מה צריך לדעת לפני שבוחרים ג'ינס?

מה צריך לדעת לפני שבוחרים ג'ינס?

ג'ינסים הם אחת האהבות הגדולות ביותר בתחום האופנה שנשים וגברים לא יכולים בלעדיהם. עבור רבות מהן הבגד האידאלי שהוא הנוח והמחמיא ביותר עבורן הוא הג'ינס ואפשר ללבוש אותו על כל גווניו ובכל הגזרות שלו הן בקיץ והן בחורף.

ארון הבגדים שלנו: 

מי שפותח את ארון הבגדים של נשים וגברים רבים מוצא בפנים מדפים עמוסים בג'ינסים קצרים בכמה מידות אורך, כמו שורטים וגם מכנסי ג'ינסים לנשים שהם בגזרת ברמודה או מחויטות. כמו כן אפשר למצוא ג'ינסים רבים שתלויים על הקולבים, בגוונים שונים כמו כחול כהה, לבן, תכלת ושחור. הרצון לג'ינסים אינו פוסק אף פעם.

קנייה של מכנסי ג'ינס 

נשים שיוצאות למסע שופינג בחנות האהובה עליהן בעיר, לא יכולות להתעלם מהעובדה שיש היצע נרחב של ג'ינסים לנשים בחנות רחבת הידיים ואין זה משנה כמה ג'ינסים יש להן בארון. הן תמיד תחפשנה את הגזרה שמתאימה להן, דגם של מכנסיים בגזרה גבוהה או נמוכה, אופציה של טלאים, קרעים או בלעדיהם. הן תשמחנה למדוד גם גזרת סקיני וגם מכנסיים מתרחבים.

בחדר ההלבשה הן תתלבטנה לגבי ג'ינסים לנשים, מה כדאי לרכוש. מהו הדגם המוצלח ביותר, מה מחמיא ויושב באופן מושלם על הגוף. לעיתים האישה תחליט לא לרכוש אף פריט, כי לא קיימת התאמה מיטבית אך במקרים רבים אחרים היא תמצא את השילוב המנצח, דגם שהוא הטוב ביותר בשבילה ולכן היא תרכוש אותו בכמה צבעים ותצא מהחנות עם השקית הצבעונית וחיוך מאוזן לאוזן.

ג'ינס לחתונה

נשים וגברים שיוצאים לאירועים כמו חתונות, חושבים על כל המכלול. הם מעוניינוים שתהיה התאמה מושלמת גם לנושא של חליפות חתן ולכן במעגל הראשון של בני המשפחה או החברים הקרובים שמודעים לבחירה של החתן, יכולת ההתאמה היא מהותית.

בעבר חליפות החתן היו בצבעים קבועים כמו שחור או כחול, אך היום מגוון הצבעים הוא אדיר וקיים היצע גדול מאד של דגמים אשר מתאימים לטרנדים אופנתיים שונים. יש חתנים שיעדיפו דגם קלאסי הכולל גם וסט מעל החולצה המכופתרת. אחרים יבחנו כמה אפשרויות של חליפות בסגנון וינטג' כדי להעניק לאירוע החופה ממד ייחודי ויוצא דופן.

אופציה נוספת היא חליפה בצבע לבן עם חולצה בצבע מנוגד כמו אדום או תכלת. הצבע הלבן מעורר תמיד רושם רב ואין ספק שהמבטים ירוצו בכל רחבי האולם. החתנים מעניקים חשיבות רבה למראה שלהם ולכן הם בוחרים ז'קט קצר או ארוך וזאת כדי ליצור את הנראות המתאימה ביותר.

חליפות קלאסיות לחתנים 

בשנים האחרונות אפשר לראות יותר ויותר חתנים שנהנים מחליפות איכותיות אשר עשויות מפשתן. חומר מעולה זה נוח מאד על הגוף והוא יפהפה. לכן החתנים מעוניינים ללבוש חליפה מסוג זה עם חולצה לבנה ומרשימה. מבחינתם זוהי הנראות המושלמת לחתן.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?