מה ללבוש לחתונה ואיזה תכשיט כדאי לשלב – המלצות לגברים

בדרך כלל, כאשר מדברים על תכשיטים ואביזרים ליום החתונה, מתייחסים לכלה לעתיד. יש המון דברים לעשות כדי להשלים את מראה הכלה – לאחר שמצאת את שמלת הכלולות היא בדרך כלל מתחילה לחשוב על נעליים, על סוגי התכשיטים, הלק, האיפור והשיער. במילים אחרות, זוהי התחייבות גדולה. מכיוון שצריך לקבל כל כך הרבה החלטות ביחס למראה הקל, קל לשכוח שגם לבגדי החתן מגיעה קצת אקסטרה תשומת לב. למעשה, יש דרכים רבות בהן אתה, כחתן, יכול לשדרג את החליפה הקלסית או את הטוקסידו שלך.

נתחיל באביזרים שכול חתן צריך לתת עליהם את הדעת: נעלים, גרבים, עניבות וחפתים – הם בין הפריטים הנפוצים ביותר שתזדקק להם, אבל אלה בעצם רק הדברים הבסיסיים. יש עוד המון דרכים בהן תוכל להתאים לעצמך את הלוק האישי בחתונה שלך, כולל הפרח בדש, עניבת הפפיון בצבע המתאים (אולי פריט וינטג׳ שעובר במשפחה שלך מדור לדור) או הגרביים.

גם אם בגד החתן שלך לא יזכה לתשומת לב רבה כמו שמלת הכלה, עדיין אתה לא אמור להתייחס ללוק שלך בקלות בלי להקדיש לכך את תשומת הלב הראויה.כדי לעזור לך ליצור את מראה החתן האולטימטיבי, הנה כמה רעיונות שיעזרו לך לבחור בלוק הנכון לאישיות ולסגנון החתונה שלכם. באשר לתכשיטים, מלבד אותן טבעות זהב ששניכם בחרתם בקפידה כטבעות נישואין, תוכל להתהדר בשעון מעוצב, בחפתים יוקרתיים וכמובן בטבעת חותם או בעגיל יהלום, תלוי באישיות ובסגנון שלך.

חליפה או טוקסידו?

דילמת הלבוש הנצחית – האם ללבוש חליפה או לנצל את החגיגיות ולהופיע בטוקסידו? 

אם אתם לא בטוחים, כלל אצבע טוב הוא להתאים את הלבוש שלך לשמלת הכלולות שלה! אם היא בחרה לעצמה שמלת ערב מהודרת, אולי עדיף להתאים את עצמך למראה שלה בעזרת טוקסידו קלאסי. זה תלוי בכם, איזו אווירה אתם רוצים ליצור בחתונה שלכם. 

הנה כמה הבדלים שיש לקחת בחשבון באשר לבחירה בין חליפה או טוקסידו:

חליפה – היא לבוש יותר אגבי, וורסטילי וטרנדי. חליפות עשויות בדרך כלל מבד אחיד (אין כאן שילובים של סאטן כמו בטוקסידו). כך תוכל להיות לבוש מכף רגל ועד ראש בשפע אביזרים יצירתיים עם חולצה צבעונית, אפוד, חגורה, עניבה וגרביים תואמות, ותראה מעולה כשתעמוד מתחת לחופה!

חליפות זמינות בסגנון של שני חלקים או שלושה חלקים והן מושלמות לחתונה קצת יותר נינוחה, אולי כמו זו שמתקיימת בשעת אחר הצהריים.

טוקסידו – הוא חליפת ערב רשמית, מסורתית ולמעשה נצחית. קישוטי הסאטן הם הדבר העיקרי שמייחד את הטוקסידו מהחליפות, מלבד הרשמיות כמובן. בטוקסידו יש דש סאטן, כפתורים מבד סאטן ופס סאטן לאורך המכנס. אין לולאות לחגורה, ולכן יהיה עליך להשתמש בכתפיות במקום בחגורה. אתה יכול לבחור בעניבה ארוכה, אבל בטח שמת לב שהטוקסידו הולך נהדר עם פפיון. כעת עליך רק להתאים את החפתים לשרוולי החולצה, ואתה מוכן להתרגשות שמתחת לחופה.

לוק שחור בסיסי או זריקות של צבע?

אם אתה מתכנן לענוב עניבה לבנה או שחורה, עדיף שתהיה לבוש בשחור קלסי. בכול אירוע אחר, אתה יכול להחליט ללבוש מה שבא לך, אבל בחתונה יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון:

  • טוקסידו או חליפת חתן בצבע שחור
    • בגד שחור הוא בגד מסורתי ונצחי. כשאתה לבוש כחתן אלגנטי בחליפה או בטוקסידו בצבע שחור, לא תוכל לטעות.
    • שחור הולך עם כל דבר. לכן, אם תתקשה להתאים חולצה לחליפה בגוון כחול קובלט, היצמד לשחור. זה הגוון הניטרלי האולטימטיבי שיתאים לכול צבע חולצה שתבחר.
    • אם אתה בוחר בטוקסידו, תוכל להוסיף דשים בסגנון שונה כדי לשקף את האישיות שלך, ועדיין להיראות במראה מושלם ומגובש. 
  • טוקסידו או חליפת חתן צבעוניים
    • לצבע יש אמירה! החתונה צריכה להיות חגיגה בסגנון ששניכם בחרתם. תוכל לבחור בחליפה או באביזרים בגוונים רעננים שיציגו את האישיות שלך. אפילו טוקסידו בצבעים כמו כחול או אפור פחם, יכול להציע לך לוק לא שגרתי וייחודי.
    • אפשר לערבב ולהתאים גוונים. השתמש בגוונים אחרים של אותו צבע כדי ליצור מראה ייחודי משלך. 

לבסוף, נזכיר שוב שחשוב להתאים את בגד החתן שלך לשמלת הכלולות שלה, כך שהמראה שלכם ביום החתונה יהיה מושלם, והוספת צבע לבגד החתן היא דרך קלה לעשות זאת.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?