הבגדים שניקח איתנו מהחתונה

חתונות הן אירוע מיוחד, לא רק עבור הזוג המאושר אלא גם עבור האורחים. אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בהכנות לחתונה הוא מה ללבוש.

נעבור על סוגי הבגדים השונים לגברים המתאימים לפני, במהלך ואחרי החתונה, וכן על מה לארוז לירח הדבש המיוחל שבדרך.

מה תלבשו ליום החתונה

לחתונה עצמה, גברים צריכים לשאוף ללבוש חליפת חתן הולמת ואלגנטית שתכלול את כל החלקים : ג׳קט, חולצה מכופתרת, חגורה מתאימה, פפיון או עניבה ונעליים. שימו לב שהעניבה צריכה להתאים את ערכת הצבעים של החתונה.

כמובן שאת הצבעים מומלץ להתאים ולא ללבוש בגדים עם צבעים שאינם קשורים אחד לשני.

לנשים יש מגוון רחב של אפשרויות. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא הפורמליות של החתונה. לחתונה רשמית, שמלה או שמלה רשמית ארוכה, או אוברול הן הבחירות המתאימות ביותר. לחתונה חצי רשמית או מזדמנת, שמלה או חצאית וחולצה מתאימה.

בעת בחירת שמלה, קחו בחשבון את השעה ביום, העונה ומיקום הטקס. 

לחתונה בשעות היום מתאימים יותר צבעים ובדים בהירים יותר, בעוד לחתונת ערב מתאימים יותר צבעים כהים ובדים עשירים יותר.

הימנעו מללבוש משהו חשוף מדי או נינוח מדי, כגון ג'ינס או כפכפים. אם יש ספק, תמיד עדיף להשתמש בלבוש רשמי יותר, שכן זה עלול להראות על חוסר כבוד.

חשוב גם לקחת בחשבון את תנאי מזג האוויר והנוחות בעת בחירת התלבושת שלך. אם החתונה נערכת במקום חמים, העדיפו בבדים נושמים כמו כותנה, פשתן או משי, והימנעו מחומרים כבדים כמו קטיפה. אם החתונה נערכת במקום קר, עדיף להשתמש בשכבות ובדים חמים כמו צמר או קשמיר.

תזכרו תמיד שהדבר החשוב ביותר הוא לכבד ולגרום לחתן ולכלה להרגיש מיוחדים ביום הגדול שלהם.

לאחר החתונה, הלבוש צריך להיות נינוח יותר.
הימנע מללבוש משהו רשמי מדי, שכן ההתמקדות צריכה להיות ברגיעה ובהנאה מחברת המשפחה והחברים. שים לב, אחד היתרונות ברכישת חליפת חתן היא העובדה שתוכל להשתמש בחליפה או בחלקים מהחליפה באירועים שונים…

קומביצניות שאפשר לעשות עם חליפת החתן

אז הכל תלוי באיזה אירוע אתה משתתף. למשל בבר מצווה תוכל להשתמש במכנס, בחולצה מכופתרת ונעליים. לחתונה נוספת תוכל גם להשתמש בג׳קט ובחולצה או אפילו ללבוש את החליפה כולה.

עוד אופציה – להשתמש בחולצה של החתונה כפריט משלים לג׳ינס שיכול לשמש אותך ביום יום לעבודה או לעוד אירוע חברתי.

ומה נעשה אחרי החתונה?

אם אתם מתכננים חופשה בארץ, אתם יכולים לסגור לעצמכם סופ"ש מושלם בצפון הארץ, תסגרו צימר לזוגות ותתחילו לארוז!

כאשר מתכננים ירח דבש, חשוב לתכנן את היעד ואת סוג הפעילויות שתרצו לעשות. 

לירח דבש קיצי, ארזו בגדים נוחים וקלים, כמו שמלות קיץ ומכנסיים קצרים לנשים ומכנסיים קצרים וחולצות טי לגברים. ארוז בגדי ים וכיסויי חוף, כמו גם ז'קט קל משקל או סוודר לערב קריר יותר.

לירח דבש חורפי, ארזו בגדים חמים כמו מעיל כבד, סוודרים, צעיפים וכפפות. ארוז חולצות ומכנסיים עם 

שרוולים ארוכים, כמו גם מגפיים מבודדים וכובע חם.

בנוסף, הביאו ציוד מתאים לכל פעילות חורף כמו סקי, סנובורד או נעלי שלג. אם אתם מתכננים חופשת חוף לאחר החתונה, ארזו מגוון של בגדי ים וכיסויים, כמו גם נעליים ידידותיות לחוף כמו כפכפים או סנדלים.

כמו כן, אל תשכחו לארוז את כל התרופות והכלים הנחוצים, כמו גם את כל המסמכים החשובים כמו הדרכון או ביטוח הנסיעות. ואחרון חביב, ארוז מצלמה טובה כדי ללכוד את כל הרגעים המיוחדים של ירח הדבש שלך.

לסיכום, חתונה היא אירוע מיוחד שדורש לבוש מתאים. על ידי הקפדה על הנחיות אלו, תהיו בטוחים שתיראו ותרגישו במיטבכם לקראת החתונה, למחרת החתונה ולירח הדבש שלכם. תכנון שמח!

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?