טוטאל לוק לחתן

ספוילר קטן – בחירת חולצה מכופתרת נכונה מתחילה בהתאמה מושלמת לצבע חליפת החתן.

נכון לעונת החורף, החליפה הכהה מככבת. חליפת חתן כחולה, חליפת חתן אפורה וחליפת חתן שחורה נצחית – כולם עושים את העבודה בצורה מנצחת.

לפני בחירת עניבה או פפיון שיתאימו לחליפה חורפית וכהה, נבחר את הרקע שישמש אותנו בבניית המראה המושלם. חולצה מכופתרת בגוון לבן צחור היא בחירה קלאסית, על נצחית וסופר אלגנטית. זהו גוון שמתאים לכל צבע חליפת חתן שתבחר, מצטלם טוב ובגדול מחמיא לכולם. על רקע לבן צחור נוכל לבחור בעניבה חלקה, עניבה עם פסים או כל הדפס אחר – הכל עובד!

אבל – וכאן מגיע הטיפ הגדול שלנו אליכם – חליפת חתן או חליפת עסקים משחקת תפקיד ראשי בבחירת העניבה, לא פחות מצבע החולצה המכופתרת.
כדי ליצור לוק מעניין וקליל יותר, נבחר בעניבה עם הדפס או טקסטורה עבור חליפת חתן או חליפת עסקים חלקה. לעומת זאת, אם בחרנו חולצה מכופתרת צבעונית, או חליפה בעלת טקסטורה או הדפס, נבחר בעניבה קלאסית וחלקה כדי לא ליצור לוק מבולגן מדי. 

אצלנו בסאלינה תוכלו למצוא את כל פריטי הלבוש ליצירת מראה מדויק ומושלם. חולצות מכופתרות במגוון גזרות וצבעים, עניבות חלקות, עניבות רחבות, עניבות צרות ועניבות מודפסות וכמובן מבחר ענק של חליפות חתן, פפיונים לגבר וחליפות עסקים.

הצוות שלנו ישמח להרכיב יחד איתך את הלוק המושלם עבורך!
לתיאום פגישת התאמה אישית לחצו כאן

חליפת חתן זית

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?