לקראת הערב הגדול – איך לבחור חליפת חתן בסטייל?

אין ספק שכאשר מדובר על הערב הגדול, מדובר כמובן על אירוע החתונה. באירוע זה, יש תשומת לב גדולה לכלה ולעיצוב שהיא בחרה לאירוע, למוזיקה וכמובן לשמלת הכלה. לפני האירוע, הכלה מתחילה בחיפושים אינטנסיביים לגבי שמלת הכלה המושלמת לערב הגדול והמשמעותי. מה שכן, זה שמתרכזים בכלה, לא אומר שלא צריך להתרכז גם בלבוש של הגבר שהינו החתן. גם הוא רוצה להיראות מושלם ונפלא. על כן, נשמח לשתף אתכם בטיפים לגבי בחירת חליפת חתן. מוכנים? אנחנו מתחילים!

לרכוש חליפת חתן ולא לשכור

בגדול, ההמלצה היא לרכוש ולא לשכור חליפה למרות שזו אופציה אפשרית. כאשר מחליטים על רכישה של חליפה, החליפה מותאמת במדויק מכל הבחינות. כיום, יש מגוון עיצובים של חליפות בכל מיני מידות – החל ממידות סטנדרטיות ועד מידות גדולות לגברים. אגב, בניגוד לשמלת כלה שעולה המון כסף, חליפת חתן אפשר לרכוש במחיר שפוי לחלוטין שלא יעשה חור בארנק. אצלנו בסאלינה, תוכלו ליהנות מטוטאל לוק שכולל את כל מה שחתן צריך ליום החתונה ב-1,250 ש"ח בלבד, וגם ליהנות מהחליפה שתישאר שלכם גם אחרי הערב הגדול.

להתאים את סגנון החליפה לסגנון האירוע

אם האירוע שלכם הוא באווירה רשמית, אז כך גם החליפה שתבחרו. כלומר, עליה להתאים לסטנדרטים של האירוע. כדאי מאוד להתייחס לסגנון של האירוע, כי יכול להיות שלאירוע עם סגנון מסוים תתאים חליפה שתהיה עם סטייל מעונב ורשמי ואילו לאירוע עם סגנון אחר שהינו יותר קליל, תתאים חליפה בסגנון קז'ואל.

להתייעץ עם הכלה

זהו אחד מכללי הברזל שכדאי מאוד ליישם. תמיד מומלץ להתייעץ עם הכלה וכמובן לתת משקל לדעה שלה. אחרי הכל, אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים חליפה שמתאימה ומחמיאה לכם.

לבחור חליפה רב גונית

כאשר רוכשים חליפת חתן שהינה מותאמת אישית, נרצה לדעת שנוכל לעשות בה שימוש לא רק עבור אירוע החתונה, אלא גם עבור אירועים חשובים נוספים שיהיו בעתיד. על כן, שימו לב לבחירה שלכם.

התאמה מושלמת

חליפת חתן צריכה להתאים לכם בצורה מושלמת וכדאי לא לשכוח שמדובר על הדבר הראשון שאנשים יבחינו בו. על כן, יש לתת משקל לתהליך הבחירה וכמו כן להיות רציניים ולבחור את החליפה המתאימה מכל הבחינות – הסגנון, המידה, הצבע וכו'.

צבע החליפה – איזה צבע כדאי לבחור?

חליפות חתן יש במבחר של צבעים. יש את הצבע הקלאסי שהוא השחור והוא מצליח לתת קונטקסט לשמלת הלבנה של הכלה ועל כן יוצר מראה קלאסי ואלגנטי מאוד. חליפה בצבע שחור, תתאים לחתונות שנערכות בחורף או חתונות עם אווירה רשמית. מלבד הצבע השחור הקלאסי, יש גם את הצבע האפור. חליפה כזאת יכולה להיות מושלמת לא רק לערב החתונה אלא גם לאירועים עסקיים שונים או בכלל אירועים מיוחדים שיהיו בעתיד. צבע נוסף של חליפות הוא הצבע הכחול. מדובר על בחירה אופנתית ומעניינית וכזאת שמוסיפה סטייל ייחודי.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?