כיצד להתאים את חליפת החתן לחתונת חורף

בשנים האחרונות אנחנו רואים עוד ועוד זוגות הבוחרים להתחתן דווקא בחורף, יש לכך כמובן הרבה מאוד יתרונות כמו מחיר זול יותר, אווירת מסיבת ערב ועוד>>

חתונה בחורף נחשבת לכזו שנערכת בזמן בו אין הרבה חתונות נוספות, כך שתוכלו לקבל את מלוא תשומת הלב מהאורחים שלכם. בנוסף, אי אפשר להתעלם מכך שבחודשים הקרים קיום אירוע מהסוג הזה נחשב הרבה יותר זול. אם אתם מתכוננים לחתונה בחורף ואתם לא יודעים מאיפה מתחילים לחפש את החליפה המושלמת ליום אשר עתיד להפוך ליום החשוב בחיים שלכם, אנחנו כאן. במאמר הבא נדבר על כל מה שכדאי לדעת ולזכור כאשר מחפשים חליפות חתן בעונה הקרה. בואו איתנו.

אז איך בוחרים חליפה? שואלים מספר שאלות חשובות

עולם האופנה אין סופי ובכל הנוגע לחליפות חתן, הרי שהמבחר פשוט עצום. זה לא משנה אם אתם חובבי אופנה מושבעים או מי שהאישה שלחה אותם לרכוש בגד ראוי לאירוע, אין ספק כי המבחר יכול לבלבל. כדי לעזור לכם להתמקד, אספנו עבורכם כמה שאלות שיעזרו לכם להבין מה אתם מחפשים בעצם.

ראשית, כדאי להתחיל לסתכל בתמונות ברשת ולהבין איזה סגנון מדבר אליכם:

נכון, השמלה של הכלה תתפוס את רוב תשומת הלב. אבל זה לא אומר שלא מסתכלים עליכם, להפך. ביום בו אתם מקימים בית ביחד עם אהבת חייכם, הרי שאתם צריכים להרגיש בנוח, אתם צריכים להרגיש טוב. לכל אחד יש טעם אחר וכבר במבט ראשון תוכלו להבין בערך מה הטעם שלכם. האם אתם מחפשים חליפה צבעונית? אולי חליפה קלאסית בצבעים מונוכרומטיים? מעדיפים חליפת שלושה חלקים? מחפשים בגד אלגנטי עם טוויסט? הכל בסדר ואפשר למצוא הכל. רק תתחילו להבין מה הטעם שלכם כדי שתדעו להגיד בהמשך מה אתם אוהבים יותר או פחות.

שנית, אפיינו את האירוע:

זאת אומרת, אם האירוע מתקיים בחוץ או אם החופה נערכת בחוץ, הרי שאתם בהחלט צריכים לחפש פריט שיתן לכם מענה ויחמם אתכם בשעת הצורך. אגב, אתם ממש לא חייבים ללכת על מוקסינים או ‘נעלי אוקספורד’ רשמיות. אפשר למצוא היום מגפיים אשר גם יחממו אתכם וגם ישלימו את הלוק באופן מדויק. בנוסף, הרי שכמובן אם האירוע מתקיים בתוך אולם הרי שהדרישה היא לבוא בבגדים רשמיים, אם החתונה נערכת בחוף הים יש לכם יותר מקום לשחק עם החליפה שלכם. נסו לדמיין את עצמכם עם החליפה ביום האירוע, כך תוכלו לקבל מושג כללי על הכיוון העיצובי אליו אתם הולכים.

שלוש, אל תתפשרו על הנוחות שלכם:

כאמור, אנחנו מדברים על אירוע בו אתם הופכים למרכז תשומת הלב. העיניים של כולם מופנות אליכם מה גם שאתם פשוט רוצים להרגיש בנוח לעבור בין האורחים, לדבר עם חברים ובני משפחה, בלי לחשוב כל הזמן על זה שהבגדים הדוקים מדי ועל כך שאולי היה כדאי לרכוש מגפיים נוחות ולא נעליים הלוחצות בבהונות. הנוחות שלכם קריטית ואם אתם צריכים, קחו את כל הזמן בעולם, כדי למצוא את הפריטים שישבו עליכם באופן מדויק.

אל תחששו להיות יצירתיים

כאמור, עולם האופנה משתנה כל הזמן. חתונה בחורף מאפשרת לנו לשחק קצת אחרת עם הבגדים אותם נבחר ללבוש עבור האירוע. אפשר ללבוש מספר שכבות , לשנות את צבע החולצה לפני או אחרי החופה וככה ליצור אפילו מספר לוקים שונים בערב אחד.

זה היום שלכם וזו ההזדמנות שלכם ללכת על חלומות אשר ביום, יום, לא הייתם בוחרים ללכת עליהם. מתחתנים? מזל טוב, זה הזמן לחפש לוק מנצח ליום מיוחד, יום של פעם בחיים.

מאמרים נוספים

חליפות חתן כחולות

גזרות מחמיאות לגברים

קיימות גזרות רבות ושונות לחליפה, החל מגזרה רחבה, גזרה ישרה, גזרת ה-SLIM FIT המפורסמת וגזרת הסקיני. גזרות חליפות חתן אינן מתבטאות רק ברוחב המכנס אלא

להמשך קריאה
גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?