להתלבש לעונה החמה – טיפים לבחירת בגדים לקיץ

כאשר מתחלפות העונות, יש לנו תירוץ טוב לשדרג את המלתחה שלנו בפריטי לבוש חדשים עם טרנדים עכשוויים. בעונה חמה כמו הקיץ, נעדיף לבוש קצר, בדים אווריריים ונושמים, בדים צבעוניים ולכל אלה נוסיף אביזרים שרק ישדרגו עוד יותר את המראה. להלן מספר טיפים לבחירת בגדים.

טיפ מס' 1 – פריטי לבוש אווריריים ונושמים

העדיפות היא לבחור פריטי לבוש קלילים ונעימים. לדוגמה, פריטי לבוש שעשויים מבדים כמו כותנה, שיפון, פשתן וכו'. אפשר גם לרכוש פריטי לבוש מבד מנדף זיעה וגם מבד מסנן קרינה (חולצות, מכנסיים). מבחינת פריטי לבוש כמו ג'ינסים, יש לבחור ג'ינסים שיהיו מבד לייקרה נמתח ולא ג'ינסים שיהיה מבדים מאסיביים. כמו כן, גם לגבי פריטים כמו מכנסיים שאינם ג'ינסים, מומלץ לבחור מכנסי גומי שיתרחבו ולא מכנסי כפתורים מחויטים. אלו רק ילחצו על הגוף ויהיו הדוקים עליו והדבר לא נעים במיוחד שחם ויש אחוזי לחות גבוהים בעונת הקיץ.

טיפ מס' 2 – גזרות קיציות

יש מגוון גדול של  פריטי לבוש עם גזרות קיציות. לדוגמה, אם תעשו סיבוב בחנויות הבגדים, אתם בוודאי תשימו לב שהגזרות של החולצות הן אווריריות, נעימות, מבדים דקים והן מושלמות לקיץ.
טיפ מאיתנו
: מומלץ מאוד להשקיע ולרכוש טישירטס מבדים איכותיים (95 אחוז כותנה לפחות). רצוי שיהיו בארון גם טישרטס בצבעים ניטרליים כמו לבן ושחור.

טיפ מס' 3 – צבעוני ושמח

פריטי הלבוש שמאפיינים את הקיץ הם פריטי לבוש צבעוניים. על כן, אפשר למצוא פריטי לבוש כמו חולצות וגופיות בצבעים בהירים כגון צהוב ליים, תכלת וכו'. אלו יהיו ללא הדפסים או עם הדפסים של נופים אקזוטיים, כיתובים מדליקים ועוד. אל תחששו לשלב פריטי לבוש בגוונים מנוגדים. ככה תוכלו לצור הופעה קיצית והכי חשוב אופנתית.

טיפ מס' 4 – להתלבש בשכבות

אמנם חם ולח בחוץ, אבל כשאנחנו נכנסים למקומות כמו קניונים, משרדים או אפילו בבית, יכול להיות שיהיה לנו קר בגלל שהמקומות הללו לרוב ממוזגים. על כן, הכי מומלץ להתלבש בשיטת "הבצל". נניח אפשר ללבוש גופיה ומעליה עליונית עם שרוולים דקים. כך נוכל להסיר וללבוש בהתאם למקומות בהם אנחנו נמצאים.

טיפ מס' 5 – בגדי ים

אפשר לדבר על פריטי לבוש לקיץ ולא להזכיר בגדי ים? ממש לא. אנחנו רק יכולים לומר לכם שכל קיץ יוצאים בגדי ים מעוצבים חדשים במבחר של דוגמאות והדפסים. אנו ממליצים לכם להתחדש בבגד ים, שכן לרוב יש מבצעים משתלמים וההוצאה היא לא גדולה. חשוב לבחור בגד ים שיחמיא למבנה הגוף ויהיה נוח ללבוש אותו. לגברים, יש בגדי ים מסוג מכנסי גלישה או תחתון בלבד ולנשים יש בגדי ים מסוג ביקני או שלם.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?