טיפים חשובים לגבר לקראת יום החתונה

נישואים וחתונה הם אבן דרך בחייהם של החתן, הכלה ומשפחותיהם וחבריהם. המאמר יעסוק בנושאים שהחתן צריך לשקול לפני שהוא בוחר חליפת חתן. זהו אתגר לא פחות מלחיץ מלבחור שמלת כלה. ישנם מספר גורמים שצריך לקחת בחשבון לפני בחירת החליפה המושלמת. 

אז בואו באמת נדבר על טיפים לאיתור ספקים ונותני שירותים לחתונות. זוהי חגיגת איחוד של שני בני זוג, אבל לפני שמתחתנים חשוב לתכנן ולהתכונן לאירוע כמו שצריך. הנה כמה טיפים לכל מה שחתן צריך לדעת לפני החתונה: טיפים ודגשים חשוב שיש לשים לב אליהם.

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים חליפת חתן?

בחירת סגנון חליפה שהכי מתאימה לסטייל החתן

על מנת להרגיש בנוח בחליפת החתן, חשוב שהיא תתאים לסטייל האופנתי של החתן. חשוב לשים לב אם הלקוח אוהב לשים לב לדברים הקטנים – במקרה כזו חליפה של בת שלושה או ארבעה חלקים – עשויה להיות פתרון נהדר. במידה והוא איש של ג'ינס וטי שרט בחיי היומיום שלו, אולי יתאים לו בלייזר צמוד עם טוויסט טרדני שיגנוב את ההצגה.

בחירת הגזרה הנכונה בעבור החתן

בחירת גזרה מתאימה היא אתגר לא פשוט. יחד עם זאת, לא צריך להיות סטייליסט על בגדי להגיע לבחירה נכונה. במידה וללקוח יש כפתיים קצרות, ניתן להוסיף מעט נפח בעזרת כריות. מאוד חשוב לשים לב למבנה הגופני של הלקוח משום שלא לכולם יש מבנה פיזי דומה.

סוג הבד שירכיב את החליפה 

בכדי שתוכלו להרגיש בנוח להשתולל על רחבת הריקודים מבלי להיות מחושבים על כל צעד שתעשו, חשוב לבחור בבדים נושמים. כיום יש היצע רחב של אריגים טבעיים וסינטטיים שיתאימו באופן אישי לכלל הלקוחות ויאפשרו לחתן להגיע לנוחות מקסימלית ביום הגדול שלכם. לכן, חשוב שתחושו היטב את האריג שירכיבו את החליפה ותפנו את תשומת ליבו של הלקוח לתחושה שלהם כשאר הם לובשים את החליפה.

בחירת תקציב לחליפת חתן

משום שחליפות חתן הן לא מוצר זול, שווה מראש לבדוק מה טווח המחירים של החליפות לפני הקנייה עצמה. לאחר בדיקת המחירים, אפשר לקבוע תקציב שהוא מתאים לקניית החליפה, כחלק מהתקציב הכולל של החתונה. חשוב מאוד לעמוד ביעדים האלו על מנת לא לחרוג מן התקציב שנקבע. בדקו שאתם מקבלים בחליפת החתן את כל הפריטים כדלקמן: חולצה מכופתרת, חגורה, פפיון/עניבה, נעליים, מכנס אלגנטי, בלייזר, ז'קט ועוד.

עונת החתונה

חשוב להתחשב בעונה שאתם מתחתנים. בידה וזה בעונת הקיץ, חשוב לבחור חליפה מבדים דקים ורכים יותר, ולא בצבעים הכהים הקלאסיים . לעומת זאת,  כאשר מדובר בחורף, אז לא צריך לחשוש מחליפה העשויה מבדים עבים יותר. כך שבמידה ותרצו להוריד את הבגדים החמים תוכלו לעשות כך.

טיפים חשובים לחתן לקראת יום החתונה

ביום החתונה יש הרבה סידורים והכנות של הרגע האחרון. בשביל להעביר את היום הזה עם כמה שפחות בלאגן, אספנו עבורכם מספר טיפים לקראת ההכנות האחרות ביום הגדול!

  • יום לפני החתונה – תדאגו למנוחה, עם כמה שפחות בילויים, על מנת לצבור כמה שיותר כוחות ליום החתונה.
  • מלווים – תוודאו כי המלווים שלכם מוכנים. שכל אחד יודע על מה הוא אחראי וכו'.
  • לא לשכוח להתגלח ולהסתפר – כל הזרקורים מופנים גם אל החתן והוא צריך להראות במיטבו. החתן לא חייב לחכות ליום החתונה על מנת לסדר לעצמו את המראה הרצוי. ניתן לבצע טיפולי הסרת שיער לגברים שהם מסדרים את הזקן והגבות. בעזרת שיטה זו ניתן לעצב את הזקן והגבות בעוד מועד ולחסוך לחץ מיותר ביום החתונה. אלו היו טיפולים אסתטיים שמתאימים ליום הגדול שלכם. 
  • תכנון הזמן מראש – תכנון זמן על מנת לתזמן הכל מראש כך שתוכל להתעורר בלי לחץ ומספיק מראש כדי להגיע מוכן מראש. עדיף שיהיה זמן נוסף שאם יקרה שיבוש לתוכניות, יהיה זמן נוסף להסדר את העניינים.
  • מיקום ידוע של הטבעות – חשוב לדעת בכל רגע מה קורה עם הטבעות. בין אם הן אצלכם או אצל חבר קרוב שאתם סומכים חשוב לבדוק כל כמה זמן שהן לא נעלמו.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?