איך לבחור נעלי חתן ואיזה סגנון נעליים מתאים לך?

חתונה הוא אירוע משמח שבה אתה החתן צריך לכבוש את האולם, שכן עיניים רבות יופנו אלייך. ביום החשוב הזה, יום שמחתך, אתה צריך להיות לבוש בצורה מושלמת. רבים שומעים את המילה מראה מושלם הם רואים לנגד עיניהם בדרך כלל חליפה של שלושה חלקים אבל רבים לא מתייחסים אל הנעליים של החתן .

לנעליים של החתן ישנו תפקיד חשוב הן במראה היוקרתי של הבגדת המתגבש לבסוף והן בכך שהן פריט חשוב בחליפת החתונה. במאמר זה נדבר על הנושא חשוב שרבים לא נותנים אליו את הדעת בכל שאר ההכנות לחתונה והוא הנושא של הנעליים.

מאמר זה יעניק טיפים חשובים לבחירת הנעליים המושלמות.

טיפים לבחירת נעליים לחתן והסגנון המתאים ביותר:

יש לבחור את הנעליים, רק לאחר קניית החליפה:

רבים רוכשים את הנעליים רק לאחר קניית החליפה, ואכן כך צריך לעשות, כי סגנון החליפה יכתיב את סגנון הנעליים, שיבחרו בסופו של דבר.

כאשר מדברים על סגנון הנעליים לא מתכוונים בהכרח על נעליים יוקרתיות, אלא על הסגנון שיתאים בסופו של דבר לחליפה שנבחרה. אבל האנשים, שבוחרים נעליים לפני קנית החליפה, נתקלים בבגד שאינו מתאים ולעיתים נדרשים לקנות נעליים חדשות, על מנת שישלימו את הלוק כמו שצריך. בחירת החליפה ולאחר מכן בחירת הנעלים היא המעשה הנכון.

  • הרמוניה ויזואלית :

הכוונה לא לנעליים, שיתאימו בדיוק לצבע החליפה למראה חליפת החתונה או נעלי חתן הן ההזדמנות לתת דרור ליצירתיות. לפעמים נעלי חתן ספורטיביות מעט או בסגנון יותר ייחודי יגרמו לחליפה היוקרתית להיות יותר מודגשת. כך גם ההופעה תהיה מיוחדת יותר.

  • נוחות

הנעליים בראש ובראשונה צריכות להיות נוחות, לכן יש לשים לב לנוחות ולא למראה אם מצאתם נעליים יפות שמתאמות בדיוק נמרץ לחליפה אך הן לא נוחות כדאי לבחור נעליים נוחות שכן כחתן צריך  לרקוד המון ולעמוד על הנעליים ולנוחות יש חשיבות מקסימלית.

איכות הסוליה

בבחירת הנעליים יש לשים דגש על עובי ונוחות הסוליה וכן יש לבחור כי הסוליה עשויה מחומר חזק וחפצים חדים לא יכולים להיכנס דרכה, וכמובן שהסוליה לא מחליקה, על מנת שהחתן יוכל לשבור את הכוס ללא תקלות.

חדש מהקופסה:

נעלי חתן צריכות להיות חדשות  גם אם יש לך זוג נעליים, שהוא די חדש כדאי לך לרכוש נעליים חדשות מחנות נעליים מומלצת כי אין כמו נעליים חדשות לחתונה, הן מבריקות יפות ובעיקר נוחות.

סוג הנעליים, המתאימות לסוג החליפה:

  • נעליים אלגנטיות יתאימו לחליפה אלגנטית
  • אם אתם לובשים מכנסי פשתן, הנעליים המתאימות ביותר תהיינה נעלי מוקסין בצבע המכנס.
  • אם החתונה שלכם בים הנעליים המתאימות ביותר יהיו סנדלי עור
  • אם אתם רוצים לנעול נעלי סניקרס, מומלץ לבחור את הסוג האלגנטי, ובגוון שיתאים במדויק לגוון החליפה.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?