חליפות חתן מעוצבות, מיוחדות ושונות!

חליפות החתן על כל סוגיהן תופסות תאוצה רבה בקרב החתנים, אם פעם היה נהוג ללבוש טוקסידו שחור, או חליפה שחורה וחולצה לבנה, היום החתנים מחפשים צבעים נועזים, חליפה של שלושה חלקים, חליפת חתן מסוגי בד שונים שמתאים לעונות השונות ועוד.

בסאלינה אנחנו חווים לאחרונה עלייה בביקושים לחליפות חתן בצבעים שונים כגון חליפת חתן זית, חליפות חתן בצבע טורקיז, ואפילו חליפות חתן לבנות. הכל יכול לעבוד וזה בתנאי שמתאימים את שאר חלקי החליפה לצבע הנבחר.

באופן כללי, מומלץ לבחור סגנון שמתאים לך כחתן, לעונת השנה (נעדיף צבעים בהירים בקיץ מול צבעים כהים יותר בחורף), וכמובן שהלוק הכולל שלך צריך להרגיש לך נוח ומתאים ולא משהו שנראה לך נכון בגלל שאתה חתן.

המטרה שאתה תרגיש שונה משאר האורחים ועדיין מספיק בולט עם חליפת חתן שאומרת לכולם: ״זה החתן והוא לבוש מדהים היום״.

חיפוש חליפות חתן מעוצבות

מספר דברים שצריך לעשות לפני שאתם מחפשים חליפת חתן מעוצבת:

תקבעו מה תקציב חליפת החתן

תחליטו אם אתם מחפשים תפירה אישית שיכולה לקחת 14 יום או שאתם מעדיפים התאמה על הגוף של חליפת חתן אותה תקנו בחנות לחליפות חתן

תבואו עם נותנים מקדימים – איזה עונה / תאריך החתונה, האם יש קוד לבוש, מה השושבינים לובשים, איזה פריט נוסף אני כחתן יענוד וכדומה.

תשקלו תמיד מספר צבעים – אם הלכתם על גוון חליפת חתן בהיר, תנו למוכר להציע לכם מספר הצעות, תמדדו לפחות שני צבעים.

לפעמים תופתעו ותראו שצבע חליפה שאפילו לא חשבתם עליה פשוט יושב עליכם מעולה.

חליפות לחתן בגווני כחול
חליפות החתן של סאלינה

חליפות חתן מעוצבות

לאחר שבחרתם גוון חליפה, אנחנו עוברים לחלק האומנותי. מה הכוונה בחליפת חתן מעוצבת:

האם מדובר בחליפה של שלושה חלקים? וסט מתחת לחליפה או רק חולצה? האם אני רוצה רק ג׳קט וחולצה מכופתרת או האם אני רוצה לענוד עניבה או פפיון?

איזה נעליים אני לובש עם חליפת החתן? האם עדיף ללבוש סניקרס שובב או שאני הולך על הלוק האלגנטי עם נעל עוד איכותית?

האם אני מוסיף שעון כסף לחליפה או מוסיף פרח קטן בכיס החליפה?

ועוד ועוד.. יש הרבה דרכים לעצב את חליפת החתן שלך. אנחנו בסאלינה יודעים לבצע את ההתאמה לאירוע שלך, לצבעים שלך ולדאוג שתראה מעולה ביום הכי חשוב בחייך.

לסיכום

חליפות חתן מעוצבות זה הדבר הבא, אבל לפני שמעצבים חליפת חתן ולא בוחרים חליפה קלאסית של פעם, חשוב מאד לדעת עוד פרטים על האירוע.

לא כל חתונה זהה ולא חתן זהה לחתן אחר. יש שיעדיפו את המראה השמרני ויש שיעדיפו מראה נועז ובולט.

ברגע שתחליט מה הכי מתאים לך, חשוב שתעזר במומחה לחליפות חתן שיעזור לך לבחור צבע לחליפת החתן, שידאג להתאמת החליפה על הגוף שלך וכמובן שכל זה צריך להיות במחיר הגיוני. בהצלחה!

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?