אביזרים משלימים לחליפה

המקום שבו כל הקסם מתחיל – אביזרים משלימים לחליפה והתאמה אישית

הגעתם למקום שבו כל הקסם מתחיל… 

זה נכון שהכלה היא לרוב במרכז העניינים ביום החתונה, אבל אצלנו בסאלינה כל חתן הוא מלך בלתי מעורער, וגם לחתן יש מקום מרכזי ובולט ביום חתונתו. אז איך אנחנו עושים את זה?

• התאמה אישית חסרת מעצורים היא שם המשחק •

בתור התחלה נספר לכם, שעולם האביזרים המשלימים לחליפות וחתנים מעולם לא היה כל כך עשיר ומגוון כמו היום. זה בדיוק המקום שבו הלבוש שתבחר כחתן ליום חתונתך הופך לשלך – ומשקף מי אתה. הלבוש שתבחר צריך לא רק להחמיא לך, אלא להתאים לאישיות שלך. 

הכל מתחיל בשיחה בלתי פורמלית עם אחד מאנשי הצוות המקצועי שלנו.
קודם כל חשוב לנו להבין מי אתה – החתן. מה אתה אוהב, עד כמה אתה נועז או קלאסי. בהמשך חשוב לנו להבין מי אתם – הזוג שמתחתן. איך מעוצב האולם, מהו סגנון שמלת הכלה או חליפת החתן המשלימה ואיך דמיינתם ששניכם תיראו מתחת לחופה ביום החתונה. 

עם כל המידע הזה ניגש למלאכה – נתחיל להרכיב את התמונה השלמה בעזרת אביזרים ייחודיים ומותאמים אישית שנוצרו במיוחד לחתן. צבעי האביזרים, סוגי האביזרים ואפילו סוג הבד שתבחרו לחליפת חתן – כל אלה יכולים להצביע על הנושא שבחרתם לחתונה שלכם, על האופי שלכם הזוג שמתחתן או של החתן. 

ניסיון של שנים בהלבשת חתנים, הצוות המקצועי של סאלינה ידאג לכל פרט ופרט. נשמח להרכיב לך את הלוק המושלם עבורך ליום החתונה – שמתאים לך ולאופי שלך!

רוצים לקרוא חוות דעת שכתבו עלינו הזוגות שלנו? לחצו כאן

אביזרים משלימים לחליפה
חליפת חתן זית
פפיון

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?