חתן, כך תבחר את החליפה עם הבד המתאים ביותר לעונה בה אתה מתחתן

אם הצעת ממש לאחרונה והביג דיי שלך מעבר לפינה, חשוב לבחור את חליפת החתונה הנכונה לעונה. אז איך תבחר את החליפה שגם תוציא אותך הורס, גם תתאים לטמפרטורה של העונה וגם תאפשר לך לשבור את הכוס בלי טיפת זיעה? כל התשובות בכתבה הבאה.

הקפד על בד נושם בעונת הקיץ

אין ספק שבעונת הקיץ החמה כדאי להעדיף בד אשר מנדף בקלות זיעה ואשר יוכל להתמודד עם הסטרס שבו גופכם נמצא. כיום ישנם מגוון בדים נושמים אשר מאפשרים לכם להיראות נפלא – בלי להתפשר על הגזרה – כך שלכם רק נותר לבחור. זכרו שכותנה תמיד תעשה את העבודה אולם בהחלט כדאי לברר על סוגי בד נוספים אשר יעניקו לגופכם את המעטפת המתאימה.

שים לב לעובי הבד בחורף

בעונת החורף כדאי לשים לב לעובי של הבד ולהרכב החומרים שממנו הוא עשוי. מעבר לאיסור ההלכתי של לבישת בגדי שעטנז, לעובי הבד יש משמעות בעניין גובה הטמפרטורה של גופכם וסוגו ישפיע על רמת הבידוד בעונה הקרה. לכן, כדאי לשקול סוגים שונים של בד יוטה עבה, גברדין או אף קטיפה אשר תגנוב את ההצגה – כבר מהשנייה הראשונה.

התאם את הבד לאביב הישראלי

חתונה אביבית יכולה להיות אירוע נפלא אבל גם סיוט אם אתה לא בוחר באריג הנכון. מסיבה זו, מומלץ להעדיף בדים איכותיים על פני הפוליאסטר המוכר והזול יותר, ולתת דגש מיוחד על הבד שירכיב את הבלייזר שלכם. כאן צריך למצוא את האיזון בין הצורך לזכות בשכבה של הגנה מפני הרוח מחד, ולהימנע מהזעה מיותרת מאידך.

בד לעונת הסתיו? יש חיה כזו!

למרות שהסתיו הישראלי נחשב לקצר במיוחד, שווה להעדיף חליפות אשר עשויות ממגוון של בדים איכותיים בעלי צפיפות בינונית עד נמוכה. העניין חשוב לצורך ההרגשה הכללית שלכם אבל עשוי לתרום גם לאופן שהחליפה "תיפול" על הגוף שלכם. הסמיכות לעונת הקיץ מחייבת בחירה בבדים עם מראה קז'ואלי יותר אך לא דורשת ממכם לוותר על הסטייל האישי שלכם. 

לסיכום: אין ספק שגם בבחירה של בד לחליפת חתן – Timing Is Everything. כדאי לבחור בחליפות מבדים אשר יאפשרו לכם להיראות במיטבכם בכל שלב באירוע ולא יאלצו אתכם להתמודד עם חום או קור אשר אופייניים לכל עונה. במיוחד עם החתונה (או החופה) נערכת תחת כיפת השמיים.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?