בחירה של חליפה לחתן

חליפה לחתן

חליפה לחתן היא אחד הדברים המייצגים את בעל השמחה, בהופעה מכובדת כיאה לחתן ביום חתונתו. עם זאת רוב החתנים לא רגילים ללבוש חליפה או חליפה בכלל אלא אם הם עובדים במקום עבודה שבו הם נדרשים ללבוש חליפות בכל יום או מעת לעת. לכן רבים מהם קצת נרתעים מנושא חליפה לחתן והם מנסים לשכנע את הכלה כי הם ילבשו מכנס אלגנטי וחולצה מכופתרת כך שאין כל צורך בחליפה מחויטת, שבה הם ירגישו לא בנוח. הדבר נתון למשא ומתן בין בני הזוג אך ברוב המקרים בסופו של דבר החתן יבין שלחתונה של פעם בחיים, הוא חייב להגיע בהופעה מרשימה ומרשימה ואין משהו נאה ומרשים יותר מחליפה.

אחת ההחלטות הנכונות והחשובות של בני הזוג לקראת החתונה, היא להיעזר במפיק אירועים אשר עובד באופן קבוע עם ספקים רבים ולכן הוא מקשר בין הספקים הללו לבין בני הזוג. הרצון לגימיקים מיוחדים מוביל אותם לאנשי מקצוע שהם יוצאי דופן בתחומם ולכן הם מרימים את האירוע באמצעות כמה אטרקציות בשלבים שונים של החופה ושל הריקודים, כמו זיקוקים, קונפטי ועשן כבד. האורחים נדהמים מהזיקוקים המרהיבים שפועלים מיד לאחר שבירת הכוס, מהכמויות העצומות של הקונפטי וגם מהעשן הכבד שמכסה את רחבת הריקודים וכלם נהנים מהמיסוך כשהמוסיקה המעולה נשמעת ברקע ללא הפסקה וכל החוגגים לא יורדים מרחבת הריקודים.

חליפה לחתן בשלל גוונים

החשש של החתן לעתיד מהנראות שלו כשהוא ילבש חליפת חתן מתפוגגת מהר מאד כשהוא מגיע לאולם התצוגה של חליפות לחתנים בשלל סגנות ובצבעים מפתיעים. פתאום הוא רואה היצע גדול וכל חליפה לחתן נראית שונה מקודמתה. הסטייליסטים המומחים מציעים לו כמה חליפות למדידה כדי שיחוש את הנראות שלו בחליפות שכל אחת היא בגזרה שונה וגם בסגנון אחר.

הנראות החדשה של החתן

כשהוא רואה את עצמו במראה, הוא בהחלט מרוצה מהתוצאה. יש חליפות שממש הולמות אותו והוא נראה בהם נפלא, יש אחרות שהוא אוהב פחות ולכן לאחר כמה וכמה מדידות זה הזמן למצוא את הדגם האולטימטיבי. הוא מתלבט בין הדגם הקלאסי המחויט לבין חליפת פשתן או דגם חדשני בגוונים ייחודיים. הבחירה היא של כל חתן על פי טעמו האישי ובסיועה של הכלה שרואה את החליפה מכל היבט ומקבלת החלטה על חליפה לחתן שהיא המתאימה ביותר.

השלמת הפריטים לחתן

על פי הבחירה של צבע החליפה, שחור, כחול, לבן, או כל צבע אחר מתאימים חולצה מכופתרת ואלגנטית שהיא בצבע לבן או בכל צבע אחר, בהיר או כהה. השלב הבא הוא ההחלטה אם לבחור עניבה ארוכה, קצרה בגוון תואם לז'קט או לחלופין פפיון יפהפה.

להגעה למראה המושלם משלימים את הקנייה עם חגורה איכותית בגוון התואם את המכנסיים ובנעליים יפהפיות ונוחות כדי שהחתן יוכל ליהנות מהריקודים לאורך כל הערב.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?