חליפות חתן המתאימות לנשף סיום / פרום

דורות רבים של בני ובנות נוער יספרו לנכדים על מסיבת סיום התיכון האגדית שלהם. בין אם הזיכרונות טובים או רעים, לעולם לא נשכח מה לבשנו בערב ההוא. בנות בשמלות ערב ססגוניות ובנים בחליפות חתן מהודרות, כולם מתרגשים מגודל המעמד. כל כך הרבה שעות של מדידת בגדים ובחירת החליפה הנכונה קדמו לערב הזה.

התאמה בין הבגד לסגנון

כל בחור יכול למצוא לעצמו חליפות חתן שיבטאו בצורה הנכונה ביותר את אופיו. מתאפשרת בחירה בין שלל סגנונות, בדים, צבעים ואביזרים. החליפה שתבחר אמורה לשדר מסר עלינו.

אם אנחנו מעדיפים סגנון רשמי ומעורר רושם עז, נלך על טוקסידו. זוהי חליפה ייחודית שחורה בעלת 3 חלקים. החולצה תהיה לבנה עם פפיון שחור. להשלמת המראה נוסיף גרביים ונעלים שחורות תואמות. אנחנו משדרים בגרות ורצינות. בחירה בפפיון צבעוני לטוקסידו יהיה קריצה אסתטית לבחור היצירתי.

למראה יותר משוחרר נחפש חליפות חתן בגוונים בהירים יותר, החל מכחול נייבי, תכלת או בז'. גם הבדים צריכים להתאים לעונת הקיץ ולכן חומרים טבעיים כמו פשתן הם נכונים יותר.

אם נוותר על החגורה יתקבל מראה נינוח יותר. אפשר לשלב בחליפות חתן מדהימות גם מכנס סקיני מבלי לוותר על המראה המודרני והמתוחכם. חולצה צבעונית לבטח תסובב ראשים ותרשים בנים ובנות.

איך נהפוך מראה מחויט לספורט אלגנט?

לכל חליפה שנבחר נשלב אלמנט שמשדר נעורים, שובבות וקריצה. להלן רק כמה מהאפשרויות הרבות:

  • פפיון צבעוני
  • עניבה עם הדפס רועש או כיתוב מעניין
  • נעלי סניקרס עם או בלי גרביים
  • מכנסי ¾
  • ממחטה צבעונית בכיס הז'קט
  • פרח צבעוני בדש
  • חולצת טריקו מגניבה במקום חולצת צווארון

הצוות של סאלינה ידע להתאים בין חליפות חתן רבות את הנכונה עבורך. אל תשכח שאתה מייצר את זיכרונות העתיד שלך ושל חבריך. אתה רוצה להראות נפלא ולהרגיש מיוחד.

חליפת חתן לעתיד

בתום האירוע החליפה או הטוקסידו שבחרנו לפרום תאוחסן בארון כלאחר כבוד. אל דאגה, לא ירחק היום שהיא תשמש אותך שוב.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?