5 רעיונות מקוריים להלביש את החוגגים שלכם

כשמארגנים אירוע אין ספק שהרבה מאד שמחה מתלווה גם להכנות והארגונים עצמם. יש כאן גם הרבה ציפייה והתרגשות ותמיד מנסים לחשוב על הרעיונות המקוריים והמיוחדים שעדיין אף אחד אחר לא עשה בהם שימוש באירוע שלו. מעבר לייחודיות שכל אחד רוצה שתהיה באירוע שלו – יש רצון כן ועז לשמח ולהפתיע את האורחים שיגיעו לקחת חלק. המוזמנים לאירוע הם לא סתם אנשים. אלה האנשים שמי שמארגן את האירוע רואה בהם את החברים הקרובים שלו, את בני המשפחה שחשוב לו שייקחו חלק וכמובן כל מי שמהווה עבורו דמות משמעותית ויש חשיבות לעצם נוכחותם באירוע. אחרי שיש רשימת מוזמנים אפשר להתחיל לבחון לעומק את הרעיונות להפתעה. אחד הנושאים שכדאי לקחת בחשבון הוא פריטי לבוש מפתיעים ומקוריים שיהפכו את האירוע למיוחד ומשמח מאד.

רעיונות מקוריים להלבשת החוגגים באירוע

להלן כמה רעיונות מעולם ההלבשה שאפשר וכדאי לקחת בחשבון וישדרגו באופן משמעותי את האירוע כולו –

  1. אם מדובר בחתונה – יש טרנד בשנים האחרונות שכולל הכנה מבעוד מועד של הדפסת חולצות לחתונה עבור החתן. מה בנוגע לשדרוג הרעיון והכנת חולצות דומות לכלל האורחים או לחברים הקרובים ביותר?
  2. פריט לבוש אחיד לכולם – גם אם לא דווקא חולצה – אפשר לקנות מספיק זמן מראש אביזרי לבוש או תוספות לבגדים של האורחים וכך להפוך את האירוע כולו, כמו גם את רחבת הריקודים למוקד של שמחה וצחוק גדול.
  3. שושבינים – אמנם זה פחות נפוץ בישראל אך דווקא מהסיבה הזאת אין ספק ששניים או שלושה שושבינים שהם החברים הטובים ביותר של החתן, לבושים בצורה אחידה ותואמת יכולים להוות הפתעה גדולה וגם לא מעט כבוד כלפי הכלה.
  4. נעליים להחלפה – אמנם רלוונטי יותר לנשים ולחברות של הכלה – נעליים שטוחות שאפשר לנעול בהמשך הערב על מנת להקל על הרגליים הכואבות אחרי כמה שעות בנעלי עקב חגיגיות.
  5. מזכרת מהחתונה – המזכרת לא חייבת להיות חפץ או תמונה אלא פריט לבוש מודפס או כזה שיהיה ייחודי ויאזכר את החתונה הספציפית הזאת. כך אפשר יהיה תמיד להיזכר בה וליהנות מכל מה שהיה בה מהנה, משמח ומלא בחברים ובני משפחה.

רעיונות מקוריים בחתונה

אין ספק שעם הזמן יהיו יותר ויותר רעיונות מקוריים וייחודיים שהמטרה שלהם היא לשמח גם את החתן והכלה וגם את האורחים שהם מזמינים לחונה שלהם. חשוב לדעת שייתכן שהחתן והכלה יהיו אלה שירצו להכין מבעוד מועד את ההפתעות האלה ובמקרים אחרים יהיו אלה החברים שירצו להפתיע את החתן והכלה ויארגנו את פריטי הלבוש האלה מאחורי גבם. כך או כך לאורחים תהיה הפתעה ובאירוע כולו תהיה תפנית מעניינת ומשמחת.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?