מה חשוב לבדוק לפני החתונה שלכם

מאורסים ומעוניינים להתחיל בארגון החתונה, אך לא בטוחים מהיכן מתחילים? הגעתם בדיוק למקום הנכון. במאמר זה אספנו עבורכם את 9 הדברים הכי חשובים לארגון לקראת החתונה.

1. שמלת כלה וחליפת חתן

טוב אז כמובן שהחשיבות של שמלת הכלה וחליפת החתן ברורה מאליה. כבר מאות שנים, בכל התרבויות, נהוג שהכלה תלבש שמלה לבנה או בהירה והגבר חליפה מהודרת, לרוב שחורה או בצבע כהה אחר כמו כחול או חום (עבור החתנים המודרניים של ימינו). אז כמובן ששמלת כלה וחליפת חתן זה מהדברים הראשונים שאתם צריכים לדאוג להם.

2. מקום האירוע

שלב ראשוני נוסף בארגון החתונה הוא כמובן בחירת מיקום האירוע. כלומר עליכם להחליט האם תחגגו חתונה בטבע, בגן אירועים, באולם אירועים או אולי בכלל במסעדה?

3. תאריך האירוע

אחרי שבחרתם איפה אתם רוצים לחגוג, אתם צריכים להתחיל לחשוב על התאריך שבו תרצו שייערך האירוע. וזאת על מנת לסגור את האולם, גן האירועים או המסעדה שבה אתם רוצים לחגוג.

4. רשימת מוזמנים

דבר חשוב נוסף שיש לבצע אותו לפני האירוע הוא לקבוע את רשימת המוזמנים. ראשית כמובן תצטרכו להחליט האם אתם מעוניינים ב-50, 200 או 500 אורחים. ואז יהיה עליכם לבחור את המוזמנים בפועל, ולסכם את השמות במחברת או בקובץ במחשב כמו וורד או אקסל.

5. הסעות לחתונה

עוד משהו שמאוד חשוב שתדאגו לו לקראת אירוע החתונה שלכם, זה ללא ספק הסעות לחתונה. הסעות מסודרות יבטיחו לכם שכל המוזמנים יוכלו להגיע לאירוע ולחזור ממנו הביתה ללא דאגות. מה שיעלה את הסיכוי שיותר אחוזים מהמוזמנים יגיעו לחתונה בפועל. בנוסף, לרוב זה התפקיד של מארגני האירוע לדאוג להסעות לאירוע, כך שאם אתם לא תדאגו לזה, אף אחד לא יעשה זאת במקומכם.

6. צלם ומגנטים

טוב אז החשיבות של הצלם והמגנטים ודאי ברורה: מדובר במזכרת מהחתונה, שתעזור לכם להנציח את האירוע ולחרוט אותו בזיכרונכם ובזיכרונם של האורחים. אז כשאתם מארגנים את החתונה, תוודאו שהזמנתם צלם חתונות מקצועי ומומלץ, וכך גם דוכן מגנטים.

7. דיג'יי

חתונה טובה לרוב תמיד תכלול מוזיקה איכותית ומקפיצה – וזה אומר, דיג'יי מקצועי. מכיוון שהמוזיקה מאוד חשובה להצלחת האירוע, כדאי להשקיע זמן ומחשבה על בחירת הדיג'יי.

8. אטרקציות

פעמים רבות נראה בחתונות אטרקציות כמו דוכני קינוחים, או עמדות צילום מדליקות עם אביזרים ולוקיישנים ייחודיים. אז אם גם אתם רוצים שהחתונה שלכם תהיה ייחודית ובלתי נשכחת, תחשבו אילו אטרקציות מגניבות תוכלו ותרצו לשלב במהלך האירוע.

9. כניסה לחתונה

כדאי להשקיע מחשבה גם על הכניסה לחתונה. בהקשר זה אולי תרצו לדעת שיש חתונות בהן החתן נכנס עם הוריו, והכלה עם הוריה, אך יש גם חתונות בהן הכלה והחתן נכנסים יחד, וההורים של שני הצדדים נכנסים ביחד.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?