איך להתלבש לחתונה של חברים קרובים

חתונה של חברים היא אירוע כיפי ומשמח. הזדמנות להוציא מהארון את החליפות הישנות, לרענן אותן, למדוד אותן ולוודא שלא גדלנו מאז הפעם האחרונה שלבשנו אותן או לחלופין – שלא התכווצו חלילה בחלוף השנים. אך אולי אירוע כמו חתונה הוא הזדמנות להתחדש? לצאת למסע קניות מענג ומרומם נפש ולבחון מה התחדש בתחום ההלבשה לחתונה. מה יש? מותר לנו פעם ב…, לא? הנה ההזדמנות שלנו להתגנדר, להתאפר, להסתרק, להתלבש במיטב המחלצות ואנחנו מתכוונים לנצל אותה במלואה. אז איך נכון להתלבש לחתונה של חברים, ואיך להיראות מדהימים תוך כדי? בואו נבדוק.

חליפה או ג'ינס אופנתי?

אם אתה חבר של החתן, אתה יכול להירגע. לא משנה מה תלבש – מה שחשוב הוא שתיראה חגיגי באופן שהולם את האירוע. וכשאנחנו אומרים שלא משנה מה תלבש, אנחנו באמת מתכוונים לכך.  חולצה מכופתרת על ג'ינס אופנתי ונעליים אלגנטיות שחורות יעשו את העבודה בדיוק כמו חליפה מחויטת לייט שאין בה צורך של ממש, אלא אם כן אתה בצוות השושבינים. גם מראה ספורט־אלגנט יכול לשוות לך את הלוק הצעיר והזורם שאתה מחפש, ואם תוסיף על כך ג'קט עור נאה ואיכותי – עשית את שלך. ההופעה שלך תהיה צעירה, כיפית, זורמת ומרעננת, ואתה יכול להגיע לאירוע בראש שקט וליהנות יחד עם כל החבר'ה. 

השחורה הקלאסית הקטנה או מכנס מחויט?

כשאת מתכוננת לחתונה של החברים הטובים את מתכוננת להיראות מדהים. את יודעת שתיראי מדהים בחתונה ולא משנה מה. ואנחנו יודעים שאת יודעת את זה. את מתחילה להתכונן כבר כמה שבועות טובים לפני האירוע המשמח; את עורכת רשימה מפורטת לפרטי פרטים של כל אפשרויות הלבוש, השיער, האיפור והאביזרים; את בודקת בדיוק היכן לקנות את הנעליים המהממות ההן שראית בעיתון ושיתאימו לכל אפשרות; את יודעת מאיזו חברה להשאיל את הבושם המדהים ההוא שהיא הביאה מהדיוטי. את מוכנה לכול ולא מתפשרת על כלום. בחתונה הזאת את תיראי מדהים ויהי מה! 

אז מה הכיוון? השחורה הקלאסית הקטנה? אבל החבר'ה כבר ראו אותה באירוע הקודם; מכנס מחויט וחולצת נצנצים משלימה ומחמיאה? לא, לא כיף לרקוד עם מכנס; שמלת מידי אדומה, אלגנטית, זורמת וקלילה שמתיישבת היטב על גופך ומחמיאה לו? רעיון מעולה! שמלות מידי אופנתיות ואיכותיות יכולות להתאים לכל אירוע – הן מחמיאות לגוף ולרגליים, הן קלילות ויושבות נפלא על הגוף, הבד שלהן איכותי, רך ונעים, אפשר לרקוד איתן בכיף כל הלילה ולהתרוצץ מדוכן מזון אחד לשני בקלילות מפתיעה. אפשר להתאים להן שלל אביזרי תכשיטים שגם יחמיאו לך וליופייך וגם יהלמו את האירוע.  אפשר להשוויץ בהן עם הנעליים החדשות והעקב הגבוה. אפשר להיראות בהן מדהים! 

איפור ושיער

כן, גם לך מגיע איפור ושיער מקצועיים להשלמת המראה ולהרגשה הטובה. חתונה של חברים היא לא סתם אירוע. היא אירוע מחייב והמראה מחייב בהתאם. אז צאי לדרך כדי שתספיקי להגיע בזמן ותיראי מהממת, זוהרת ויפה בדיוק כמו שאת רוצה. 

לחיי החתן והכלה!

כשהחברים הטובים מתחתנים זה זמן מצוין להביע תמיכה ואהבה. כשאנחנו שם בשבילם ביום המשמח בחייהם, לבושים במיטב בגדינו ונראים נפלא, אנחנו בעצם ממחישים להם עד כמה אנחנו שמחים בשבילם ועד כמה הם חשובים לנו. וכשהערב בשיאו ואנחנו מרימים להם כוסית לחיים, אנחנו יודעים שהכול הוא בדיוק כפי שצריך להיות. הכול מושלם. ובקרוב אצלנו.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?