איך לבחור חליפה לפרום או חליפה לנשף?

חגיגות סיום הלימודים כבר נראות באופק ואתה חושב על החליפה אותה תלבש לפרום? אנחנו כאן כדי לעזור לך עם הבחירה המושלמת שתקנה לך מראה מנצח. במדריך זה ריכזנו עבורך טיפים והמלצות מטובי אנשי המקצוע המובילים בתחום הלבשת גברים.

בחירת חליפה טומנת בחובה התייחסות ללא מעט פרמטרים שירכיבו את הבחירה הנכונה ביותר עבורך. מצד אחד, אתה רוצה להיראות הכי טוב שאפשר, להפתיע עם חליפה אלגנטית ומהודרת שתמשוך אלייך מבטים רבים, ומצד שני חשוב לך להרגיש נוח וחופשי בכל תנועה במהלך הערב, ונדמה לך שזה קצת לא מסתדר? אל דאגה! זה אפשרי. אם תקפיד על ביצוע האלמנטים הבאים תוכל ליהנות מכל העולמות ולהרגיש ולהראות מיליון דולר בחליפת פרום.  

בחירת סגנון החליפה

סגנון חליפות לפרום שאופנתי מאוד כיום הוא מכנסיים בגזרת סקיני צרים והדוקים על הגוף, ומקטורן בצבע אחיד למכנסיים. בסאלינה חליפות חתן ובגדי גברים, יודעים להתאים כל סגנון של חליפה לאירוע עצמו מתוך מבחר עצום של גזרות וסגנונות בעיצובים שונים, כך שתוכל להתרשם מהמגוון הרחב כאן באתר ולתאם פגישה לצורך מדידה.

באופן כללי, מומלץ לבחור סגנון שמתאים הן לאירוע והן לטעם המאפיין אותך, וזאת בדומה למשל לבחירת חליפת חתן היות והפרום הוא אירוע רשמי ויוקרתי כמעט כמו חתונה.

התאמה של מידה נכונה למבנה הגוף

וודא שהחליפה מתאימה למידות הגוף שלך. התייחס לגובה, רוחב הגוף ואורך הידיים והרגליים. אם החליפה אינה מתאימה במדויק, תוכל לבצע תיקונים על מנת שהחליפה תתאים לך היטב כמו כפפה ליד. בסאלינה חליפות חתן ובגדי גברים, המתמחה בהלבשת גברים כבר למעלה מ 40 שנה נדאג לך להתאמה מושלמת של חליפות לפרום כדי שתוכל להיות מרוצה ולהשיג את המראה המבוקש שהולם אותך.

צבעים של חליפות לפרום

צבעים קלאסיים כמו שחור, כחול כהה או אפור הם בחירה מוצלחת ומתאימה לכל אירוע. קל וחומר כאשר מדובר בפרום. ניתן לבחור גם צבעים בהירים לחליפה שמתאימים לאירועים מסוג זה ובמיוחד לאירועים הנערכים בקיץ. צבעי פסטל, למשל, נחשבים לצבעים אופנתיים במיוחד ואהובים מאוד על הצעירים.

חולצות לחליפה

בדרך כלל נהוג לבחור חולצה מכופתרת בצבעים בהירים שהשכיחה ביותר היא חולצה לבנה וגם האלגנטית ביותר. למי שנועז נמליץ לבחור בחולצה צבעונית למראה צעיר ושובבי יחד עם מכנסיים מחויטים כהים. אצלנו תמצאו מגוון רחב של חולצות בשלל גזרות שיתאימו לחליפות פרום, לחליפות חתן או חליפות ערב, ויקנו לחליפה את המראה המיוחד.

נעליים ואביזרים

מרבית בני הנוער בוחרים לשדך לחליפה נעלי סניקרס שנחשבות לחלק מטרנד לוהט של השנים האחרונות. בסאלינה חליפות חתן ובגדי גברים תוכלו למצוא את כל סוגי הנעליים המתאימות לחליפה כולל אביזרים ותוספות שישדרגו את מראה החליפה כמו עניבה, פפיון, מטפחת לדש המקטורן, חגורות, גרביים ועוד. כאן באתר יש לכם אפשרות לתאם פגישה ואנו ניצור קשר עמכם בהקדם האפשרי על מנת לעמוד לרשותך עם כל הצוות המיומן והמקצועי שלנו.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?