חליפות חתן בהתאמה אישית יצירת “לוק” נוסף באירוע אחד

הגיע הרגע המרגש, לאחר כל המדידות וההתאמות בחודשים האחרונים, אתה עומד ללבוש את חליפת החתן שלך כדי לצאת ולפגוש את בת הזוג שלך לחיים. חליפת חתן היא יותר מתלבושת יפה, היא מייצגת אותך ואת המסר אותו אתה רוצה להעביר לאהבת חייך ולאורחים הרבים שהגיעו לשמוח בשמחתך. לרוב, אירוע חתונה מתחלק לשניים – חופה ומסיבת ריקודים. לא מעט חתנים מחפשים חליפות חתן אותן אפשר להתאים לשני חלקי האירוע. בעוד שה”לוק” של החופה יהיה רשמי וקלאסי, ה”לוק” השני הוא הזדמנות נוספת להבעה עצמית, קלילה ונוחה יותר ואף מפתיעה.

שינוי הז’קט – צבע, טקסטורה וסגנון

הז’קט הוא הפריט הבולט לעין בכל חליפה. כשמסתכלים על מראה החתן, העין באופן אוטומטי נמשכת לז’קט שהוא לובש. שינוי הז’קט, יוביל באופן מידי לשינוי המראה והרושם הכללי שייווצר. ז’קט בגוון אחר, או בטקסטורה שונה מהרגיל, ישרה אווירה קלילה ורעננה לשלב מסיבת הריקודים. לדוגמא, אם בזמן החופה בחרת בז’קט בצבע ועיצוב קלאסי, לשלב הריקודים ניתן לבחור ז’קט בגוון פסטל או בעיצוב גיאומטרי ולהוסיף בכך מגע של שובבות והפתעה.

בחירת חולצה בצבע משתנה

החולצה היא הבסיס לבניית הלוק הכללי של החתן. בחירת חולצה בצבע שונה ומקורי תשנה באופן מידי את ההופעה כולה בנגיעה אחת. לדוגמה, חולצה בגוון פסטל תשדר אווירה רומנטית, בעוד חולצה בגוון חזק יכולה להוסיף דינמיות. חשוב לשלב צבע וסגנון של חליפות חתן עם החולצות בהתאמה בכדי שייוצר שילוב מעניין ויחד עם זאת הרמוני ואלגנטי.

תוספות אופנתיות ואקססוריז לחליפות חתן

ה”לוק” הייחודי והאישי נמצא בפרטים ובתוספות האופנתיות. במרבית המקרים, הפרטים הקטנים הם אלה שהופכים את ההופעה לאישית. עניבה או מפית כיס בהדפס מיוחד, או משובצים באבנים יוסיפו ברק וזוהר לחליפה, וגם ישמשו כנושא מעניין לשיחה בקרב האורחים. תכשיטים, שעון או צמידים יכולים להוסיף אלמנט אישי שמבטא את אופי החתן ואת הטעם האישי שלו.

הנעליים במוקד תשומת הלב

לכל אחד יש העדפה כלשהי לנעליים, ולחתנים במיוחד. הנעליים הם אקורד הסיום של יצירת ה”לוק” הכללי לחתן. נעלי עקב גבוהות משדרות אלגנטיות, בעוד סניקרס יכולות לשדר את האופי הקז’ואלי והנוח של החתן. החלפת הנעליים לאחר החופה משנה את הרושם והאווירה ומסייעת לחתן להרגיש נוח יותר.

השפעות הטרנדים העכשוויים בעולם האופנה

לכל מי שרוצה להיות בחזית האופנה, חשוב להכיר את הטרנדים הכי עכשוויים. החתן יכול לבקש עיצובים המבוססים על המגמות האחרונות בעולם האופנה, כמו חומרים או גזרות מסוימות, ולהוסיף אותם ללוק השני שלו. בכך הוא משדר שהוא לא רק אלגנטי, אלא גם מעודכן ומודע לאופנה העכשווית.

סלון לעיצוב חליפות חתן סאלינה – מומחים בעלי ניסיון רב שנים ביצירת ובהתאמת המראה שלך לכל שלב באירוע החשוב בחייך. הצוות המקצועי במקום יתאים לך חליפה מושלמת, אשר תשתנה באמצעות תוספות ושינויים קטנים ותצור את ההבדל בין החופה למסיבה.

מאמרים נוספים

חליפות חתן כחולות

גזרות מחמיאות לגברים

קיימות גזרות רבות ושונות לחליפה, החל מגזרה רחבה, גזרה ישרה, גזרת ה-SLIM FIT המפורסמת וגזרת הסקיני. גזרות חליפות חתן אינן מתבטאות רק ברוחב המכנס אלא

להמשך קריאה
גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?