טרנדים לחליפות חתן

בעת תכנון חתונה, שמלת הכלה מקבלת תשומת לב מיוחדת, אבל מה עם חליפת החתן? לצערינו בחתונות רבות, בחירת חליפת החתן עומדת בסדר העדיפויות הרבה אחרי בחירת גן אירועים בשרון ובחירת מוזיקה לאירוע, ואפילו הרבה אחרי בחירת המזכרות. אבל אם אתה מעוניין להראות טוב ביום האירוע אנו ממליצים להתעניין בטרנדים החדשים בבגדי חתן מבעוד מועד.

צבע החליפה:

כבר מזמן חליפות חתן פורמליות בצבע שחור, אינן תופסות את מרכז הבמה כשמדובר בחליפה לחתונה. חתנים רבים בוחרים חליפות בגוונים בהירים כמו בז' או כחול בהיר ליום המיוחד שלהם. בחנויות המתמחות בחליפות חתן תמצאו אפילו חליפות בצבע ורוד וחרדל, אך הטרנד האחרון בעולם הוא דווקא חליפות מבדים משובצים. אם אתם לא נועזים מספים ללכת בחליפה משובצת, אך רוצים להראות טרנדים, שלבו בחליפה החלקה שלכם וסט משובץ.

טיפ קטן לאלה שבוחרים להתחתן שצהרי היום ביום שישי, חליפה בהירה תתאים מאוד לאירוע צהריים. 

גזרה:
בעשור האחרון חליפות מחויטות, עם מכנס וג'קט צרים יותר תופסות נתח שוק עיקרי. אורך המכנס מתקצר וכך גם אורך הג'קט. אך כאן אנו ממליצים ללכת על חליפה מתאימה למבנה הגוף שלכם. אם אתם מעט מלאים, מכנס צר מדי יראה פחות טוב עליכם. לכן על חליפה שמרנית יותר, אבל דאגו להתאים אותה למבנה גופכם.
כטיפ לכל החתנים, הסיכוי שתמצאו חליפה מוכנה שיושבת עליהם מדהים מיד הינו קלוש ביותר. אם מצאתם חליפה שהמכנס או הג'קט זקוקים לתיקון קל על מנת להתאים לכם בדיוק, כל חנות חליפות תשמח להציע לכם שירותי תופרת, אשר תתאים לכם את החליפה בצורה מדוייקת.

בד החליפה:
ישראל היא מדינה חמה, ועונת החתונות הפופולרית היא אביב קיץ. אם אתם מתחתנים בקיץ לכו על חליפה דקה יותר, מבדים נושמים כמו כותנה. לרב אתם לא תישארו בחליפה שלמה במהלך כל האירוע, אך גם החופה והריקוד הראשון בחום והלחות הקיצית של תל אביב, יכולים להעות אתדר לא קטן.

טיפ לכל החתנים, רכשו יותר מחולצה אחת ליום האירוע, על מנת שתוכלו להחליף חולצות במהלך הערב. מומלץ מאוד גם לשים גופיה מתחת לחולצה, היא תעזור לספוג חלק מהזיעה במהלך הערב.

עניבה, גרביים ונעליים:

לא כל החתנים בישראל בוחרים לשים עניבה ביום החתונה, חלקם עושים זאת רק לחופה. אבל גם במקרה זה העניבה יכולה להביע את הסגנון האישי שלכם, בין אם אתם הולכים על עניבה סולידים המתאימה לצבעי החליפה, או על מראה צבעוני ושובב יותר. גם הגרביים והנעליים, הודות לגזרת מכנס קצרה יותר, מושכות אליהן תשומת לב, והופכות לעוד אביזר שבו תוכלו לבטא את עצמכם.

לא כל טרנד מתאים לכל אחד, ולא כולם יתחברו לחליפה משובצת או נעלים בסגנון ספורטיבי עם חליפה בהירה. חשוב מאוד להתאים את החליפה שאישיות שלכם, כי אתם חייבים להרגיש בנוח עם עצמכם ביום החשוב בחייכם.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?