החתן המודרני – איך יראו חליפות החתן ב 2023

אם עד היום היינו בטוחים שכל חליפות החתן הן זהות (והאמת שזה כמעט נכון) לקראת השנה החדשה מגיעים דגמים מיוחדים שכדאי לכם להכיר.

חליפת חתן – הקלאסיקה לא עוצרת לעולם 

אפשר להגיד שתחום האופנה לא פעם אנו עדים לעיצובים של חליפות מיוחדות. אבל יחד עם זאת, הרבה מאוד פעמים אותן חליפות פשוט חוזרות על עצמן והרבה חתנים הולכים לאיבוד בבחירת החליפה המושלמת לחתונה. אז חתנים יקרים, אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שגם אם חליפה דומה בדיוק למה שאתם תלבשו בחתונה לבשו גם את אותו עיצוב הרבה שנים קודם לכן, עדיין הקלאסיקה נשארת ואין בזה משהו פסול.

יצאנו יחד עם צוות הצילום של המגנט המאוהב ועברנו על חליפות חתן מיוחדות, אחרי הכל מי שרואים יותר מכולם חתנים וכלות הם לא אחרים מאשר אותם צלמי מגנטים לאירועים שאנו נתקלים בכל אירוע. אז בואו לראות מה באמת קרה עד היום ולאן זה הולך מבחינת השינויים העיצוביים של 2023 . 

אז מה מחכה לנו ב 2023 

לא הופתענו יותר מידי, מהעיצובים החדשים שמחכים לנו, פרט לכמה דברים קטנים שבהחלט כדאי לכם להכיר. אם בעבר חליפות חתן היו קלאסיות עם עניבה, היום אנו עדים יותר לשילוב "עניבת מוצרט" אותה עניבה מנופחת עם קפלים מעוגלים שמשתלבת בהרבה מאוד חליפות חתן. מעבר לעניבה שונה, הסגנון של מכנסי סקיני צמודים בחליפה כמעט ודעך לגמרי, חתנים רבים מעדיפים יותר את מכנסיים בסגנון "סיגר" שהוא הסגנון הקלאסי שאנו מכירים. 

פרקטיקה ונוחות נשארות איתנו עוד שנה וממשיכות ל 2023 

הפרקטיקה של חליפה נמדדת קודם ביכולת להשתמש בה שוב באירועים אחרים, למרות שאת עניבת המוצרט כדאי לשמור רק ליום החתונה ולא להתלבש בצורה יותר מידי בולטת באירועים אחרים אליהם תלכו, אבל בכל מקרה אל תשכחו שאתם יכולים להשתמש בבגדים האלו גם באירועים אחרים. אפשר בהחלט לעשות שימוש בחלקים נוספים של החליפה גם לאירועים הבאים אליהן תלכו בעתיד.

הצבעים של 2023 

צבעים חתנים יקרים הם כבר מזמן לא רק שחור לבן. את החולצה הלבנה לא תמיד כדאי להחליף למשהו אחר, למרות שאם ממש בא לכם לגוון אתם יכולים למצוא עוד חולצה להחלפה שאותה תלבשו אחרי החופה. אבל, אל תוותרו על הכניסה לחופה עם חולה לבנה שתשמור על הנראות הקלאסית שלכם. מה שמחכה לנו ב 2023 הם צבעים פחות שמרניים אבל יחד עם זאת עדיין הקו הקלאסי לא מרפה מאיתנו והוא נשמר גם בצבעים שהם בעיקר צבעי כחול ותכלת וביחד איתן כמובן הגוונים של השחור. חליפות לבנות הן כבר מזמן לא נחלתם של זמרי הרוק של שנות ה-80 אלא הן עושות מהפכה לקראת 2023 ואנו רואים יותר חליפות בצבעי לבן וקרם עושות את דרכן לחתונות בישראל. 

לסיכום 

שנת 2023 בפתח ויחד איתה עיצובים מיוחדים שאתם חייבים לראות, אצלנו באתר תוכלו למצוא מגוון חליפות מיוחדות ומעוצבות שבהחלט יגרמו לכם להיראות נהדר והכי חשוב גם להרגיש נהדר עם נוחות מקסימלית. 

המאמר נכתב בשיתוף המגנט המאוהב מומחים לצילום מגנטים לכל סוגי האירועים. למעבר לאתר של המגנט המאוהב

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?