הבן מתחתן? כך תבחרו חליפה לאב המאושר ולאחים הצעירים

אבי החתן והאחים הצעירים הם חלק מהותי בפמליית החתונה, אולם לעיתים קרובות אנחנו נותנים תשומת לב יתרה דווקא לשמלות הערב של נשות המשפחה ומתעלמים מצורכי הלבוש של הגברים. אמנם אפשר לשער שדי בחליפה מחויטת רשמית ומחמיאה כדי לסגור את פינת הלבוש של הגברים במשפחת החתן, אך זה לא תמיד מדויק. האב המאושר והאחים הגאים של החתן צריכים לבלוט בשטח כדי שאף אחד לא יטעה בהם ויחשוב שהם לא יותר מאורחים. כיוון שהם חלק חיוני במערכת התמיכה של החתן, לא נגזים אם נאמר שהאבא ואחיו הצעירים של החתן צריכים לבלוט במראה חגיגי ומהודר, ולכן הלבוש שלהם חייב להיות מרהיב ומחמיא. 

אז איך נבחר חליפות לנבחרת הגברים החשובה ביותר באירוע החתונה? הנה כמה עצות טובות.

נשאף להבדיל בין השושבינים לבין הגברים החשובים במשפחה

השושבינים של החתן בדרך כלל לובשים חליפות במראה אחיד ובצבעים זהים. אף שהם מאוד מהודרים, הגברים החשובים במשפחה צריכים להיראות מהודרים בהרבה. לכן, אם השושבינים ילבשו טוקסידו, נבחר לאבא ולאחים חליפה שחורה קלסית; אם השושבינים קושרים עניבות פרפר לצווארם, נציע לגברי המשפחה עניבות קלאסיות בצבעים חמים ורכים; אם השושבינים עונדים בוטונייר פרחים, נציע לאבא ולאחים סיכה מוזהבת על דש המקטורן. הפרטים הקטנים יבדילו ביניהם ובין השושבינים ויבליט את המעמד שלהם באירוע.

נשאף להדגיש את הקרבה המשפחתית

ברור ומובן מאליו שהחתן צריך לזהור ולזרוח ביום חתונתו כמעט כמו הכלה. חשוב שכל האורחים ואנשי הצוות ידעו מיהו החתן, ולפיכך צריך להלביש אותו בחליפה מהודרת שיש לה מאפיינים ייחודיים משלה. עם זאת, על אף שנחוץ לייחד את החליפה של החתן, נשאף להדגיש את הקרבה המשפחתית של גברי המשפחה ונציע לאבא ולאחים חליפות הנושאות מאפיינים זהים. למשל, אם החתן מעדיף חליפה בצבע בהיר כדי להתאים לכלה ולבלוט באירוע, נוכל להלביש את האבא ואת האחים בחליפות דומות אך כהות יותר. נציע לכולם עניבות בצבעים זהים כדי להדגיש את הקשר המשפחתי ואת הקרבה ביניהם. נקשט את המקטורנים של הגברים בסיכות מוזהבות זהות או נעטר את הכיסים שלהם בוורדים בצבע אחיד. באופן זה כולם ידעו מיהם הגברים של המשפחה וייגשו לברך אותם ללא היסוס.

ניתן לאבא להביע את האישיות שלו

אם לאבי החתן יש סגנון אישי משלו, נאפשר לו להביע אותו כרצונו ונסייע לו לשלב את המראה המיוחד שלו עם קוד הלבוש הרשמי והמחייב של פמליית החתן. הדברים אמורים גם בנוגע לאחים של החתן. אם הם צעירים ממנו, הם ודאי ייהנו מהאפשרות להשאיר רושם מיוחד משלהם. כדאי לתת לכל אחד מהגברים הנרגשים לשחק מעט עם קוד הלבוש ולהוסיף לחליפות פריטים ייחודיים. איך עושים זאת? ובכן האחים של החתן יכולים לשלב בחליפות שלהם את החפתים היוקרתיים שקיבלו כמתנה לגיל 40 או ללבוש חולצות בצבעים בוהקים שישמחו אותם. האב הנרגש יוכל לגרוב גרביים שכתוב עליהם "אבא של החתן" או לחבוש כובע קלסי בסגנון המפרי בוגרט. האיכויות הסגנוניות הקטנות האלה מביעות את הייחודיות של כל אחד מהגברים במשפחה ומאפשרות להם ליהנות הנאה שלמה מהאירוע החשוב בחייהם ובחיי משפחתם.

לא נשכח לתמוך באב הנרגש

אם האבא של החתן נרגש מדי ומתקשה להתאים לעצמו את החליפה ההולמת לאירוע, נציע לו תמיכה וסיוע. אנחנו רוצים שהוא וכל האחים ייראו במיטבם, אך חשוב יותר שירגישו בנוח וילוו את החתן בביטחון מלא ובשמחה.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?