חליפת חתן לחתונה בקיץ – למראה מרשים גם בשיא החום

מצד אחד, אתה רוצה להרשים את כל האורחים שהזמנת לחתונה, גם ביולי או באוגוסט, ואפילו אם בחרתם באירוע צהריים. מצד שני, המחשבה על חליפה ב-30 ומשהו מעלות ו-80 אחוזי לחות מייצרת באופן טבעי אי נוחות. איך בכל זאת אפשר ללבוש חליפת חתן מהודרת גם בעונה הלוהטת בלי להזיע יתר על המידה? המידע כאן בעמוד יעזור לך למצוא את החליפה המושלמת לקיץ הישראלי המאתגר.

בד קליל למניעת הזעת יתר

ההחלטה הראשונה לגבי חליפת החתן לחתונת הקיץ היא של סוג הבד. אם בחתונות החורפיות מככבים הבדים הכבדים והמחממים על בסיס צמר, בעונה החמה כדאי לחפש חליפה מאחד הבדים הקלילים יותר. האפשרויות הטובות ביותר הן פשתן וכותנה. פשתן, מעבר להיותו בד נושם וקליל, נוטה להתקמט ולכן חשוב להקפיד על אחסון החליפה ועל השימוש בה לאורך יום החתונה. אם תבחר חליפת פשתן שמשולבים בה כותנה או מעט צמר (דק יחסית), הסיכוי לקמטים יפחת.

בד הכותנה אמנם מתאפיין בנוקשות מסוימת, אבל כשקונים חליפה איכותית לחתונה המגע על הגוף יהיה נעים. בנוסף, וחשוב יותר, חליפה מכותנה לא מחממת ויש לה מראה מעודן ואלגנטי. בכל מקרה חשוב לזכור שחליפותחתן מבדים קלילים לא "רק" מונעות הזעת יתר אלא גם משדרות נינוחות שהולמת אירועים קיציים.

הצבע הנכון לעונה החמה

הכלל החשוב ביותר לגבי צבע החליפה לחתונת הקיץ הוא שאין באמת כללים. זאת אומרת יש אופנות ומגמות והמלצות, וכדאי כמובן להתייחס אליהן, אבל בסופו של דבר השיקול המרכזי הוא הטעם שלך.

ההמלצה שלנו היא על צבע בהיר. חליפות כהות מייצרות תחושה של כובד ומזוהות עם חורף. בעונה החמה, ובמיוחד בישראל של המאה ה-21 כשהטמפרטורות שוברות שיאים והלחות גבוהה מאוד גם כן, כדאי לפזר אנרגיות נונשלנטיות, גם בחתונה.

בפרט מומלצת חליפת חתן בהירה לחתונת צהריים. למשל אחד מהגוונים הבהירים של האפור, חאקי בהיר או צבע קרם – כל אלה יעניקו מראה שמצליח להיות גם מכובד וגם קז'ואל. לחתונה שנערכת בערב של יום קיץ (עדיין חם, עדיין לח, ובוודאי בשלב קבלת הפנים והחופה שבו לובשים את החליפה) תוכל להוסיף לאפשרויות הנ"ל גם את הצבעים הכחולים למיניהם.

שים לב: הצבעים הבהירים לא "רק" מחמיאים לך אלא גם מושכים פחות חום, וזהו כמובן יתרון לא מבוטל בקיץ.

גזרה רפויה

בקיץ כולנו נוטים ללבוש בגדים רפויים יחסית, כולל לאירועים. הבחירה הזו נכונה גם עבורך, והסיבה לכך פשוטה: גם אם גזרה הדוקה וחליפה צמודה יבליטו את הגוף, הסיכוי לאי נוחות והזעה עולה, ובשורה התחתונה יתקבל מראה פחות מחמיא. כשמפקידים את מלאכת יצירת חליפת החתן בידיים מקצועיות ומנוסות, ניתן להגיע לבגד נוח, שיאפשר לך להיות נינוח ובמקביל יבטיח את האימפקט הרצוי ומקסימום נחת מהחתונה.

אנחנו בסאלינה מקפידים על התאמה מושלמת לאקלים הישראלי

חתנים בסטייל הם חתנים שנוח להם. וזו הסיבה שאנחנו בסאלינה יוצרים חליפות ובגדי ערב מבדים קלילים, אווריריים וסופר נוחים, שמתאימים לאקלים הישראלי. מוזמנים לפגישת התאמה אישית במהלכה נרכיב יחד את הלוק המדויק עבורך מבלי להתפשר על נוחות.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?