חליפת חתן

איך בוחרים חליפת חתן?

מזל טוב!!! אז מה היה לנו? הצעת נישואין אחת שהשקעת בה מחשבה מרובה, קביעת תאריך ובחירת המקום לחתונה, הכלה התחילה במדידות של שמלת הכלה ועכשיו – אנחנו מגיעים לחליפת חתן שייבחר החתן.

יש את החתן המאורגן, שמעדיף לבחור חליפת חתן זמן רב לפני החתונה כדי לעשות "וי" על עוד סידור בדרך לערב המרגש והמיוחד. יש את החתן של "הרגע האחרון", שמחליט לחכות כי חליפת חתן זו לא שמלת כלה, או שרוצה עוד קצת זמן להשקיע בחיטוב הגוף לקראת החתונה. 

אצלנו בסאלינה חליפות חתן הכל הולך – חליפת חתן בהתאמה אישית עד הרגע האחרון. אנחנו בסאלינה מקפידים ללוות את הזוגות שלנו החל מהרגע הראשון שהם נכנסים לחנות, עד החתונה ולפעמים גם הרבה אחרי! אז ריכזנו לכם כמה שאלות שיסייעו לכם, וגם לנו, לבחור יחד חליפת חתן באופן מושלם:

1. מהי עונת השנה שבה אתה מתחתן? צבע החליפה והבד ממנו עשויה החליפה יכולים להשתנות כתלות בעונת השנה.

2. היכן נערכת החתונה? חליפת החתן צריכה להתאים למיקום החתונה – בין אם זה גן, על שפת הים או בתוך אולם.

3. איזה חתן אתה? האם אתה מעדיף מראה של חתן קלאסי ואעדיף חליפה שחורה או חליפה כחולה, או שאתה פתוח לטרנדים?

4. איזו גזרה הכי מתאימה למבנה הגוף שלך?

5. האם אתה רוצה לצרף וסט לחליפת חתן?

6. אתה מעדיף פפיון או עניבה? פפיון לגמרי מככב בעונות האחרונות, אבל חשוב גם לבחור את מה שמתאים לך באופן אישי. אז אם אתה חתן מאוד גבוה, יכול להיות שעניבה דקה תעשה את העבודה בצורה מושלמת.

7. שמלת הכלה וחליפת החתן צריכים לדבר באותה שפה. אם הכלה בחרה בסגנון כפרי, נעדיף שלא לבחור בחליפת טוקסידו שמתאימה יותר לכלה בשמלה קלאסית.

8. אז איך אתה מרגיש? מדדת את החליפה, הצבע מתאים, הגזרה טובה… נוח לך? הבד נושם?

9. הכוכבים האמתיים – האביזרים המשלימים. אחרי בחירת החליפה מגיעים לבחירת האביזרים המשלימים: פפיון/עניבה, מפית כיס, חגורה ונעליים. מה יותר מדבר אלייך? נעל קלאסית שחורה, נעל בגוון חום או בכלל נעל בצבע בולט? מה שבטוח: נבחר קודם כל את הנעל ואז נתאים אליה חגורה בצבע תואם. 

תזכור: הכל חייב להיות מדויק, מגוהץ ומתוקתק לכבוד היום הגדול שלכם! לפי השירות שקיבלת כבר תדע – הגעת למקום הנכון. אנחנו בסאלינה מלבישים מדי שנה מאות חתנים ומלווים אותם ביום הגדול והמרגש בחייהם. נשמח להיות חלק מהיום שלך!
לקריאת חוות דעת שכתבו עלינו זוגות שלנו לחצו כאן
חליפת חתן טוקסידו אפור
חליפת חתן כחולה
חליפת חתן טוקסידו כחול

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?