איך לבחור נעליים להשלמת לוק החליפה של החתן?

כדי להשיג את הטוטאל לוק ביום הגדול, אי אפשר להסתפק רק בחליפה שווה. נעליים איכותיות (שגם נראות נפלא) יאפשרו לכם להגיע למראה האולטימטיבי ולשבור את הכוס עם סטייל. אז איך תבחרו את הנעליים הנכונות כדי להשלים את השיק של החליפה החדשה? כל התשובות בכתבה הבאה

התאמה של צבעים

בכדי להימנע ממראה אקלקטי ולשמור על מוטיבים אלגנטיים ביום הגדול שלכם, חשוב לשים לב לצבעים של הנעל. מומלץ לבחור בנעל אשר תחלוק את פלטת הצבעים עם החליפה ולא תגנוב את ההצגה. יחד עם זאת, במידה ואתם בוחרים חליפה בהירה, כדאי לשקול לבחור בנעליים בגוון שחור – שתמיד עושה את העבודה.

כל גזרה של חליפה וה- Shoes שלה

בדרך כלל הגזרה של החליפה (ובמיוחד הגזרה של המכנסיים), עוזרים לנו בעת הבחירה. עבור חליפה בגזרה נמוכה, נעדיף נעליים נמוכות ואילו עבור חליפה בגזרה גבוהה, נעדיף נעליים גבוהות אשר ישמרו על קווים נקיים. במידה ואתם הולכים על חליפה א סימטרית, אפשר גם לשחק עם הסגנון של הנעליים ולהבליט את הגזרה בעזרת בחירה בנעליים עם עקב מסיבי יותר.

החומר שממנה עשויה (אהבה) וחליפה

להרכב האריגים שמהם עשויה החליפה יש משמעות אדירה על בחירה של הנעל המתאימה בעבור החתונה. באופן עקרוני, עבור מרבית החליפות נבחר בנעליים אשר הגפה שלהם מתבססת על עור (טבעי או סינטטי) אשר מספק לוק עוצמתי. יחד עם זאת, עבור חליפות חתן אשר מתבססות על סוגים שונים אריגים טבעיים כדוגמת בד היוטה, נשקול להעדיף נעליים עם גפה אשר מורכבת ממגוון של בדים טבעיים בצפיפות גבוהה במיוחד.

על מגפיים וצרות אחרות

למרות שחלקינו רגיל ללכת עם מגפיים וסניקרס בחיי היום יום, ההתאמה שלהם למרבית חליפות החתן היא מינורית (עד לא קיימת). לכן, ממש כמו שאתם מבינים שיש צורך בעניבה בכדי להשלים את המראה של החליפה, כדאי שתבינו שנעליים אלגנטיות מהוות חלק מהחבילה. לכן, נסו לצאת מעמדת הנוחות שלכם ולהוסיף נעליים אלגנטיות עם סוליית עץ מרשימה. עניין זה יעזור לכם להשלים את הלוק וליצור מראה מלא נוכחות ומודעות לרגע.

ולבסוף: אל תשכחו את הנוחות שלכם

למרות שחשוב שהנעליים שלכם ישלימו את המראה של החליפה, אסור לשכוח שאתם עומדים לרקוד כל הערב – כך שכדאי שהם יהיו גם נוחות ומתאימות לתזוזה קלה. חשוב שתמדדו מספר זוגות נעליים (עם ובלי עקב), בכדי  שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה. שימו לב לסוליה של הנעל, להרכב החומרים ולאיכות התפירה של כל חלק בנעל. הקפידו שכף הרגל שלכם תהנה ממעטפת איכות ושהמשקל של הנעל יאפשר לכם לרקוד באופן קל ונעים – ברחבת הריקודים.
המאמר נכתב באדיבות המומחים של אנאירובי פלוס – חנות ביגוד ספורט אונליין המובילה בישראל.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?