גזרות מחמיאות לגברים

קיימות גזרות רבות ושונות לחליפה, החל מגזרה רחבה, גזרה ישרה, גזרת ה-SLIM FIT המפורסמת וגזרת הסקיני. גזרות חליפות חתן אינן מתבטאות רק ברוחב המכנס אלא גם ברוחב הג’קט ועד כמה הוא צמוד באיזור הכתפיים והמותניים, כלומר עד כמה הן מתאימות עבור מבנה גוף גברי.

 

איך נדע להתלבש לפי מבנה גוף?

קודם כל חשוב לשים לב שישנם סוגי גוף שונים לגברים שונים, ושלמעשה אם נהיה כנים – אין תחליף לניסיון ומקצועיות בתחום התאמת הבגדים באופן אישי. אמנם יש מספר כללי “אל תעשה” בבחירת גזרת החליפה, אבל כדי באמת להבין מהי הגזרה שהכי תחמיא לכם מבין מספר גזרות אשר יושבות בצורה טובה על הגוף, יש צורך לקבל את עזרת אנשי הצוות המקצועי שלנו.

 

סוגי גזרות לפי סוגי גוף גבר

  • גזרה צרה (Slim Fit): גזרה זו מתאפיינת במראה צמוד ומודרני אשר מדגיש את קווי המתאר של הגוף. היא מתאימה לרוב סוגי מבנה הגוף, ומעניקה מראה צעיר ואופנתי.
  • גזרת סקיני (Skinny Fit): גזרה זו היא הצמודה ביותר לגוף לכל אורכו. היא מתאימה לגברים המעוניינים במראה עכשווי ונועז.
  • גזרה קלאסית ישרה (Regular Fit): גזרה זו היא הגזרה המסורתית והנפוצה ביותר של חליפות גברים. היא מעט יותר רחבה מגזרת ה-SLIM FIT, ומעניקה מראה קלאסי ואלגנטי. גזרה זו מתאימה לגברים בעלי מבנה גוף ממוצע.

 

גזרה רחבה (Relaxed Fit): גזרה זו היא הרחבה ביותר וגם נחשבת די מיושנת ולכן נעדיף שלא לבחור בה. גזרה זו אמנם מעניקה נוחות מרבית מאחר שהיא רחבה מאוד על הגוף, אך היא לא אופנתית היום. אז מה אסור לעשות בבחירת גזרת חליפה?

אם אתם גבוהים, אל תבחרו בחליפת סקיני צמודה מדי, שמייצרת מראה מוארך יתר על המידה. דווקא גזרת ה-SLIM FIT תהיה לכם המתאימה והמחמיאה ביותר. בנוסף, חשוב להקפיד על הפרופורציות של החליפה כך ששרוולי החליפה ושוליה לא יהיו קצרים מדי לעומת הגובה שלכם.

אם אתם נמוכים, גזרות רחבות יגרמו ללוק רחב ומקוצר ולא יחמיאו לכם כלל כך שגם לכם תתאים מאוד גזרת ה-SLIM FIT ואפילו גזרת הסקיני אשר מאופיינת בג’קט חליפה קצר יותר המאפשר פרופורציות נכונות ומחמיאות לגברים נמוכים יחסית.

אם אתם בעלי מבנה גוף מלא עם כתפיים רחבות אל תסכימו בשום מצב לחליפה בגזרת סקיני צמוד צמוד! גזרה כזו רק תדגיש את מבנה הגוף המלא בדיוק במקומות הלא נכונים והפחות מחמיאים, במקום לבחור בגזרה שתחמיא לכם פי כמה. אם אתם אוהבים מכנסיים פחות רחבים, גזרת SLIM FIT אשר מותאמת לכם בצורה נכונה מבחינת איך שהמכנס יושב במותן כמו גם אורך המכפלת תעשה את העבודה בצורה מעולה!

 

מה חשוב לקחת בחשבון בבחירת החליפה?

בחירת חליפת החתן הינה החלטה משמעותית אשר משפיעה על המראה והתחושה ביום הגדול. על מנת להבטיח שתבחרו את החליפה המושלמת עבורכם, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים:

1. עונת השנה:

  • קיץ: בימי הקיץ החמים והלחים חשוב לבחור חליפה מבד נושם וקל כגון פשתן או כותנה. בדים אלו יאפשרו לכם להישאר קרירים ונינוחים לאורך כל היום.
  • חורף: בחודשי החורף הקרים חליפה מכותנה או שילוב של מעט אחוזי צמר תספק לכם חום ונוחות.
  • מעבר בין העונות: באביב ובסתיו, כאשר מזג האוויר יכול להיות הפכפך, חליפה מבד מעורב כגון פשתן יכולה להיות בחירה טובה.

2. מחיר:

  • טווח מחירים: מחירי החליפות משתנים בהתאם לסוג הבד, לאיכות התפירה ולמותג. חשוב להגדיר תקציב מראש ולבחור חליפה אשר מתאימה לתקציב שלכם.
  • מחירי יבואן: בסאלינה אנו מציעים חליפות איכותיות במחירים ישירים מהיבואן, דבר המאפשר לכם ליהנות מחליפה יוקרתית במחיר משתלם.

3. התאמה לגוון העור:

  • גוון עור בהיר: גברים בעלי גוון עור בהיר יכולים לבחור בחליפות בגוונים כהים יותר כגון כחול כהה, אפור או שחור, כדי ליצור ניגודיות.

גוון עור כהה: גברים בעלי גוון עור כהה יכולים לבחור בחליפות בגוונים בהירים יותר כגון אפור בהיר, בז’ או כחול בהיר, כדי להבליט את גוון העור.

 

גוף של גבר? אנחנו יודעים בדיוק איך להתאים לכם בגדים!

סאלינה חליפות ובגדי גברים הוא עסק משפחתי שהוקם לפני עשרות שנים מתוך אהבה אמיתית לאופנה וטקסטיל. אנחנו מאמינים שאין תחליף לניסיון של למעלה מ-40 שנה בתחום הטקסטיל והלבשת גברים.

אנחנו מייצרים את כל החליפות שלנו בעצמנו, במפעל שלנו, החל משלב בחירת הבד ועד התפר האחרון. כל הגזרות, ההדפסים, התפרים ואפילו הרכב הבד, נבחרים על ידנו בקפידה תוך שימוש בטכנולוגיה חדישה. ניסיון רב השנים שלנו מאפשר לנו להביא ללקוחות שלנו את הטרנדים הכי חמים בעולם האופנה ולהשתמש בבדים הכי איכותיים, נוחים ועמידים – כל זה במחירי יבואן.

אנחנו מאמינים שכל גבר צריך לפחות חליפה אחת טובה בארון, כזו שתשמש אותו למשך שנים ותהיה מדויקת למידותיו. לכן, אנחנו מעניקים בין היתר שירותי גיהוץ וחייטות אישית. בפגישת התאמה אישית אצלנו בחנות הדגל, תפגוש את אחד מאנשי הצוות המקצועי שלנו שיתאים עבורך את החליפה שהכי מתאימה לך.

אחרי שנבחר את הגזרה המתאימה ואת הצבע המנצח, נבצע התאמות אישיות ומדויקות אך ורק לך, כך שהחליפה תשב עלייך בצורה מושלמת. אנחנו מלבישים כבר עשרות שנים חתנים, אבות, מלווים, אנשי עסקים וגברים בכלל, ויודעים להתאים עבורכם את החליפה שהכי מתאימה לאופי האירוע אותו אתם עתידים לפקוד.

מחפשים חליפות לגבר? מגוון חליפות מחכות לכם אצלנו! צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 03-6120245 ונשמח לעמוד לשירותכם.

מאמרים נוספים

חליפות חתן כחולות

גזרות מחמיאות לגברים

קיימות גזרות רבות ושונות לחליפה, החל מגזרה רחבה, גזרה ישרה, גזרת ה-SLIM FIT המפורסמת וגזרת הסקיני. גזרות חליפות חתן אינן מתבטאות רק ברוחב המכנס אלא

להמשך קריאה
גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?