חתן דומה למלך – אצלנו זה קורה!

לכולנו ברור שבחתונה, המקום הכי מכובד הוא של החתן והכלה. עם זאת, בכל מה שקשור להופעה של בני הזוג, הכלה כמעט תמיד תופסת את המקום המרכזי ואת המרחב מבחינת המראה והלבוש. אז אנחנו הבנו שמה שחסר למעשה זה מקום שיציע לחתן את כל מה שהוא צריך לקראת יומו הגדול, בדיוק כמו שסלון הכלות מציע את שירותיו לכלה לרגל יומה הגדול.

אצלנו בסאלינה יוכל כל חתן למצוא את בגדי החתונה שלו שיהפכו אותו למלך! הביגוד האקסקלוסיבי והמכובד שהוא צריך שיהיו לו באירוע על מנת שהמראה שלו יהיה בהחלט ראוי למעמדו. 

כך בוחרים חליפת חתן

אז החתן מגיע לחנות כדי לבחור את חליפת החתן שלו. על מה הוא צריך לתת את הדעת? במה הוא חייב להתמקד כדי שיגיע בסופו של דבר לבחירה הכי נכונה והכי חכמה?

חליפה נוחה – החליפה של החתן חייבת להיות חליפה נוחה. הוא אמור להתהלך עם החליפה משך שעות רבות במהלך יום החתונה, הוא אמור גם לרקוד עם החליפה והיא צריכה להישאר כל היום עליו כאשר היא לא תכביד עליו. זו הסיבה שחשוב כל כך לבדוק את הרכב הבד ואת חומרי הייצור של החליפה. רק כך אפשר יהיה להגיע בסופו של דבר לבחירה שתוכיח את עצמה ואכן תהיה נוחה ונעימה לחתן.

חליפה מתאימה לעונה – מעבר לנוחות של החליפה, אמורה היא להתאים מבחינת מזג האוויר והעונה בשנה. זה כולל התייחסות לעובי של החליפה ולסוג האריג שלה, הגם שחתן לא חייב להתלבש בחליפה עבה ומחממת אם מדובר בעונת החורף בגלל שלרוב יהיה לו חם מידי בחתונה עם החליפה העבה. אך יש לזכור גם את התאמת הצבעים בהתאם לעונה. בחורף תצטרכו ללכת על חליפה בצבעים כהים וכבדים יותר, לעומת זאת בקיץ יהיה עליכם לבחור צבעים בהירים ורעננים יותר.

טיפ קטן לאלה שבוחרים להתחתן בצהרי היום ביום שישי, חליפה בהירה תתאים מאוד לאירוע צהריים.

החתן המושלם

ברור שאי אפשר להתמקד רק בחליפה של החתן. כדי שהחבילה תהיה מושלמת והחתן אכן ייצא לאירוע הגדול של החיים שלו כאשר הוא מופיע במיטב מחלצותיו ובמראה המושלם ביותר שרק יכול להיות, הוא צריך לדאוג לכל המכלול. זה אומר עיצוב שיער נכון עם מוצרי שיער איכותיים וטובים, בחירה נכונה באקססוריז ובכל הפרטים הקטנים שיעשו את ההופעה המושלמת שלו ואת כל מה שרק ישפיע על המראה המכובד והנעים שלו.

חתן שמשקיע בחליפה איכותית ויפה, משקיע בעיצוב השיער, קונה נעליים מרשימות ולא זונח את העניבה, את החפתים, את השעון ואת כל האביזרים הקטנים אכן יצליח 'לדפוק' הופעה. הופעה שתהיה שווה מיליון דולר.

אז השקיעו ביום הגדול של החיים שלכם כי הוא לא יחזור שוב.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?