איך לבחור חליפת חתן לחתונה בזמן קורונה

יש הרגשה של אופטימיות באוויר, התרגשות של התחלה חדשה ושל עונת חתונות שנמצאת ממש מעבר לפינה. הקורונה גרמה לכולנו להסתכל על דברים קצת אחרת – גם על חתונות. חלקכם יתחבר לחתונה אינטימית וקטנה, עם המשפחה והחברים הכי קרובים שרוצים להיות איתכם ביום המאושר בחייכם. אחרים, כבר מחכים שהחיים יחזרו לשגרה כדי לקיים אירוע גדול עם המון מוזמנים.

מה שבטוח, לא משנה איך בחרתם להתחתן, החתן חייב להיראות ולהרגיש מיליון דולר. לצד כלה יפיפייה לבושה בלבן, אנחנו רוצים שהחתן יהיה לא פחות ממושלם! בין אם הכיוון שלך הוא חליפה קלאסית ואלגנטית ובין אם אתה דווקא בחור של חליפה טרנדית וצבעונית – בכל קולקציה שלנו תוכל למצוא חליפה בשבילך. זכרו – גם בחתונה קטנה נשארים זיכרונות גדולים. המטרה שלנו היא שגם בעוד שנים כשתפתחו את אלבום החתונה, תדעו שבחרתם נכון ותתרגשו מכמה שהייתם יפים ביחד.

אז איך מתחילים? צרו קשר וקבעו פגישת התאמה אישית עם אחד מאנשי הצוות שלנו. בפגישה נלמד קצת עליכם הזוג, על אופי החתונה שלכם ונרכיב יחד טוטאל לוק ממגון החליפות בקולקציה. חשוב לנו ליצור איזון נכון בין שמלת הכלה לבין חליפת החתן – כדי שהמראה שלכם יחד ביום החתונה יראה כמו שילוב נכון, טבעי ומדויק. וביום שאחרי? חשוב לנו שחליפת החתן ויתר הפריטים שתרכוש ליום החתונה לא יהיו לשימוש חד פעמי, אלא להפך, שתוכל ליהנות גם מחליפת החתן וגם משאר הפריטים בהמשך הדרך וליצור שילובים שונים ליום יום ולאירוע. את הסטיילינג תשאיר לנו 🙂

לקולקציית חליפות חתן שלנו לחצו כאן

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?