המדריך המלא לבחירת חליפות חתן וחליפות עסקים

טרם הבחירה בחליפה לצורך עסקי או אירוע פרטי חשוב לדעת את הכללים הנכונים שיקבעו את המראה הכללי, ואת המסר שתרצו להעביר באמצעותה. במדריך זה ריכזנו עבורכם את כל הטיפים וההמלצות שכדאי לכם לדעת בנוגע לבחירה נכונה של חליפות חתן או חליפות עסקים.

חליפה נחשבת לתלבושת האופטימאלית לגברים המשדרת עוצמה, אלגנטיות, יוקרה ורשמיות. חליפה איכותית וייצוגית תקנה לך נוכחות מרשימה, כזו שאי אפשר לפספס ומתאימה להזדמנויות שונות כמו פגישות עסקים, כנסים, אירועים משפחתיים ועוד. לעיתים אף מהווה לבוש רשמי לבעלי תפקידים רבים כמו עורכי דין, פוליטיקאים, אנשי תקשורת ועוד במהלך עבודתם בחיי היום – יום. כל חליפת חתן יכולה לשמש כחליפת עסקים ולהפך, לכן הכללים לבחירתן זהים.

כלל ראשון – אל תתפשרו על איכות

תפירה איכותית ובחירת בדים קפדנית הם אלו שיוצרים חליפה נכונה מבחינת נוחות מרבית בכל תנועה, והנאה בלבישתה לאורך שנים. שמירה על איכות לאורך כל שלבי הייצור וגימור שנעשה ברמה גבוהה על ידי אנשי מקצוע מיומנים – הם אלו שיבטיחו לך תמורה מרבית עבור השקעתך הכספית.

כלל שני – בחירת גזרה מתאימה ונוחה

לרוב גזרה של חליפות עסקים או חליפות חתן תהיה גזרה קלאסית ומעט שמרנית. גזרה זו יוצרת מראה מכובד מאוד ונוסכת ביטחון בקרב הלובשים אותה. חשוב למדוד מספר גזרות ולבדוק מי מהן מתאימה והולמת את מידות גופכם. נסו להתנועע איתה ככל האפשר ולשבת על מנת שתוכלו להרגיש אם הגזרה מתאימה לכם ונוחה בכל תנוחה.

כלל שלישי – כך תבחרו נכון את צבע החליפה

בין אם מדובר בחליפות חתן או חליפות עסקים הרי שלרוב נמצא אותן בצבעים כהים שהשכיחים בהם הם הצבע השחור, הכחול והאפור. רבים נוהגים לבחור בצבעים אלה המשדרים כוח לצד רשמיות וייצוגיות רבה. הם מחמיאים למרבית הגברים ומתאימים ללבישה במגוון הזדמנויות עסקיות או אירועים פרטיים. לצבעי חליפות אלה מתאימה חולצה מכופתרת לבנה או בצבעים בהירים אחרים. למרות שמדובר בצבעים בודדים אין גבול לאפשרויות העיצוב והסגנונות בהם תוכלו למצוא את החליפה המושלמת. כדאי למדוד ולהבחין איזה צבע מתאים לכם במיוחד ומקנה לכם את התדמית הרצויה. לגבי צבעים בהירים או נועזים פחות מומלץ – כאשר מדובר בחליפות עסקים. צבעים אלו מתאימים יותר לאירועי צהרים או אירועי קיץ או לפגישות עסקיות פחות רשמיות.

כלל רביעי – בחירת אקססוריז לחליפות עסקים וחליפות חתן

היות וחליפות אלה אמורות לשדר אמינות ורצינות מומלץ להפחית באביזרים ולהתאים צבעים ועיצוב כך שתהיה אחידות במראה. ניתן להוסיף עניבה מיוחדת, חפתים, נעליים שאינן אלגנטיות מאוד כמו סניקרס למשל או מטפחת לדש אבל חשוב לא לבחור באביזרים בולטים או צבעוניים מדי. חשוב שצבע החגורה הנבחרת יהיה בצבע התואם לנעליים כדי לייצר מראה קלאסי ומיוחד.

חליפות עסקים וחליפות חתן מושלמות תמצאו אצלנו בסאלינה

לאורך השנים אנשי המקצוע המיומנים של סאלינה מלווים מאות חתנים ואנשי עסקים בדרך לחליפה המושלמת שלהם. בסבלנות ובאדיבות נתאים לך את החליפה שתשדר בדיוק את המסר אותו תרצו להעביר, ואת המראה בו אתם מעוניינים להשיג באמצעות החליפה, בין אם מדובר בפגישה חשובה או באירוע מיוחד. לצד מגוון סגנונות עיצוב בצבעים שונים ובגזרות מעולות תמצאו תפירה ברמה איכותית ושימוש בבדים הטובים ביותר הקיימים בתחום. פנו אלינו והתרשמו ממגוון החליפות שיש לנו להציע לכם, ונשמח לסייע בבחירת החליפה המדויקת עבורכם.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?