איזו חולצה מכופתרת הולמת אותך?

כל מה שצריך לדעת על בחירת חולצה מכופתרת

ישנן אינספור גזרות שונות של חולצות מכופתרות. אבל – לא כל גזרה הולמת כל מבנה גוף. ריכזנו עבורכם את הטיפים המקצועיים המרכזיים ביותר שעליכם לדעת לפני שאתם בוחרים חולצה מכופתרת ליומיום או לאירוע.
אחרי שתקראו את המאמר תוכלו לדעת איזו גזרה הכי מתאימה לכם וגם להבחין בפרטים הקטנים המאפיינים כל חולצה. אז בואו נתחיל!

סוג הצווארון

חשוב לבחור צווארון שמחמיא לצורת הפנים שלכם כדי ליצור לוק מאוזן. איזה סוגי צווארונים קיימים?
צווארון רגיל – צווארון בעל בטנה עבה יותר ובבסיסו "עצם" שמטרתה להחזיק את הצווארון כדי שלא יתרומם כלפי מעלה. עובי הצווארון הרגיל משתנה בהתאם לצו האופנה. היום אופנתי צווארון קטן וצר שמחמיא לגזרת ה-SLIM FIT שכבשה את הארון של כל אחד מאיתנו.

צווארון איטלקי – צווארון בעל מפתח רחב יותר ופחות מהודק על הצוואר. קצוות הצווארון משוכים לכיוון הצוואר. אם מוסיפים לצווארון האיטלקי עניבה, חשוב להקפיד על קשירה כפולה בגלל המפתח הרחב שהצווארון האיטלקי מעניק.

צווארון כפתורים – צווארון המחובר בשני קצותיו לחולצה בעזרת כפתורים. הכפתורים מונעים מהצווארון להתרומם ויוצרים מראה מהודק יותר. היום צווארון כפתורים שכיח יותר בחולצות ספורטיביות.

צווארון סמוקינג – צווארון המיועד לפפיון בלבד. זהו צווארון נמוך המאופיין בקצוות צרים וקצרים.

אז איזה סוג צווארון אתה?

אם יש לך פנים עגולות, מומלץ לבחור בצווארון רגיל שישתלב עם צורת הפנים והצוואר שלך. אם יש לך פנים צרות, צווארון בעל מפתח גדול יותר, כמו למשל הצווארון האיטלקי, יעניק לך מראה מאוזן יותר. אם הפנים שלך לא עגולות ולא צרות, אתה יכול לבחור כל אחד מסוגי הצווארונים בהתאם ללוק שאתה מעוניין ליצור – לוק יותר פורמלי או פחות פורמלי.
בנוסף, ללא קשר לסוג הפנים, צווארון סמוקינג תמיד עושה את העבודה בלוק של ערב או אירוע.

גזרת החולצה המכופתרת

ישנן שתי גזרות מרכזיות שמאפיינות חולצות מכופתרות:

גזרה קלאסית – גזרה ישרה המונחת על הגוף as is. זו גזרה שמתאימה כמעט לכל מבנה גוף, בעיקר לבעלי מבנה גוף מלא יותר.

גזרת SLIM FIT – לקחנו את הגזרה הישרה והוספנו לה הצרה באזור המותן כך שהחולצה צמודה יותר באיזור המותניים. גזרתSLIM FIT יוצרת מראה צעיר ומהודק יותר. בנוסף, זו גזרה מעולה לבעלי מבנה גוף רזה שלא מעוניינים בעודף בד מיותר.

חלקנו יכולים ליהנות משני העולמות וללבוש את שתי הגזרות. אולם, עבור רובנו גזרה אחת עושה את העבודה בצורה הרבה יותר טובה ולכן כדאי ללכת עם הגזרה שמתאימה לכם. בחירת גזרה לא מתאימה עלולה שלא להחמיא וליצור מראה חסר.

עם כיס או בלי כיס?

כל עוד אתם לא משתמשים בכיס – הבחירה בידיכם. לפי הטרנדים האחרונים, הכיס קצת יצא מהאופנה לפחות בעולם האירועים. אבל אנחנו בטוחים שעוד נראה אותו עושה קאמבק גדול.
אם אתם משתמשים בכיס אנא הקפידו שלא להעמיס עליו יתר על המידה. כיס נפוח במרכז החזה יוצר מראה מרושל ולא מרשים.

סוג הבד

ישנם אינספור סוגים של הרכבי בד. איך בכל זאת תוכלו לזהות בד איכותי ולדעת שתרגישו בנוח בחולצה שבחרתם?
בד טוב ירגיש לכם טוב כבר במדידה הראשונה. הימנעו מבדים קשיחים שלא נעימים למגע עוד במדידה הראשונה בחנות.

כותנה – מזג אוויר הישראלי לא משאיר מקום לספק – אתם רוצים חולצות מכותנה וכמה שיותר. בד כותנה הוא אוורירי ונושם. ככל שאחוזי הכותנה בבד גבוהים יותר כך תרגישו בחולצה נוח יותר במזג האוויר החם שלנו. אל תתביישו ותשאלו את המוכר לגבי הרכב הבד.

עכשיו אתם כבר יודעים שחולצה מכופתרת היא הרבה מעבר לצבע או ההדפס שאתם בוחרים. אין ספק שכעת אתם מוכנים לבחור את החולצה המכופתרת שהכי הולמת אתכם!

אצלנו בסאלינה תוכלו למצוא חולצות מכופתרות במגוון צבעים, בדים וגזרות. בואו ליישם ביחד אתנו את הטיפים החשובים שקראתם. נשמח לעמוד לשירותכם!

לקולקציית החולצות המכופתרות שלנו לחצו כאן

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?