איך לבחור חליפה לשבת חתן?

שבת חתן היא השבת הכי חגיגית של שני בני הזוג יחד כשהם כבר נושאים. זוהי השבת בה חוגגים להם בני המשפחה והחברים ומברכים אותם בשבע ברכות שיזכו לחיים מאושרים ושמחים יחד.

השבת הזו נחגגת בדרך כלל בהמון עם לצד עליה לתורה בבית הכנסת. זהו הטקס החשוב ביותר במהלך שבת החתן ומוקבל שהחתן לובש מחלצות מיוחדת לרגל האירוע. 

איך בוחרים חליפה לשבת חתן?

אם בחתונה הכלה והחתן שניהם היו מרכז האירוע הרי ששבת חתן מעמיד את החתן דווקא במרכז הבמה. הוא כמובן אמור להתלבש בהתאם.

אז הבנתם שזו חליפה חשובה שאמורה להבליט את החתן ביומו הגדול. כדי לבחור את החליפה הכי מתאימה חשוב להתמקד במספר נקודות כאשר אלו יועילו לבחירה נכונה וחכמה של החליפה שאכן תיתן את הטון הנכון.

חליפה אופנתית או קלאסית?

אחת ההתלבטויות בבחירה של בגד לאירוע היא האם ללכת על משהו מודרני במיוחד או שמא עדיף להישאר בקו הקלאסי. כאן חשוב להתייחס לסגנון של החתן. אם הוא תמיד רוצה להיות בשיא הסטייל ושיא האופנה והוא לא חושב לשמור עכשיו את החליפה לכל אירוע ולכל חג, הוא באמת יוכל ליהנות מחליפה אופנתית. מנגד, אם הוא כן רוצה לשמור את החליפה לשימושים נוספים, ברור שעדיף לו לבחור חליפה קלאסית שתמשיך ללוות אותו גם הלאה. יש היום חליפות קלאסיות מדהימות ומיוחדות שיעניקו לחתן את המראה המושלם לאירוע וכל זה מבלי שתהיה זו הוצאה על חליפה חד פעמית לשימושים בודדים בלבד.

חליפה בצבעי העונה

החליפה צריכה להיות מתאימה לבצעי העונה. לא משנה אם זו חליפה אופנתית או חליפה קלאסית, ישנה משמעות רבה לצבע ולגוון של החליפה כאשר ההתאמה יוצרת תחושה מאוד נוחה לעין והופעה נעימה. צבעים כהים באופן כללי מתאימים כמובן לעונת החורף לעומת הצבעים הבהירים שישתלבו בעיקר לחודשי הקיץ.

חליפה הולמת את החתן

יש חליפות שנראות נהדר על הקולב או בחלון הראווה אך על החתן שלנו הן לא באמת יפות. חשוב לשים דגש על התאמה של החליפה לתווי הפנים של החתן, לצבעים שלו ולכל מבנה הגוף וההופעה הכלליים שלו. זה מה שייצור בסופו של דבר את המראה ואת ההופעה כולה. 

אם תתייחסו לכל הנתונים הללו תגיעו בסופו של דבר לבחירה נכונה של חליפה מתאימה והולמת באמת את החתן ואת האירוע.

כמה זמן מראש כדאי לקנות חליפה לשבת חתן?

החתן רוצה להיות מוכן ומאורגן לקראת אירועי החתונה ושבת חתן. השאלה היא כמה זמן מראש כדאי לקנות את החליפה. אז כאן חשוב להבין. קייטרינג לשבת חתן למשל אפשר להזמין הרבה זמן מראש כי בכל מקרה האוכל יהיה טרי. ככל שזה נוגע ללבוש, עדיף להתקדם קרוב יותר לאירוע ולבחור חליפה שתשב בול על החתן שאולי ישתנה מעט או ירזה לקראת האירוע.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?