איך לארגן חתונה בזמן הקצר ביותר

חתונה קטנה מלאה באהבה: איך לארגן חתונה קטנה אך מטריפה בזמן הקצר ביותר?

תקופה לא קלה עוברת על כולנו, ובמיוחד עליכם, זוגות יקרים שלנו. חודשים רבים התכוננתם ליום החשוב והגדול בחייכם, אבל המשבר תפס את כולנו לא מוכנים. 

כמו תמיד, חשוב לנו להיות אתכם עד יום החתונה ועוד הרבה אחרי, וללוות אתכם ברגעים היפים בחיים. אנחנו מרגישים שזה הזמן שלנו, לתת לכם זוגות יקרים כמה רעיונות מנצחים לחתונה קטנה ומקסימה. ההשראה לכל הרעיונות הללו היו אתם, זוגות שלנו, שבימים האחרונים הגיעו אלינו כדי לבחור חליפת חתן לקראת חתונות קטנות אך מלאות באהבה.

הכל התחיל, כשאחד הזוגות שלנו התחתן ביום 18 במרץ, 2020, בחתונה קטנה שכללה עשרה אנשים. כן, הבנתם נכון, היו שם החתן, הכלה, ההורים משני הצדדים, חברים קרובים מאוד וצלם. אחרי שהזוג היקר התקשר לספר לנו על החוויות שלו מאותו היום, הרגשנו חובה לשתף איתכם.

אז אם החלטתם בכל זאת להתחתן בתאריך שלכם, בזמן הזה, דעו לכם שזה רעיון לא רע בכלל, ואפילו לא יוצא דופן. חתונות קטנות מקובלות מאוד בעולם המערבי, מתוך התפיסה שהאנשים הקרובים ביותר אלייך יביאו לך את המזל הגדול ביותר ביום הזה, שבו הכל מוקדש לאהבה שלכם.

איפה כדאי לקיים את החתונה?
עם מספר קטן של אורחים הגמישות היא מקסימלית. אפשר לקיים חתונה בחוף, בלב שדות פתוחים מחוץ לעיר, בגן, בבית, במרפסת עם נוף יפה או בבית כנסת אותנטי וקטן. לא משנה במה תבחרו, יצרתם לעצמכם ברגע חתונה אורבנית מרגשת.

אנשי מקצוע
אחרי שהכלה בחרה שמלה, החתן בחר חליפת חתן והגיע אלינו להתלבש ביום החתונה, הדבר החשוב ביותר הוא שיהיה תיעוד מהרגע החשוב בחייכם. לדעתנו חובה לצרף צלם לרשימת המוזמנים המצומצמת. אפשר גם לקבוע עם צלם לפני או אחרי הטקס. 

מוזיקה
אנחנו יודעים שבדרך כלל מוזיקה היא אחד הדברים החשובים ביותר בחתונה. במקרה של חתונה קטנה, אפשר לארגן מוזיקה גם באופן עצמאי, וליצור בעצמכם את רשימת השירים המועדפים עליכם.
 
ולסיום… בימים טרופים אלה, חשוב לשמור על מצב רוח ואופטימיות. 
אנחנו בסאלינה ממשיכים להיות זמינים בשבילכם לכל שאלה, ובכל מצב. אנחנו מקווים שעזרנו אפילו במקצת עם הרעיונות שלנו.


אוהבים,
סאלינה חליפות חתן

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?