טיפים לבחירת חליפת חתן

חתונה זה אחד האירועים הגדולים והמרגשים שאנו חווים בחיים, והוא מרגש לא פחות עבור המשפחה והחברים. אמנם כאשר ברוב המקרים שמים דגש על חתונת החלומות של הכלה, צריך לזכור שיש פה גם חתן ושגם עבורו זה אירוע חשוב ומרגש במיוחד אשר בו הוא מתחיל שלב חדש בחיים. לכן , בחירת חליפת חתן היא לא פחות חשובה מבחירת שמלת כלה. יחד עם זאת, למרות שאין עוררין על כך שבחירת חליפת חתן אינה מסובכת כמו בחירת שמלות כלה, לגברים של היום לא פחות חשוב שחליפת החתן שלהם תהייה מחויטת ללא דופי, שתשב עליהם באופן מדויק ומחמיא, והכי חשוב, שתהיה נוחה. כי בואו נודה בכך, הם הולכים לשתות, להשתולל, ובעיקר לחגוג את אחד האירועים החשובים והמשמחים ביותר של חייהם.

אז כיצד תבחרו חליפת חתן?

הנה כמה טיפים חשובים:
  1. אם מדובר בחתונה בעונת הקיץ, חשוב לבחור חליפה מבדים דקים ורכים יותר, ככה שתוכלו להנות מהחגיגה מבלי לסבול בחליפה עבה וחונקת, וכמובן מהחום. בנוסף, מומלץ לשקול חליפה בצבעים בהירים ולא בצבעים הכהים הקלאסיים (שמתאימים מאוד לחתונת חורף). לעומת זאת, כאשר מדובר בחתונה המתקיימת בעונת החורף, אז לא צריך לחשוש מחליפה העשויה מבדים עבים יותר (כיוון שתמיד תוכלו להוריד את הבלייזר, אם יהיה לכם חם ברחבת הריקודים).
  2. יש לכם את האפשרות לבחור בגזרת הסלים פיט (שהיא מאוד מודרנית בימינו), או לחילופין בגזרה הקלאסית. כמובן המטרה היא לבחור גזרה שמחמיאה לכם, ולכן זה מאוד תלוי במבנה הגוף שלכם, אך גם בסגנונכם האישי.
  3. תישארו מי שאתם- בסופו של דבר הכי חשוב שתרגישו שהמראה הסופי משקף את האישיות שלכם וגורם לכם להרגיש נינוחים ובטוחים בעצמכם. לכן, הקפידו על הבעת הדעה שלכם בבחירת הצבעים והסגנון של חליפת החתן, ואל תתנו לאחרים לקבוע עבורכם.

כמו כן, חשוב לציין שרצוי שתהיה סינרגיה בין חליפת החתן לשמלת הכלה, או במילים אחרות שתהיו מתואמים. למשל, אם הכלה בחרה בשמלת כלה אקסטרווגנטית ומפוארת, אז כדאי שהחתן לא יהיה לבוש בחליפת חתן קז'ואל, או להפך. טיפ שלנו, כדאי שהחתן והכלה יתייעצו ביניהם בתחילת התהליך לגבי אופי החליפה והשמלה הרצויים, והסגנון בו הם מעוניינים. זה גם יקל על הכלה לבחור את עיצוב שמלת הכלה שלה, וגם יקל על החתן  בבחירת החליפה שלו. כך או כך, תזכרו שזה הרגע של שניכם, תהנו ממנו, תחוו אותו, והכי חשוב תחגגו אותו.

 

 

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?