טיפים לבחירת חליפת חתן

לאחר ההצעה המרגשת, לאחר שהחלטתם לחיות את שארית חייכם יחדיו, הגיע הזמן שבו צריך להתחיל עם ההכנות לחתונה, אחד הימים המרגשים והשמחים ביותר במהלך החיים שלכם. ערב שככל הנראה תזכרו במשך שנים רבות. מידי שנה באים אלפי זוגות בברית הנישואין, וההכנות לאירוע החתונה יכולות להימשך כמה חודשים.

כל הכנה לחתונה כוללת מציאת אולם, מציאת קייטרינג, מציאת די ג'יי, בחירת הטבעות, בחירת השמלה של הכלה וכמובן גם החתן צריך לדאוג לעצמו עם חליפת חתן. למרות שלא מעט נוטים להקל בזה ראש, יש חשיבות גדולה בבחירה של חליפת חתן לאירוע החתונה.

מן הסתם, שכל אחד רוצה ליהנות מאירוע החתונה שלו כאשר הוא לובש את הבגד שהכי מתאים לו, הכי מחמיא לו, וגם הכי נוח לו. שכן עד לשלב הריקודים, יש את החלק הפורמלי: קבלת הפנים, החופה, הצילומים המשותפים, והמפגש עם המוזמנים לחתונה.

מה כל כך מיוחד בחליפת חתן

בישראל, חליפת חתן מאז ומעולם הייתה הבגד המועדף על הגבר שמתחתן (הרי הוא גם יכול להתחתן בבגדים אחרים וחגיגיים לא פחות). כל חליפה מותאמת למידותיו של החתן, לסגנון שלו, להעדפות שלו ולרצונות שלו. הצוות המקצועי שלנו בסאלינה יודע להתאים לכל חתן חליפת חתן שהכי תתאים לו כדי שהוא יראה במיטבו בערב החשוב ביותר בחייו.

חוץ מזה,  אם פעם חליפות חתן היו נוקשות ודי אחידות ולא היה כל כך נעים להסתובב איתן, מאז עברו הרבה מים בנהר וכיום יש מגוון רחב של חליפות חתן. אנחנו מקפידים לשלב בכל קולקציה חליפות בסגנונות שונים כדי שכל אחד יוכל למצוא חליפת חתן שהכי מתאימה לו.

אז קבלו כמה טיפים חשובים לבחירת חליפת חתן:

הנוחות חשובה מאוד: אתם רוצים להרגיש הכי בנוח כאשר אתם לובשים חליפת חתן. לכן לדוגמא, אנחנו מקפידים לשאול את הזוגות שלנו אם הם מתחתנים בערב או במהלך היום. חליפת חתן ליום, תהיה לרוב קלילה יותר ועם פחות חלקים. גם אם אתם מתחתנים בערב חשוב שהחליפה תהיה נושמת ותרגישו נוח להתנייד איתה ותרגישו קלילות, בכל זאת יש לכם כמה שעות טובות בתוך החליפה.

בחרו בזמן הנכון: מומלץ שתבחרו את חליפת החתן שלכם עד כחודשיים לפני החתונה על מנת שיתבצעו ההתאמות הנדרשות עבורכם. אם אתם עוברים תהליך של תזונה נכונה ומבצעים כושר על מנת להראות עוד יותר טוב ביום החתונה שלכם, מומלץ להגיע כמה שיותר קרוב ליעד שהצבתם לעצמכם על מנת שיהיה מספיק זמן לבצע עבורכם את ההתאמות בחליפה.

שמרו על ראש פתוח: ברור שלכל אחד יש את הסגנון והטעם שלו, אבל אין טעם להתקבע על סגנון מסוים, אתם תופתעו לגלות כמה טוב אתם תראו בחליפת חתן הכי צבעונית שיכולה להיות.

שימו לב לאביזרים התואמים: מעבר לחליפה, חשוב להתאים את הנעליים, החגורה, העניבה, וכל מה שיהפוך את המראה שלכם בערב למושלם יותר.

אצלנו בסאלינה תמצאו מגוון רחב של חליפות חתן בשלל סגנונות, צבעים וגזרות, יחד עם פריטים משלימים מדויקים שיוסיפו מלא סטייל ללוק שתבחרו ויהפכו את הלוק שבחרתם ללוק מנצח.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?