סוגים של חליפות חתן

סוגים שונים של חליפות חתן

לאחר שהכרתם את בחיר/ת ליבכם, והצעתם לה/לו לבלות את שארית החיים ביחד, עכשיו אתם ככל הנראה נמצאים עמוק בהכנות לחתונה. יש בטוח כל כך הרבה מסביב שעליכם להכין: למצוא אולם, לבחור את התפריט, להכין את רשימת האורחים וכמובן שעליכם לדאוג לחליפת החתן שלכם. למרות שיש נטייה להקל בזה ראש (בכל זאת, לכלה קצת יותר מאתגר למצוא שמלה והיא אחד הדברים היותר חשובים במסגרת ההכנות לחתונה), איך תראו בחתונה שלכם עשוי בהחלט לגרום גם לכם לזכור את האירוע היטב, וגם לאורחים.

עכשיו אחרי שנה קשה, שבה האירועים היו מצומצמים מאוד, עונת החתונות נמצאת בפתח, וכל התעשייה מתעוררת במהירות הבזק. אנחנו בסאלינה מציעים חליפות מדהימות במחירים אטרקטיביים שכדאי מאוד לנצל, ומקפידים לחדש ולהתחדש בשבילכם ועבורכם. אנחנו תופרים את כל החליפות בקולקציה משלב בחירת הבד ועד התפר האחרון.

אז איזה סגנונות שונים של חליפות חתן קיימות?

אם בעבר היו חליפות חתן נוקשות ולא ממש נוחות ללבישה, כמובן שהעולם השתנה והיום יש כמה סוגים של חליפות חתן שכדאי לקחת בחשבון:

יש כמובן חליפות חתן קלאסיות בצבעי שחור ולבן עם עניבה/עניבת הפרפר (למרות שהיא פחות נפוצה אצל הישראלים), אבל אנחנו ממזמן נמצאים בעידן בו חליפות חתן הן נועזות יותר מבחינת הגוונים: בצבע חום, אפור, כחול כהה ועוד. החליפה יכולה להיות גם פורמאלית, קז'ואלית, מודרנית יותר מבחינת הסגנון. הכל כמובן בהתאם לטעם האישי של החתן. חשוב מאוד להרגיש טוב עם החליפה שבוחרים ממגוון חליפות החתן הקיימות בין אם מרגישים טוב בתוך החליפה ובין אם מרגישים טוב שהחליפה עליכם.

זה לא משנה איזה סגנון תבחרו בסופו של דבר, חשוב שתבחרו מה שיתאים לכם.

דבר נוסף שהוא לא פחות חשוב, יש חליפות חתן שמיועדות ליום ויש כאלו שמיועדות לערב. סוג החליפה שימליצו לכם יהיה בהתאם. בערב חליפות חתן פורמאליות ושלמות מתאימות יותר, וליום דווקא חליפות שהן קלילות יותר יתאימו (אף אחד לא ירצה לעמוד עם חליפת חתן מלאה מבד עבה בחום ובשמש הקופחת).

חשוב גם לשים לב לפריטים השונים שמתאימים לחליפות החתן: לנעליים, לעניבה, לשעון ולכל מה שידאג להפוך את ההופעה שלכם למרשימה יותר בערב החשוב בחייכם.

מתי כדאי להתחיל לחפש חליפות חתן?

הזמן המומלץ לחיפוש חליפת חתן הוא כחודשיים לפני החתונה. אל תשכחו שצריך מספיק זמן לבצע תיקונים, מדידות והתאמות לחליפת החתן הרצויה.

כמובן שכל חתן רוצה להראות במיטבו ביום חתונתו והוא ידאג לתזונה נכונה כמה חודשים לפני החתונה, וככל הנראה גם לפעילות גופנית. לכן אם אתם נמצאים בתהליך כזה, חשוב מאוד לבוא כשאתם פחות או יותר עומדים ביעד שהצבתם לעצמכם, על מנת שיהיה מספיק זמן לבצע את ההתאמות הנדרשות. חשוב מאוד, שיועצי האופנה באותה חנות שמוכרת חליפות חתן, יהיו בראש שלכם ויסייעו לכם לבחור את החליפה הטובה ומתאימה ביותר עבורכם. אומנם החליפה תוכל לשרת אתכם בהמשך החיים, אבל אל תשכחו שזהו ערב אחד חשוב ומיוחד שבו אתם תרצו להראות  במיטבכם, לחבק ולנשק לא מעט מוזמנים, ולרקוד כל הערב בשמחה רבה.

הצוות המקצועי שלנו בסאלינה עומד לשירותכם וישמח ללוות אתכם מכניסתכם לחנות ועד יום החתונה (ואפילו אחרי). בפגישת התאמה אישית, נבחר יחד את הצבע והגזרה המושלמים עבורכם ונבצע תיקונים כך שהחליפה תתאים בצורה מדויקת למידות הגוף שלך. בואו ניפגש!

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?