מדוע לא כדאי לבצע השכרת חליפות חתן?

חתונה היא אירוע מכונן! אירוע יחיד ומיוחד שכולנו מקווים שהוא גם אירוע של פעם בחיים. לאירוע כזה מגיע לקבל חליפה חדשה וייחודית, כזו שתואמת בדיוק את טעמו וסגנונו של החתן.

ישנם אנשים אשר שוקלים להשכיר חליפות חתן תוך מחשבה שהם ישתמשו בחליפה הזאת רק פעם אחת בחיים או שבאמצעות השכרה של חליפה הם יצליחו לחסוך כמה שקלים ומקום בארון לחליפה שתעלה אבק במשך השנים. אנחנו מתנגדים לרעיון של השכרת חליפות חתן מאחר והדבר אינו משתלם, לא ללקוח ולא לנו.

במאמר זה נדון בסיבות שבגינן לא כדאי להשכיר חליפת חתן אלא שעדיף לרכוש חליפת חתן חדשה. בואו נתחיל!

 

מדוע לא כדאי להשכיר חליפת חתן? כל הסיבות במקום אחד

  • חליפה חדשה שקונים ניתן ללבוש שוב ושוב. אנחנו דוגלים בבחירת חליפה אשר תשמש אתכם גם אחרי האירוע המכונן שלכם עבור אירועים שונים נוספים. אנחנו תמיד כאן כדי לתת לכם רעיונות כיצד אפשר לקחת את המכנס של החליפה ולשלב אותו עם חולצה אחרת, או לחלופין ללכת על לוק קז’ואל עם הג’קט של החליפה וג’ינס. כך או כך, אנחנו מאוד מעודדים את הלקוחות שלנו לבחור צבע שהם אוהבים וללכת איתו לאחר האירוע גם ביום יום או לאירועים אחרים, כך שהם יוכלו להשתמש בכל פריט שרכשו מאיתנו בנפרד לאורך שנים רבות. טוטאל לוק של חליפת חתן מורכב מחלקים רבים: חולצה, מכנסיים, עניבה, ג’קט, חגורה ונעליים. ניתן לעשות שימוש עתידי בכל אחד מפריטים אלו בנפרד באירועים אחרים או בשגרת העבודה.
  • השכרת חליפה לגבר אינה משתלמת: השכרת חליפות גברים איננה דבר זול במיוחד. כאשר יש לכם את האופציה לרכוש חליפה במחירי יבואן, משתלם יותר לרכוש חליפה. אצלנו בסאלינה ניתן לרכוש טוטאל לוק שלם אשר כולל חליפה מלאה (ג’קט ומכנסיים), חולצה מכופתרת, פפיון/עניבה, חגורה ונעליים החל מ-1,350 ש”ח בלבד. כל המוצרים אשר נכללים במבצע הטוטאל לוק שלנו יכולים לשמש אתכם בעתיד בנפרד בכל אירוע וגם בשגרת היום-יום, מבחינת הערך של מה שאתם מקבלים בתמורה לכסף- הרבה יותר משתלם ללקוח לרכוש חליפה!
  • חליפות להשכרה לעולם לא יהיו בהתאמה אישית מושלמת – בתהליך רכישת חליפה בסאלינה אנחנו מבצעים התאמות אישיות של החליפה בדיוק למידותיכם כך שתרגישו הכי נוח שאפשר בחליפה וגם תיראו מיליון דולר, מבטיחים. בתהליך השכרת חליפה, התיקונים האפשריים מצומצמים שהרי בסופו של יום החליפה צריכה לחזור לחנות ההשכרה וישכירו אותה שוב ושוב לאנשים אחרים בעלי מבנה גוף שונה.
  • חדש חדש חדש!!! יש שיאמינו ויש שלא, אבל אנחנו מאמינים שחתן ביום חתונתו צריך להתחדש. בסופו של יום החליפה היא החלק המשמעותי ביותר סביב החתן ביום חתונתו, ולכן הוא צריך להיראות ולהרגיש מיליון דולר. לא תמיד ניתן לקבל את ההרגשה הזו בעת השכרת חליפות לאירועים כאשר לובשים חליפה שנלבשה על ידי מספר רב של גברים בעבר ולעיתים גם לא מותאמת כמו שצריך למידותיכם. אנחנו חושבים שכל גבר צריך לפחות חליפה איכותית ומחוייטת אחת בארון שתישאר איתו לאורך זמן והוא יוכל להשתמש בה במקרה הצורך. לדעתנו עדיף לקנות מוצר איכותי ועמיד למשך שנים רבות מאשר לקנות מספר פריטים בעלות זולה מאוד אשר לא יחזיקו מעמד, ומהר מאוד יהפכו להיראות ישנים ובלויים.

 

חליפות גברים איכותיות עם סטייל מנצח קונים רק אצל המומחים – סאלינה

סאלינה חליפות ובגדי גברים הוא עסק משפחתי שהוקם לפני עשרות שנים מתוך אהבה אמיתית לאופנה וטקסטיל. אנחנו מאמינים שאין תחליף לניסיון של למעלה מ-40 שנה בתחום הטקסטיל והלבשת גברים.

אנחנו מייצרים את כל החליפות שלנו בעצמנו, במפעל שלנו, החל משלב בחירת הבד ועד התפר האחרון. כל הגזרות, ההדפסים, התפרים ואפילו הרכב הבד, נבחרים על ידנו בקפידה תוך שימוש בטכנולוגיה חדישה. ניסיון רב השנים שלנו מאפשר לנו להביא ללקוחות שלנו את הטרנדים הכי חמים בעולם האופנה ולהשתמש בבדים הכי איכותיים, נוחים ועמידים – כל זה במחירי יבואן.

אחרי שנבחר את הגזרה המתאימה ואת הצבע המנצח, נבצע התאמות אישיות ומדויקות אך ורק לך, בחייטות אישית, כך שהחליפה תשב עלייך בצורה מושלמת. אנחנו מלבישים כבר עשרות שנים חתנים, אבות, מלווים, אנשי עסקים וגברים בכלל, ויודעים להתאים עבורכם את החליפה שהכי מתאימה לאופי האירוע אותו אתם עתידים לפקוד.

מחפשים חליפות איכותית? מגוון חליפות בכל הסגנונות והעיצובים מחכות לכם אצלנו! צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 03-6120245 ונשמח לסייע לכם לבחור נכון.

מאמרים נוספים

חליפות חתן כחולות

גזרות מחמיאות לגברים

קיימות גזרות רבות ושונות לחליפה, החל מגזרה רחבה, גזרה ישרה, גזרת ה-SLIM FIT המפורסמת וגזרת הסקיני. גזרות חליפות חתן אינן מתבטאות רק ברוחב המכנס אלא

להמשך קריאה
גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?