בחירת חליפה מתאימה לפי סוג האירוע

בעוד שכולם יודעים שחליפת טוקסידו ממש לא מתאימה ליום עבודה במשרד, וחליפה לבנה תהיה משונה מאוד בלוויה, עדיין הבחירה באיזו חליפה ללבוש לאיזה אירוע, לא תמיד ברורה. למעשה, כשזה נוגע למה מתאים כלבוש רשמי ומה לא, זה יכול להיות אתגר לא קל.

בין אם אתה מוזמן לחתונה אינטימית באולם לאירועים קטנים, או לכנס ארגוני באולם מפואר, חשוב שתדע איזה סוג של חליפה ללבוש כדי שהלוק שלך יתאים לאירוע אליו אתה הולך. כמו כן, על מנת לצור טוטאל לוק מושלם, מומלץ גם לשלב תכשיטים ואקססוריז שונים עם החליפה.

  1. חליפת החתן שלך

כשזה נוגע לחתונה שלך עומדות בפניך אפשרויות בחירה רבות. הבחירה בבגדי החתן שלך תלויה בגורמים רבים והסגנון שבו תבחר יכול להיות ז׳קט רשמי עם זנבות מאחור, או חליפת טרקלין קלאסית (lounge suit).

השוק מציע מבחר גדול של אפשרויות ומזמין אותך להיות יצירתי ביום החתונה שלך. בין אם זו תהיה חליפה מפשתן או מכותנה, בעלת מראה קלאסי או קליל – חשוב שתבחן את איכות החליפה ואת מידת ההתאמה לגוף שלך, כי אלה מה שיבטיחו שתיראה במיטבך.

אתה יכול לבחור את צבע החליפה, האביזרים ודוגמאות הבד לפי נושא החתונה שלך. למשל, לבחור בחולצה צבעונית, בגוון שמתאים לנושא החתונה שלך.

ובעיקר, אל תשכח שהחליפה לחתונה שלך צריכה להיות במידה רבה רשמית, אבל כדאי לשלב בלוק גם את הסגנון האישי שלך.

  • חליפה שמתאימה למשרד

אם אתה צריך להגיע לעבודה יום יום בחליפה, אז כדאי לבחור בסגנון שנראה אלגנטי אבל גם פרקטי ותפור כך שיחזיק מעמד. חליפת המשרד צריכה להיות בסגנון בסיסי שהוא בדרך כלל בצבע אפור כהה או כחול נייבי.

למשרד, עדיף להגיע בחולצות ובעניבות מסורתיות יותר, שלא עשויות מבדים בצבעים או בדפוסים רועשים. חליפת המשרד נועדה לעזור לך להשתלב, להיראות חכם ולהיראות מקובל.

  • חליפת קז׳ואל שמתאימה לאירוע קיץ

בקיץ, ייתכן שתוזמן לחתונה או למסיבת גן, שבהן הלבוש הוא רשמי. עם זאת, ברור שאתה לא רוצה למות מחום. לאירוע מסוג זה עדיף ללבוש חליפת קז׳ואל. חשוב לציין שגם בגדי חתן יכולים להתאים לאירועים שכאלה. בגדי חתן הם לאו דווקא חליפת חתן מלאה, אבל יכולים להיות מכנס מחוייט, חולצה מכופתרת, חגורה קלאסית ונעליים (אגב גם סניקרס יעבוד לכם).

אתה יכול לבחור בחליפה בהירה בצבע חאקי או כחול פסטל, שעשויה מבד קליל ואוורירי יותר מתערובת הצמר המסורתית. שילוב של כותנה ופשתן, מציע לך בד שמאפשר לעור לנשום, ומספק לך תנועתיות נוחה וקלילה יותר. חליפה שכזו עדיפה על חליפות נוקשות שמתאימות לאירועים אחרים.

  • חליפה לאירוע רשמי

חיפוש אחר חליפה רשמית לגברים יכול להיות מאתגר. למה? כל אירוע רשמי דורש חליפה מסוג אחר לחלוטין. למשל, אם אתה הולך לאירוע רשמי שמצריך קוד לבוש שכולל עניבה שחורה, אתה מוגבל בדיוק לזה, ואז תוכל ללבוש את הטוקסידו המסורתי. יחד עם זאת, אם זה אירוע רשמי, אבל לא כולל קוד לבוש רשמי, אתה יכול לבחור בחליפה שחורה ולסגנן אותה עם עניבה צבעונית או חולצה מעוצבת.

  • חליפה לאירוע משפחתי

לאירוע משפחתי, כמו בר מצווה, ברית מילה או חתונה שבה אתה אורח, אתה צריך להיראות אלגנטי אבל לא רשמי כמו בעל השמחה. לאירועים שכאלה אתה יכול להיות קצת יותר יצירתי, למשל לבחור בחליפה צבעונית בצבע חום או כחול. חליפה שכזו היא פחות רשמית מאשר החליפה למשרד, אבל מספיק אלגנטית לאירוע משפחתי. חליפות שכאלה הן מדהימות גם לאירועים אחרים.

  • חליפה לדייט ראשון

אם אתה מחפש מראה מתוחכם לדייט ראשון, עדיף שתבחר בחליפה שנראית נינוחה. עם זאת, אתה לא רוצה להיראות כאילו הגעת ישר מהמשרד. במקרה זה כדאי לעשות שימוש יצירתי בכול האלמנטים הנלווים לחליפה. למשל, להחליף את החולצה המכופתרת בחולצת טריקו, ולהוסיף לנעליים גרביים בצבעים עזים.

תוכל גם ללבוש את ז׳קט החליפה עם מכנסי קז׳ואל לקבלת מראה מתוחכם אבל הרבה פחות רשמי. לדייט ראשון אין צורך בעניבה, אתה לא רוצה להיראות רשמי מדי. מדובר במראה חכם כאילו חסר מאמץ, כל שלא תיראה כמו איש עסקים.

  • חליפה לפגישה עסקית

אם אתה מוזמן לכנס עסקי רשמי או לאירוע מחוץ למשרד, שבו אתה נדרש להופיע בלבוש עסקי, האפשרות היחידה שלך היא חליפה שחורה מבד באיכות טובה.

אחרי הכול, אתה רוצה להשתלב באירוע הזה ולהתייחס אליו ברצינות. המשמעות היא שעליך להימנע מאביזרים בצבעים עזים או מכול דבר שיהיה יותר מדי אקסצנטרי. כלומר, בחר בחליפה איכותית שמתאימה היטב לגוף וחולצה לבנה מסורתית.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?