טיפים לבחירת חליפת חתן מושלמת

לקראת החתונה ניצבת בפניכם, החתנים, בחירה של החליפה שתלווה אתכם במשך שעות רבות ביום הגדול. כדי להגיע לחליפת חתן מושלמת עבורכם יש להקפיד על מספר פרמטרים ולבצע את הבחירה בקפידה רבה. אנו כאן כדי לעזור לכם עם הטיפים וההמלצות.

התאמה מדויקת של חליפת חתן

חליפת חתן צריכה להרגיש על הגוף כמו כפפה ליד על מנת שתיראה הכי טוב שאפשר. מאחר ולכל חתן טעם אישי שונה, עומדים לרשותך ב"סאלינה" מגוון סגנונות עיצוב מהם תוכל לבחור את הסגנון שהכי מתאים לך בו אתה מרגיש בנוח. אם אתה מעוניין בסגנון שמרני ומכובד, תוכל לבחור בחליפת חתן קלאסית המורכבת מג'קט ומכנסיים בצבע זהה, בדרך כלל כהה, ובגזרה ישרה. אם אתה מעוניין במראה מודרני יותר, תוכל לבחור חליפת חתן בגזרת סלים פיט הטרנדית כיום או במכנסיים וחולצה ללא ג'קט למראה משוחרר יותר.

חשוב לבחור מידה נכונה, כזאת ש"יושבת" היטב על הגוף ומטשטשת אזורים פחות מחמיאים. לבעלי עור כהה תתאים חליפת חתן בצבעים בהירים, ולבעלי עור בהיר יותר בדרך כלל יתאימו הצבעים הכהים. כדאי לקחת בחשבון גם את סגנון שמלת הכלה, ואפילו את צבעי הזר אותו הכלה תחזיק, ליצירת מראה הרמוני ותואם מבחינת סגנון וגוונים.

חליפת חתן מותאמת לעונה

חשוב להתאים את החליפה לעונה על מנת שתרגיש בה בנוח- שלא תהיה חמה מידי בקיץ או דקיקה ולא מחממת בחורף. אם החתונה נערכת בקיץ באפשרותך לבחור חליפת חתן בצבעים בהירים יותר המתכתבים עם העונה החמה. מומלץ לבחור בבדים קלים ומרעננים כמו כותנה או פשתן. במידה והחתונה נערכת בחורף מומלץ לבחור בצבעים כהים יותר ובדים מחממים ונעימים יותר כמו צמר ופוליאסטר למראה אלגנטי ומהודק. לאירוע הנערך בצהריים ניתן לוותר על המקטורן למראה קליל יותר ולהסתפק רק בווסט בצבע המכנסיים.

התאמת האקססוריז לחליפת חתן

בנוסף לבחירת החליפה יעמדו לרשותך אביזרים שיהפכו אותה לחליפת חתן מושלמת. נעליים, חגורה, עניבה, חפתים ועוד הם אלה שישלימו את המראה הנכון ויהפכו את הסטייל למושלם. ב"סאלינה" דאגנו לכל מה שאתה צריך ליום הגדול תחת קורת גג אחת, כך שתחסוך זמן יקר והוצאות מיותרות: חבילת "טוטאל לוק" הכוללת חליפת חתן איכותית מתוך מגוון רב של סגנונות ומידות, וכן אביזרים משלימים וכל זה במחיר משתלם במיוחד ישירות מהיבואן לצרכן, מבלי להתפשר על איכות ורמת גימור גבוהה המבטיחה לכם הנאה מושלמת מהחליפה, ומראה מהודר ואלגנטי ללא רבב כיאה לחתן ביום חתונתו.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?