איך תבחרו חגורה לחליפת חתן?

צעד ראשון לחופה, צעד ראשון לבחירת חגורה

סוף סוף הגיע גם זמנכם לצעוד אל עבר החופה? התרגשות רבה ותקופה מרתקת במיוחד מצפה לכם, כמובן. זה יתחיל מבחירת האולם, התקליטן, הבר, המוזמנים, עיצוב ההזמנות ועוד, וימשיך לבחירת הביגוד והאקססוריז. אם כבר התחלתם בהכנות, ודאי הגעתם כבר לחליפת החתן ולאקססוריז הנלווים אליה כמו שעון, נעליים וחגורה. התמקדו לרגע בחגורה והביעו דעתכם עליה – באיזו חגורה לחליפת חתן תבחרו בלי לוותר על הסטיילינג ועל האיכות?

צבע שחור – לא רק לדרמטיים שביניכם

לפני הכול, נשמו עמוק כי אתם נמצאים בתוך מסע מלבב ומרגש אל עבר תקופה חדשה. זה הזמן שלכם ליהנות מהדרך ולהרגיע את הלחץ הטבעי מן ההכנות לקראת החתונה. אחרי שתמצאו את החליפה המחמיאה ביותר, בחירת חגורה לחליפת חתן תיעשה בקלי קלות. התחילו מהצבע. צבע שחור יהיה צבע מופלא משום שהוא צבע קלאסי המנצח על תזמורת שלמה של סטייל. אם חשובים לכם הסטייל, השמירה על ההרמוניה בין הבגדים והאקססוריז האחרים, השקיעו כבר ברושם הראשוני (כי אין הזדמנות שנייה לרושם ההתחלתי), לכו על הצבע הבטוח ביותר – חגורה קלאסית בצבע שחור!

האיכות תמיד קובעת!

גם כשמדובר באביזרים כמו חגורה לחליפת חתן, האיכות קובעת תמיד. אם חשובה לכם האיכות של ההופעה שלכם ביום החתונה, הקפידו על בחירה של חגורה איכותית שתקבע את המראה שלכם ביום המושלם של חייכם. חגורת עור אמיתית, דקה וקלאסית תעשה את העבודה.  אל תתפשרו על פחות מכך.

מדידות – רבותיי – מדידות

ובכן, אם חשבתם שתוכלו להתחמק ממדידות החגורה המיועדת לחליפת החתן, דעו שתמיד חשוב למדוד אותה מראש כדי לוודא שהיא מונחת לכם היטב ובצורה מהודקת כנדרש על הגוף. הרי לא הייתם רוצים להסתובב עם חגורה ארוכה מדי או קצרה מדי. רק חגורה מדויקת במידתה תבטיח לכם הופעה מרשימה ויפה.

אבזם בוהק?

אבזם חגורה לחליפת חתן יכול להיות חלק, מבריק או מט, ובכל מקרה הוא חלק בלתי נפרד מהאקססוריז שמשלימים את הלוק שלכם. אם בחרתם בחליפה צבעונית ובולטת, לכו על אבזם לא בוהק על מנת לא להרוס את המראה הכללי שלכם. הגזמה בהופעה תיצור את ההפך מהמצופה. אם בחרתם בחליפה קלאסית, דווקא אבזם מבריק או מסוגנן יכול להוסיף טוויסט מעניין ביותר למראה שלכם.

לסיכום, אתם מסמר הערב, החתנים המאושרים! הקפידו על הופעתכם החיצונית ביום החתונה המרגש שלכם. בחירת חגורה לחליפת חתן צריכה להיעשות בסבלנות ובחוכמה, להיות מונחת על המכנסיים היטב, להשתלב עם האקססוריז  ולהיבחר לפי טעם אישי, סגנון לבוש והקפדה על איכות ומקצועיות. תמיד מומלץ לפנות לאנשי מקצוע מביני עניין כדי לבחור את החגורה המושלמת מכולן כי מתחתנים (בשאיפה 🙂 ) רק פעם אחת! 

מאמרים נוספים

חליפות חתן כחולות

גזרות מחמיאות לגברים

קיימות גזרות רבות ושונות לחליפה, החל מגזרה רחבה, גזרה ישרה, גזרת ה-SLIM FIT המפורסמת וגזרת הסקיני. גזרות חליפות חתן אינן מתבטאות רק ברוחב המכנס אלא

להמשך קריאה
גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?