המדריך האולטימטיבי לבחירת חליפת חתן וטבעת אירוסין

אם החלטתם להתחתן, אין ספק כי מדובר על החלטה מרגשת ביותר אשר בגינה תהפכו לזוג נשוי אשר בחר לאגד את חייו אלה באלה באופן רשמי, יחד עם זאת, אתם בוודאי יודעים כי צפויה לכם תקופת הכנות אינטנסיבית לקראת האירוע הגדול ביותר בחייכם הלא הוא: החתונה שלכם. ישנם לא מעט דברים שחשוב מאוד לסגור לקראת החתונה שלכם, אך קודם כל, אם עוד לא רכשתם טבעת אירוסין, זה בהחלט הזמן שלכם לרכוש אחת בצורה הטובה ביותר. 

כיצד תבחרו טבעת אירוסין?

 

עוד טרם תתחילו בכל ההכנות הנוגעות לחתונה שלכם, אתם בוודאי יודעים כי טבעת אירוסין מהווה את הדבר הבסיסי והחשוב ביותר ועל כן, בין אם אתם רוכשים את הטבעת ביחד ובין אם רק בן הזוג רוכש אותה, הנה כמה טיפים שיסייעו ברכישתה:

ראשית כל, עליכם להחליט האם אתם מעוניינים לרכוש טבעת מזהב צהוב או זהב לבן. כיום ניתן למצוא טבעות אירוסין זהב לבן ייחודיות ביותר וגם כאלה מזהב צהוב מרהיבות ביופיין ועל כן, הבחירה בין שני הסוגים הללו תהיה בהתאם להעדפה האישית ולטעם של בת הזוג.

דבר חשוב נוסף הוא כמובן היהלום. ישנן כאלה שמעדיפות יהלום גדול מרכזי אחד בטבעת, ישנן כאלה שיעדיפו שיבוץ של יהלומים קטנים וישנן כאלה שיעדיפו גם יהלום גדול וגם שיבוץ יהלומים קטנים. במקרה הזה ההחלטה תהיה בהתאם להעדפה, אך גם בהתאם לתקציב אשר עומד על הפרק שכן, יהלומים מעלים את הערך והשווי של הטבעת באופן ניכר וככל שהם רבים וגדולים יותר כך היא תהיה יקרה יותר.

עוד דבר חשוב הוא כמובן העיצוב. ניתן למצוא מגוון עיצובים מרהיבים וייחודיים וכן ניתן למצוא חנויות שבהן ניתן לעצב טבעות בעיצוב אישי וייחודי. יש לבחור את סגנון העיצוב המדויק ביותר בהתאם לטעם של בת הזוג ואם היא לא מוצאת סגנון שהיא מתחברת אליו, תמיד אפשר כאמור לעצב באופן ייחודי בהתאם לטעמה.

בהקשר של היהלומים בטבעת, חשוב להבטיח שהם איכותיים כדי הצורך. ישנם מדדים שונים שבהתאם אליהם קובעים את השווי שלהם ושל האיכות שלהם וחשוב מאוד להיות מודעים למדדים הללו טרם מגיעים לרכוש. מעבר לכך חשוב לרכוש את הטבעת רק בחנות מומלצת שבה ניתן למצוא מגוון רחב ואיכות גבוהה.

כיצד תבחרו חליפת חתן?

 
 
וסט כחול כהה
 
 

עוד דבר חשוב נוסף שיש לדאוג לו לקראת החתונה ולא פעם הוא נדחק הצידה הוא: בחירת חליפת חתן. לא פעם עוסקים רבות בלוק של הכלה ואילו הלוק של החתן נדחק מעט הצידה, אך אין ספק שחשוב מאוד להשקיע בחליפה שתהיה גם נוחה וגם איכותית. את החליפה יש לרכוש בחנות מקצועית ובעלת המלצות רבות שידוע כי ניתן למצוא בה חליפות חתן ייחודיות ואיכותיות במחירים שונים. על החתן להגיע למדוד בה חליפות שונות כאשר עליו לבחור אותה בסופו של דבר בהתאם לכמה פרמטרים כגון: המידה הנכונה עבורו, שילוב הצבעים הנכון, בחירת חליפה רשמית יותר או פחות, גזרה מתאימה למבנה גופו, שילוב של עניבה מתאימה במידה ורוצים לשלב אותה ועוד. כדאי כמובן שבחנות יהיה צוות מקצועי אדיב וסבלני שיוכל לסייע בבחירה הנכונה.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?