איך תתאים את החליפה ללבוש של בת הזוג שלך?

ההיערכות לחתונה כוללת אין ספור התרוצצויות וזאת כדי שהאירוע יהיה לא פחות ממושלם וכל התיאומים וההכנות ייצאו לפועל, הכול יהיה בדיוק על פי התכנונים. 

חליפת החתן 

ברוב המקרים החתן הולך עם בת הזוג שלו כדי לבחור את החליפה שתהיה המתאימה לו ביותר עבור הערב החשוב בחייו. מכיוון שהיא יודעת איך נראית שמלת הכלה אך כמובן לא מגלה זאת לחתן, כדי להפתיע אותו כמה שעות לפני החופה, היא מכוונת את נראותה של החליפה ואת הגוונים שלה לשמלת הכלה ולזר שאותו היא תאחז. 

רוב הכלות בוחרות בשמלות כלה בצבע לבן, אך יש גם כלות שבוחרות אופציות אחרות כמו שמלה בגוון שמנת. אם השמלה של הכלה הספציפית היא בצבע לבן וזר הפרחים שלה יורכב מפרחים טריים בגווני אדום ולבן היא תמליץ לגבר שלה לרכוש חליפה קלאסית בצבע שחור, עם חולצה מכופתרת מרשימה בצבע לבן ודש בבגד שיהיה בו גם מעט אדום. שילוב יפהפה זה יהיה שילוב מנצח וירשים מאד את כל הקהל שיגיע לאירוע הכול כך חשוב. 

חליפות חתן ייחודיות 

גברים רבים מעוניינים ללבוש חליפה יוצאת דופן בחתונה, זה אירוע של פעם בחיים ומכיוון שלא בכל יום גבר זה לובש חליפה, הוא בוחן גם אופציות נוספות מלבד חליפה מחמיאה בצבע שחור. יש אופציות כמו בד פשתן בהיר שיתאים בצורה מושלמת לעובדה שבת הזוג לובשת שמלת כלה לבנה ונועלת נעלים לנשים שגם הן בגוון לבן.

הדומיננטיות של הצבעים הלבנים הן אצל הגבר והן אצל האישה יוצרת התאמה מלאה לטוהר שמלווה את כל נושא החתונה. הוא יוסיף לכך עניבה מעניינת או פפיון ונעלי עור איטלקיות משובחות בצבע חום או בצבע שחור. זוהי הופעה מיוחדת שתיצור אחידות של בני הזוג והשלמה מלאה של המראה של שניהם.

חליפות לגברים בגוונים שונים 

אחת האהבות של החתנים היא לרכוש בנוסף לחליפה בגזרה המתאימה בגווני כחול, אפור, בורדו, גם וסט בגוון אחר. השילוב של הווסט עם הז'קט והמכנסיים המחויטים  הוא שילוב מנצח. יש כאן משחק צבעים שמוסיף עניין לכל חליפה הן כשהחתן לובש את כל חלקיה והן כאשר לאחר החופה הוא מוריד את הז'קט ונשאר רק עם הווסט. 

כך רואים את היופי הרב של החולצה המכופתרת הלבנה שמתחברת באופן מדהים לשמלת הכלה. הגוון של הווסט תואם את האופציה של נעליים לנשים בצבע לבן שבחרה הכלה, נעל בעקב גבוה או סנדל בעל עקב נמוך.

שביעות הרצון מההופעה המרשימה 

גברים שבדרך כלל אינם לובשים חליפות, מתלהבים מאד מהעובדה שהם ילבשו חליפה בערב החתונה. קשה להם כבר להמתין למועד זה ולנראות המושלמת שלהם בחליפה הגברים עם בת הזוג, שלבטח תלבש שמלה לבנה קלאסית ומרשימה. 

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?