טיפים חשובים לחתן ביום החתונה

ביום החתונה יש אין סוף סידורים והכנות של הרגע האחרון. ריכזנו עבורכם את טיפים לחתן ביום החתונה כדי שיום החתונה יעבור בכיף וברוגע:

1. לילה לפני החתונה – תן לעצמך מנוחה ואל תצא לבלות עד השעות הקטנות של הלילה. תתפנק לך בבית, תצבור כוחות ליום החתונה כדי שתוכל ליהנות מכל רגע ותקרע את הרחבה.
2. תחתונים נוחים – אנחנו בסאלינה ממליצים לחתן ללבוש ביום החתונה תחתוני בוקסר צמודים מכותנה או מלייקרה. תחתוני בוקסר צמודים לא בולטים במכנסיים של החליפה ומשרתים אותנו למטרה נוספת – אפשר להכניס אליהם את החולצה המכופתרת כדי שתישאר ישרה וללא קיפולים.
3. מלווים – תתקשר למלווים שלך ותוודא שהם מוכנים. שכל אחד יודע על מה הוא אחראי, מכירים את לוחות הזמנים ואת כל המשימות שהם צריכים לעזור לך בהן. 

החתנים של סאלינה נהנים משירות הלבשה וגיהוץ ביום החתונה – ניתן להגיע אלינו ביום החתונה, אנחנו מבצעים במקום גיהוץ לחליפה עם מגהץ אדים או קיטור, מלבישים את החתן, עוזרים למלווים להתארגן ואם חסר להם פריטים משלימים במקום (פפיון/עניבה, חגורה, חולצה מכופתרת, נעליים ועוד). 

4. לא לשכוח להתגלח ולהסתפר – כל הזרקורים מופנים לחתן ביום החתונה ואתה צריך להיראות במיטבך! 
5. ארוחת בוקר טובה – יום החתונה יכול להיות מלחיץ ועמוס. כנראה שלא תצליח לאכול כמו שצריך במשך היום ולא תספיק ליהנות מהאוכל באולם, לכן חשוב לאכול טוב בבוקר. 
6. קח מספיק זמן להתכונן – הקפד לתזמן הכל מראש כך שתוכל להתעורר בלי לחץ ומספיק זמן מראש כדי להגיע מוכן.
7. ודא שאתה יודע איפה הטבעות – בין אם אתה שומר אותן ובין אם מסרת אותן לחבר קרוב, וודא שהן נמצאות בהישג יד.
8. לסיום – אם אפשר קח רגע קצר עם ההורים שלך או קרוב אחר שיקר לליבך. אמור להם כמה מילים מהלב, תודה להם על כמה שהם עשו עבורך – זה אמנם היום הגדול בחייך, אבל לא פחות מכך זה היום המרגש בחייהם! 

אנחנו בסאלינה שמחים ללוות מאות זוגות מדי שנה ביום המאושר בחייהם! נשמח להיות חלק מהיום המאושר שלך ♥

לקביעת פגישת התאמה אישית לחצו כאן

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?