כך תבחרו נכון חליפות חתן חורפיות

מזג האוויר מתחיל להתקרר ואנו נכנסים אט אט לתקופת אירועי החורף. עונת השנה בה נערך האירוע משפיעה באופן ישיר על הבחירות אותן נעשה. מלבד בחירת המקום בו יערך האירוע שיתאים לתנאי מזג האוויר ולגשמים שעשויים לרדת, נבחר גם חליפות חתן חורפיות יותר שמתאימות מבחינת הרכב הבדים, הצבעים והסגנון לעונה הקרירה.

ההבדלים בין חליפות חתן חורפיות לחליפות חתן קייציות

אם בקיץ ראינו חליפות חתן בצבעים בהירים בעלות הרכב בדים נושם, דק ואוורירי כדוגמת כותנה או פשתן הרי שבחורף הרכב הבדים הופך להיות עבה ומחמם יותר כמו צמר. צבעי חליפות חתן חורפיות נוטים לגוונים כהים ושמרניים יותר כמו כחול, אפור ושחור. אירועים המתקיימים בחורף הינם רשמיים יותר ולרוב נערכים בשעות הערב, ולכן נראה השפעה ישירה על סגנון חליפות חתן שהופך לאלגנטי, מחויט ומעונב. חליפות חתן חורפיות יכללו לרוב ג'קט ואפילו ווסט והבחירה נוטה לחליפה המורכבת ממספר רב של חלקים, לעומת חתונות קיציות בהן ניתן להסתפק במכנסיים קלילים וחולצה ללא ג'קט ואביזרים נוספים.

מבחינת נעלי חתן, בקיץ נראה יותר חתנים הנועלים נעלי סניקרס אופנתיות המתאימות מאוד עם חליפות חתן קלילות בסגנון ספורט-אלגנט, מאשר בחורף, בו נוהגים חתנים לנעול נעליים אלגנטיות לרוב בצבע שחור או חום המתאים לצבע החגורה ויוצרים מראה אחיד, רשמי ומלא בסטייל.

על מה חשוב להקפיד בבחירת חליפות חתן חורפיות?

מלבד סגנון יותר רשמי והרכב בדים מחמם שתואם לעונה הקרה חשוב לבחור צבע שגם מתאים לעונה – לרוב צבע כהה אך גם שיחמיא לצבע העור. לחתנים בעלי גוון עור בהיר תתאים חליפה בצבע כהה ועמוק יותר, ולבעלי עור כהה ניתן לבחור בגוון בהיר יותר כמו אפור או ירוק. מומלץ לבחור חליפות חתן בצבעים אחידים כך שתוכלו להוסיף אביזרים כמו עניבה בטקסטורה או בהדפס מיוחד או חפתים יוקרתיים ונוצצים. אם משלבים שני צבעים שונים של מכנסיים וג'קט מומלץ לא להעמיס על המראה עם אביזרים מיוחדים.

בחרו חליפות חתן מבדים עמידים באיכות מעולה והקפידו לקנות רק במקומות בעלי וותק רב, ומבחר רב של חליפות חתן איכותיות כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם.

התאמת חליפות חתן חורפיות לסגנון ולטעם האישי שלך

באופנת סאלינה הלבשנו אלפי חתנים לאורך השנים כך שאנו מומחים בהתאמת כל חליפה לטעם אישי וייחודי. התאמה מושלמת של חליפת חתן מתחילה בהתאמת סגנון מועדף מבין מגוון סגנונות, וממשיכה בהתאמה מדויקת של החליפה למבנה גוף ומידות ממש כמו כפפה ליד. וזאת, כמובן מבלי להתפשר על איכות בדים ורמת גימור מעולה. הניסיון שלנו לאורך השנים יאפשר לך לבחור באופן מדויק חליפת חתן חורפית אולטימטיבית עבורך בליווי אישי ויחס חם. להתאמה מושלמת צרו קשר באתר ונשמח לעזור לך בבחירה.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?