מה חשוב לדעת לפני שבוחרים חליפת חתן?

לפני שניגשים לתא המדידות ומחליטים בעניין בחירת חליפת החתן המושלמת בעבורכם, כדאי לעשות מעט שיעורי בית. חשבו מהו הסטייל שאותו אתם רוצים לשדר, היכן תתקיים החתונה ואילו בדים יאפשרו לכם להשתולל על רחבת הריקודים. חתנים?לפני שניגשים לתא המדידות ומחליטים בעניין בחירת חליפת החתן המושלמת בעבורכם, כדאי לעשות מעט שיעורי בית. חשבו מהו הסטייל שאותו אתם רוצים לשדר, היכן תתקיים החתונה ואילו בדים יאפשרו לכם להשתולל על רחבת הריקודים. חתנים? זו הכתבה שאסור לכם לפספס זו הכתבה שאסור לכם לפספס

הסגנון שאותו אתם רוצים לשדר

כדי שתרגישו נוח בחליפת החתן, חשוב שהיא תתאים לסגנון החיים הייחודי שלכם ותאפשר לחוש האופנתי שלכם להתבטא. אם אתם אנשים שמקפידים על הדברים הקטנים, חליפה בת שלושה או ארבעה חלקים – עשויה להיות הפתרון בעבורכם. אם אתם יותר אנשים של ג'ינס וטי שרט בחיי היום יום, אולי דווקא בלייזר צמוד עם טוויסט יעשה את העבודה.

המיקום של החתונה

חשוב לשים לב למיקום החתונה ולאקלים המקומי שקיים באותו האזור. חתונה בגן אירועים בשרון אינו דומה לחתונה שתיערך באזור הנגב ולכן יש לבחור חליפת חתן אשר תאפשר לכם להיות נינוחים ועם מינימום זיעה ברגע שמרגש גם כך. כמובן שאם החתונה נערכת באולם ולא בגן, ניתן להיות משוחררים מעניין זה ולבחור את החליפה שיושבת עליכם בול, בלי קשר למזג האוויר השורר בחוץ באותו היום.

הגזרה שמתאימה לכם

בחירת הגזרה שמתאימה לגוף שלכם היא מלאכת מחשבת. יחד עם זאת, לא צריך להיות סטייליסט על בכדי להגיע לבחירה הנכונה אלא להכיר את הגוף שלכם ולראות אילו אזורים אתם רוצים להבליט. במידה ויש לכם כתפיים צרות במיוחד, ניתן להוסיף מעט נפח בעזרת כריות. במידה ויש לכם טליה צרה יותר, אתם יכולים לבחור בחליפת חתן שיושבת ממש על הגוף ועוטפת אותו כמו כפפה.

סוג הבד שירכיב את החליפה

בכדי שתוכלו להשתולל על רחבת הריקודים ולא לחשוב לפני כל צעד, חשוב שתבחרו בחליפה אשר מורכבת מבדים נושמים. כיום ישנם מגוון של אריגים טבעיים וסינטטיים אשר יתאימו לכם באופן אישי ויאפשרו לכם להגיע לנוחות מקסימלית ביום הגדול שלכם. לכן, חשוב שתחושו היטב את האריג (או הרכב האריגים) שירכיבו את החליפה שלכם ותשימו לב לתחושה שלהם על הגוף שלכם.

התקציב העומד לרשותכם

מכיוון שאתם עומדים להוציא לא מעט כסף בתקופה הלחוצה שלפני החתונה, שווה לבדוק מהו טווח המחירים של חליפות חתן – לפני ביצוע הרכישה. אצלנו בסאלינה תוכלו ליהנות מטוטאל לוק שכולל את כל מה שחתן צריך ליום החתונה ב-1,250 ש"ח בלבד. טוטאל לוק לחתן כולל חליפת חתן מלאה (ג'קט ומכנסיים), חולצה מכופתרת, חגורה, פפיון/עניבה לבחירתכם ונעליים. הצוות שלנו ילווה אתכם בתהליך בחירת הטוטאל לוק המושלם עבורכם, משלב בחירת הגזרה והצבע של החליפה עד לבחירת האקססוריז שמשלימים את הלוק.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?