שאלות ותשובות על חליפות חתן – רגע לפני החתונה

ההכנות לקראת אירוע חתונה הן רבות. בעוד שהכלה מתמקדת מאוד בשמלת הכלה שלה ולא פעם היא מהווה חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת החתונה, הרי שלעיתים קרובות חליפת החתן איננה זוכה למספיק תשומת לב בכל ההכנות. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות חליפות לחתן. אם אתה תוהה כיצד תבחר את החליפה הנכונה עבורך ומתי בכלל זה הזמן לרכוש אותה וכמובן מאיפה כדאי לרכוש, כדאי שתקרא את המאמר הבא.

אז זה מה ששאלתם אותנו על חליפות חתן

  • מתי כדאי לרכוש חליפת חתן?

אם אתה תוהה מתי בכלל הזמן להגיע לרכוש את החליפה עבורך, חשוב מאוד שתדע כי כדאי להתחיל לבדוק חליפות חתן לפחות חודשיים לפני החתונה שכן, חתנים עם מידות גוף מיוחדות כגון: מידות גדולות, גבוהים מדי או נמוכים מהמידות הסטנדרטיות לייצור בענף של אופנת גברים יתכן מאוד שיהיה צורך בתיקונים שונים ועל כן, חשוב מאוד שיהיה לכם מספיק זמן בכדי לבחור חליפה מתאימה ובמידה והיא לא מתאימה באופן מדויק למידתכם, לבצע בה את התיקונים הנדרשים.

  • מהו מחיר חליפת חתן?

מחיר חליפת חתן איננו דבר אחיד והוא משתנה בהתאם לחנות שבה תבחרו לרכוש את החליפה, בהתאם למותג, לסוג החליפה מאוד. מחיר החליפה יכול לנוע בין מאות שקלים לאלפי שקלים, אבל חשוב להבין שגם אם חליפת החתן היא של מותג יקר, איכות החליפה יכולה להיות זהה לחליפות חתן אחרות שנמכרות בשוק.

  • האם כדאי לבוא לבד לבחור חליפת חתן?

אם אתה סומך על הטעם האישי שלך ועל ההבנה שלך באופנה, אתה יכול להגיע לבד. אולם, אם אתה זקוק לחוות דעת כלשהי או אם אתה מרגיש שאתה לא מספיק מבין בחליפות מעין אלה, אין ספק שכדאי שתגיע עם הכלה, עם אח, חבר טוב או אפילו עם אחד מההורים שיוכלו לסייע לך. יחד עם זאת, חשוב שהאדם שיגיע איתך יהיה נוח וסבלני, על מנת שלא להלחיץ אותך ולהעניק לך הרגשה נעימה בתהליך המדידה והבחירה.

  • איזה בד כדאי לבחור לחליפה?

אין תשובה חד משמעית לשאלה זאת. חשוב מאוד לבחור בד מאוורר או פשתן עבור חליפה לחתונת הקיץ וכדאי מאוד להרגיש את החליפה לאחר שמודדים אותה מחוץ לחנות כמה דקות בכדי להבין האם מדובר על בד מחמם מדי, נוח ועוד. חשוב מאוד לוודא שהבד איכותי, נוח ונעים על הגוף.

  • האם כדאי לשכור חליפת חתן?

בניגוד לשמלת כלה אשר ניתן לשכור או לרכוש ולא פעם דווקא לשכור שמלה זה הצעד הנכון שכן, מדובר על שמלה אשר לובשים רק פעם אחת בחיים, הרי שחליפת חתן היא בהחלט חליפה אשר ניתן ללבוש גם אחרי החתונה ועל כן, כדאי לרכוש חליפה שתוכל לשמש אתכם גם אחרי החתונה. יתרה על כך, מחיר חליפת חתן קומפלט (בד״כ כולל חליפת חתן, חולצה מכופתרת, נעליים ועניבה/פפיון) ברמה גבוה מאד נע בין 1250-2000 ש״ח בלבד.

  • ומה לגבי נעלי חתן ואקססוריז?

כאשר מדובר על נעליים עבור החתן חשוב מאוד לבחור נעליים נוחות ואיכותיות אשר מצד אחד ישתלבו עם החליפה בצורה הטובה ביותר ומצד שני יאפשרו לחתן את הנוחות המקסימלית במהלך היום. בנוגע לאקססוריז לחתן, אין יותר מדי אופציות כפי שיש לכלה, אך תמיד ניתן לבחור לענוד שעון מתכת או שעון שחור וגם את הפריט הזה יש להתאים לצבע של חליפת החתן.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?