5 טיפים לבחירה נכונה של חליפת חתן למסיבת אירוסין

הצעת לה נישואין והיא אמרה כן? מזל טוב!

אנחנו בטוחים שהשקעת מחשבה בבחירת טבעת האירוסין והתייעצת עם החמה לעתיד או אולי עם חברתה הטובה של בת הזוג. בטח גם ווידאת מה הטעם שלה בתכשיטים, בחרת בחנות בוטיק איכותית ורכשת עבורה את טבעת האירוסין עם היהלום המושלם עבורה.

אחרי ההתרגשות והתמונות הזוגיות עם הטבעת, ואחרי ששיתפתם את המשפחה והחברים – הגיע הזמן להתחיל לתכנן את מסיבת האירוסין שלכם.

בחירת המקום, הקייטרינג והכנת רשימת מוזמנים היא רק חלק בתכנון המסיבה. לצדם, חשובה לא פחות בחירת הבגדים שתלבשו לאירוע שתזכרו עוד שנים רבות קדימה. 

חשבת כבר על חליפת חתן למסיבת האירוסין? מה חשוב לקחת בחשבון בבחירת החליפה ואיך אפשר לוודא שהיא תתאים עבורך בדיוק? 

ריכזנו עבורך מספר טיפים לבחירה מוצלחת של חליפת חתן למסיבת אירוסין:

בדד אלך 

קבעת יום למדידת חליפות? אל תלך לבד. האידיאל הוא כמובן לקחת איתך את אשתך לעתיד, שמכירה את הטעם שלך בבגדים, ותוכל לכוון ולייעץ לך, ויחד תוכלו לבחור חליפה ששניכם תהיה מרוצים ממנה.

אפשרות נוספת היא לקחת איתך את אמא, אחות או אפילו חברה של בת הזוג, שמבינה באופנה ותוכל לעזור בבחירת החליפה המתאימה.

מעוניין במראה רשמי ומעונב, או אולי תעדיף דווקא מראה קליל בסגנון ספורט-אלגנט? תוכל להתלבט באפשרויות השונות עם המלווה שלך ולבחור בסגנון שישקף את הסטייל שלך ואת מי שאתה.

להתלבש לפי מבנה הגוף 

איזו גזרת מכנס תתאים לך? אם אתה בעל מבנה גוף רחב, כדאי להעדיף מכנסיים לא צמודים, בגזרה ישרה. מכנסיים צמודים יתאימו לבעלי גזרה צרה.

מה אורך הז'קט? אם הגובה שלך נמוך יחסית לממוצע, חשוב שאורך הז'קט לא יעבור את האגן, על מנת להימנע ממראה של 'רגליים קצרות'.   

רוצה לוודא שהחליפה יושבת עליך בול? תמיד ישנה אפשרות לבחור בהתאמות אישיות של חליפה, שתותאם בדיוק למידה ולמבנה הגוף שלך.

חם, לוהט, רותח

חשוב לקחת בחשבון את העונה בה מסיבת האירוסין מתקיימת, וכן את מקום המסיבה – אלו ישפיעו על בחירת הבדים והרכב החליפה. אם המסיבה מתוכננת להיות בחוץ, בעונת הקיץ, או במקום מחומם (וגם אם אתה סובל מחום באופן כללי), סביר להניח שחליפת שלושה חלקים תהיה חמה מדי עבורך, ואפשר בהחלט לשקול לוותר על ז'קט, ולהעדיף חולצה ומכנסיים מבד קל ונושם. אם סגנון הלבוש שלך הוא ספורט-אלגנט, אפשר אפילו לבחור בחולצה מכופתרת בעלת שרוולים קצרים.

לעומת זאת, למסיבה שמתקיימת בחורף או במקום ממוזג, בהחלט תתאים חליפת שלושה חלקים, ואין הכרח לבחור בבדים דקים ואווריריים.

התאמת צבעים

בעל עור בהיר? סביר להניח שחליפה בצבעים כהים (כחול, אפור כהה ושחור) תתאים לכם יותר. זאת לעומת בעלי עור כהה, להם תתאים חליפה בצבעי לבן, קרם, אפור בהיר ואפילו תכלת. במידה ואתה מכוון לחליפת שלושה חלקים, ההמלצה שלנו היא לבחור במכנס וז'קט באותו הצבע, למראה אלגנטי ואחיד.

ההבדל נמצא בפרטים הקטנים

הפריטים הנלווים בחליפת החתן הם בעלי השפעה משמעותית על הנראות שלך ביום מסיבת האירוסין. לכן, כדאי להשקיע מחשבה ולבחור בעניבה ובחגורה שיתאימו לצבעי החליפה, וישלימו את המראה. 

עוד טיפ מאתנו: אל תשאיר את בחירת הנעליים לרגע האחרון. בדוק אילו מהנעליים הקיימות שלך יתאימו לחליפה. הנעליים נראות בלויות או ישנות? אל תתפתה ללבוש אותן. עדיף להשקיע בקניית נעל אלגנטית חדשה, שתוכל לשמש אותך לאחר מכן גם בשגרה.

מילת המפתח: נוחות

מצאת את החליפה שעונה על כל הצרכים שלך? נהדר. חליפת אירוסין אמנם תשמש אותך במשך כמה שעות, באחד האירועים המשמעותיים בחיים. כמובן שהשאיפה היא להמשיך וללבוש אותה גם באירועים שונים בעתיד או אפילו בשגרה. לכן, רגע לפני שמשלמים עליה, כדאי להתהלך בה בחנות במשך כמה דקות, לחוש את הבד על העור ולבדוק שנוח לך בה.

תתחדש!

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?