מחירי חליפות חתן ומה משפיע על המחיר?

הגורמים העיקריים שמשפיעים על החתנים בעת רכישת חליפת חתן הם : מחיר החליפה, איכות הבד, מגוון קיים ושם המותג.

הגורם שראינו כי הוא הכי משמעותי בבחירת חליפת חתן הוא מחיר החליפה והטווחים בעת רכישת חליפה מכל סוג שהוא. אז רצינו לעשות סדר ולהסביר לכם מה משפיע באמת על מחירי חליפות החתן-

איכות החומרים:

איכות החומרים הוא הגורם המשפיע ביותר על מחיר חליפה חתן. חליפות חתן העשויות מכותנה, פוליאסטר או בדים סינתטיים יהיו זולות יותר מחליפות העשויות ממשי, צמר או קטיפה. חומרים טבעיים, כגון משי וצמר, הם איכותיים ועמידים יותר מחומרים סינתטיים. חליפות העשויות מחומרים טבעיים הן גם נושמות יותר, מה שיכול להיות חשוב באירוע ארוך כמו חתונה ובתנאי מזג אוויר מסוימים.

מחירי חליפות מכותנה או פוליאסטר יכול לנוע החל מ800 ועד 2000 ש״ח. כאשר מחירי חליפות מחומרים כמו משי או צמר יכולים לנוע מ1300 ועד 7000 ש״ח.

תהליך הייצור:

תהליך הייצור של החליפה משפיע גם על המחיר שלה. כאשר התפירה היא אישית העלות תעלה, וכאשר מדובר במפעל ייצור העלות תרד. חליפות חתן המיוצרות באופן ידני הן איכותיות יותר, אך הן גם דורשות יותר זמן ומשאבים לייצור. חליפות בהתאמה אישית הן מותאמות באופן מושלם למבנה הגוף של החתן, אך הן גם יקרות יותר מכיוון שהן דורשות התאמה מיוחדת עבור כל חתן.

ההמלצה שלנו היא לבחור משהו באמצע, כלומר, חליפה שיצאה ממפעל אבל כן לבצע התאמות אישיות לגזרה שלכם. עלות חליפות שנתפרו במפעלים תנוע בין 1000-4000 ש״ח.

מותג או לא מותג?

מותג החליפה גם משפיע על המחיר שלה. חליפות של מותגים ידועים ומוכרים יהיו יקרות יותר מחליפות של מותגים פחות מוכרים. וכאן חשוב לשים לב – לא יהיה אורח אחד שיראה את המותג חליפת החתן שלכם, ההפך שום מותג לא מציג את עצמו על חליפות חתן היות והחליפה צריכה להיות נקייה מסמלים. לכן כדאי מאד להתמקד באיכות החומרים והמחיר ולאו דווקא במותג יוקרתי.

חליפות חתן של מותגים ידועים הן לרוב איכותיות יותר, אך הן גם מיוצרות בכמויות קטנות יותר, מה שהופך אותן ליקרות יותר – מחירן יכול לנוע בין 3000 – 8000 ש״ח. כאשר חליפה זהה ומבד זהה של מותג פחות מוכר ינוע בין 1000-3000 ש״ח.

אביזרים:

בנוסף לחליפה עצמה, החתן צריך לקנות גם אביזרים כגון חולצה, עניבה, חגורה ונעליים. אביזרים אלו יכולים להוסיף למחיר הכולל של המראה החגיגי. ההמלצה שלנו – תחפשו חנות שמוכרת ״טוטאל לוק״ בה תוכלו לקבל גם את האביזרים יחד עם החליפה. כיום טוטאל לוק נע בין 1290-3500 ש״ח. חשוב לציין, היתרון באביזרים נלווים לחליפה הוא העובדה שניתן להשתמש באביזרים גם לאחר החתונה.

אז אלו הטיפים שלנו למציאת חליפה איכותית וזולה!

  1. הגדירו תקציב מראש, ותסננו חנויות שנמצאות מעל התקציב שלכם
  2. תחפשו ביקורות על החנות בגוגל, או אתר שמשווה בין חנויות חליפות חתן. מתוך הביקורות אפשר לדעת מה המחיר הממוצע לחליפה
  3. חפשו חליפות במבצעים או לקראת חגים ועונות מעבר.
  4. אל תתפשרו יותר מדי – תמצאו חליפה איכותית, גם אם היא עולה יותר. חליפה איכותית תיראה טוב יותר ותחזיק מעמד לאורך זמן.

בסופו של דבר, ההחלטה על בחירת חליפה חתן היא אישית. כל חתן צריך לקחת בחשבון את הגורמים החשובים לו ביותר, כגון איכות, מחיר ומותג. אנחנו לגמרי ממליצים להתפשר על מותג, לבחור בחנות שמוכרת טוטאל לוק הכוללת אביזרים ולהשקיע עד 2000 ש״ח בחליפה. בהצלחה!

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?