חליפות גברים בתל אביב

חליפות גברים בתל אביב

מחפשים חליפות חתן בתל אביב? סאלינה הינה חנות חליפות חתן בתל אביב (גבול רמת גן) עם ניסיון של למעלה מ-40 שנה בתחום הטקסטיל והלבשת גברים. אנחנו מייצרים את כל החליפות שלנו בעצמנו, במפעל שלנו, החל משלב בחירת הבד ועד התפר האחרון. כל הגזרות, ההדפסים, התפרים ואפילו הרכב הבד, נבחרים על ידנו בקפידה תוך שימוש בטכנולוגיה חדישה.

 

איך לבחור נכון חליפות חתן?

אנחנו מאמינים שחתנים בסטייל הם חתנים שנוח להם, ולכן אנחנו יוצרים את החליפות ואת בגדי הערב שלנו מבדים קלילים, אווריריים וסופר נוחים אשר מתאימים לאקלים הישראלי. אנחנו משלבים את האופנה שלנו בין בגדים קלאסיים לטרנדים עכשוויים על מנת לתת ללקוחות שלנו את מגוון האפשרויות הרחב והמרשים ביותר.

בפגישת התאמה אישית אצלנו בחנות הדגל, תפגוש את אחד מאנשי הצוות המקצועי שלנו שיתאים עבורך את החליפה שהכי מתאימה לך. אחרי שנבחר את הגזרה המתאימה ואת הצבע המנצח, נבצע התאמות אישיות ומדויקות אך ורק לך, כך שהחליפה תשב עלייך בצורה מושלמת.

 

צבעים שונים ומגוון סגנונות

עולם החליפות לגברים מציע מגוון רחב של סגנונות, גזרות ובדים, המאפשרים לכל גבר למצוא את ההתאמה המושלמת לאישיותו, לסגנון חייו ולאירוע.

  • חליפה קלאסית היא הבחירה האולטימטיבית לאירועים רשמיים וחתונות. היא מורכבת לרוב ממכנסיים מחויטים ומז'קט עם שני כפתורים, ומתאפיינת בגזרה מחמיאה ובדים איכותיים כגון פשתן.
  • חליפת טוקסידו היא הבחירה המושלמת לאירועי ערב רשמיים ואירועים נוצצים. היא מתאפיינת בדש חליפה העשוי משי או סאטן או קטיפה, לרוב בצבע שחור או כחול כהה, ומעניקה מראה אלגנטי ויוקרתי.
  • בלייזר הוא ז'קט ספורטיבי יותר מחליפה, וניתן ללבוש אותו עם מכנסיים מחויטים או ג'ינס למראה קז'ואל יותר. הוא מגיע במגוון רחב של צבעים וסגנונות, ומתאים למגוון רחב של אירועים.

אצלנו בסאלינה יש מגוון עצום של סגנונות וצבעים, כך שניתן להתאים את הלבוש לאירוע לפי קוד הלבוש שהזוג בוחר ולפי טעמם האישי של המלווים.

 

חנות חליפות בתל אביב זה סאלינה

אנחנו בסאלינה מאמינים שאתם הכי יפים כשנוח לכם! אנחנו מייצרים חליפות חתן מהודרות אך נוחות ומרשימות אשר מתאימות באופן מושלם למזג האוויר הישראלי. אנחנו מעצבים, מייצרים ומשווקים אופנת גברים כבר עשרות שנים.

הקולקציה שלנו מציגה אופנה קלאסית ושמרנית לצד אופנה צעירה ועכשווית, ויוצרת בין השניים שילוב מנצח. אצלנו תוכלו למצוא חליפות חתן במגוון צבעים, גזרות ובדים שנבחרו בקפידה כדי שכל אחד יוכל למצוא את החליפה המתאימה ביותר למבנה הגוף שלו. אנחנו מזמינים אתכם אלינו להתרשם, להתלבט יחד איתנו, ולמצוא את החליפה המושלמת עבורכם – במחירי יבואן!

בסאלינה יש אפשרות ליצור טוטאל לוק במחירים מעולים, כך שכל חתן יכול למצוא את האאוטפיט המושלם עבורו אשר יגרום לו להרגיש הכי בנוח מול המראה, וליהנות עד הסוף מהיום המיוחד שלו.

אנחנו מלבישים כבר עשרות שנים חתנים, אבות, מלווים, אנשי עסקים וגברים בכלל, ויודעים להתאים עבורכם את החליפה שהכי מתאימה לאופי האירוע אותו אתם עתידים לפקוד.

מחפשים חליפות חתן במרכז? מגוון חליפות ברמת גן ובתל אביב מחכות לכם אצלנו! צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 03-6120245 ונשמח לעמוד לשירותכם.

מאמרים נוספים

חליפות חתן כחולות

גזרות מחמיאות לגברים

קיימות גזרות רבות ושונות לחליפה, החל מגזרה רחבה, גזרה ישרה, גזרת ה-SLIM FIT המפורסמת וגזרת הסקיני. גזרות חליפות חתן אינן מתבטאות רק ברוחב המכנס אלא

להמשך קריאה
גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?