איך להצטלם נכון עם חליפה בחתונה

הגיע היום המאושר בחייכם, החתונה שלה ייחלתם כל כך הרבה זמן, וכעת הגיע הזמן ליום הצילומים המהמם. יום הצילומים חייב להתרחש בין חודש לחודשיים לפני מועד החתונה, ההזמנה תכלול את הצילומים הסופיים. הצילומים חייבים להיות מהממים, מושלמים, וייחודיים! בחירת הלוקיישן היא חלק בלתי נפרד מהמשימה. במאמר זה, נדבר סביב יום הצילום המיוחד לחתונה, דברים שכדאי לעשות, וכמה זה באמת יעלה לכם.

הסוד האמיתי נחשף – מה כדאי לעשות ביום הצילומים?

יום הצילומים גורר אחריו רגשות מעורבים, מתחים רבים, לחצים נפשיים עצומים, ומחסור רב באנרגיה. הטיפ הראשון, וודאו שאתם מגיעים עם קיבה מלאה. כדאי גם להביא כמה מתוקים להעלאת הסוכר והאנרגיה. הטיפ השני, התאמנו למול המראה. במטרה להתאמן ליום הגורלי בחייכם, כדאי לעשות זאת לבד ומול המראה. ניתן לחפש את הזווית המחמיאה ביותר, את הפרצופים היפים ביותר, ולהגיע לצילומים לאחר שיעורי הבית. 

הטיפ השלישי, אל תפחדו מהמצלמה. להרבה מאוד אנשים יש פחד מהמצלמה, מפחד הקהל הצופה. עד ליום הגורלי, התאמנו ככל האפשר, דמיינו "בועה" שבה המצלמה חסרת חשיבות, בלתי נראית, היו חופשיים. הטיפ הרביעי, אל תצטלמו מול השמש החמה. צילומים מול השמש הם מתכון לאסון, ללא ספק בכך. חום השמש יכולה להשפיע על התמונה, וכמו כן גם עליכם: עיינים סגורות, צילום לא טבעי, ותופעות שונות. הטיפ החמישי והאחרון, אל תגזימו היו עצמכם. לעיתים, הזוג הצעיר נוטה להגזים, בחיוך הלא טבעי והמוחצן, בתנועות הרשמיות והלא מחמיאות, ובדברים נוספים. היו חופשיים, היו עצמכם ככל האפשר, חייכו רגיל.

אלה הם חמשת הטיפים המומלצים לצילומים מושלם לקראת החתונה הקרבה, בצעו את המשימה בשלמותה. כדאי ומומלץ להיעזר בשירותיו של צלם לחתונה לשם תוצאות מיטביות, הן באיכות, והן בתוצר הסופי – אתם. בחרו בצלם מקצועי בצורה יסודית, על ידי קבלת המלצות וע"פ התחשבות בוותק המקצועי בתחום.

שירותי צילום לחתונה – כמה זה יעלה לכם?

צלם לחתונה הינה הוצאה מחייבת שעליה לא תוכלו לוותר בקלות, אחרי הכל, הזיכרונות חשובים לנו מאוד. ישנם שלושה סוגים נפוצים של צילומים לחתונה: צילום סטילס, צילום טראש, וצילום זוגי. צילום לפני החתונה נדרש מכמה סיבות: הראשונה, לצורך עטיפה ועיצוב ההזמנה. השנייה, סתם בשביל להנות. השלישית, שמירת זיכרונות של פעם בחיים. כעת, לגבי השאלה הנפוצה – כמה זה באמת יעלה לכם? המחירים עבור צילום לפני החתונה תעלה לכם החל מ־1,000 ₪ ויכולה להשתנות בהתאם לסיטואציה.

התעריפים משתנים בהתאם לסוג הצלם והניסיון, בהתאם לסוג הצילום המועדף, ובהתאם למיקום היעד. המחירים לצילום לפני החתונה לעולם לא יעברו את ה־3,000 ₪. ומהצד השני, צילום החתונה עד 5,000 אורחים יעלה לכם החל מ־4,500 ₪ ובהתאם יכול להסתיים גם ב־10,000 ₪ בהתאם לכמות האורחים. כעת, הבחירה נתונה לשיקולכם, מקווים שהצלחנו לפתור את כל הדילמות האפשריות, לצידכם, אתר SALINA.

מוגש באדיבות אתר טופ צלמים https://www.eventsphotographers.co.il/

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?