מדריך לבחירת חליפת חתן

אז נכון, זו אמורה להיות המשימה הכי פשוטה ברשימה, אך היא נהפכה להיות הכי קשה. בחירת החליפה של החתן היא האתגר הכי קשה שתתקלו בו בארגון החתונה. אל תבינו לא נכון, בחירה של חליפה יפה ומתאימה לחתונה היא לא משימה כל כך קשה, אך בגלל שהחתנים לרוב מתרכזים בכלה ובשמלת כלה, הם שוכחים את החליפה שלהם ומשאירים את זה לרגע האחרון וסתם נכנסים ללחץ מטורף. אז תנשמו עמוק וקראו את המדריך לבחירת חליפת חתן שלפניכם ותדעו איך לבחור נכון.

איך מפיקים את אירוע החתונה הכי טוב שאפשר?

הפקת חתונה מתבצעת על סמך כמה וכמה קריטריונים

  1. קודם כל צריך לאפיין את האירוע. אתם צריכים לחשוב מה מתאים לכם. איך אתם רואים את החתונה מתרחשת, מה יהיה האופי שלה, אירוע קטן או גדול, במקום שהוא מסודר או אולי לצאת קצת מהקופסה, תחשבו על כמה אתם רוצים להתגמש אם בכלל בנקודות מסוימות ועוד.
  2. בשלב הבא עליכם לחשוב מתי אתם רוצים להתחתן. האם יש איזו עונה ספציפית, האם אתם סטודנטים ואתם נמצאים לפני תקופות מבחנים, האם משפחה אמורה להגיע אליכם מחוץ לארץ במיוחד לחתונה, אולי בכלל מבחינת הדת יש זמן שלא כדאי ואף אסור להתחתן? לכל דבר יש השפעה על תכנון האירוע שלכם, קחו הכל בחשבון
  3. אז לאחר שהבנתם מה האופי ומתי אתם רוצים לחגוג, עכשיו צריך לחשוב על מיקום. חישבו אם יש מקום ספציפי בו תרצו להתחתן, מה הם הגבולות שלכם, בטבע או באולם, תאפיינו את המקומות ואת מה שאתם רוצים ואז תבחרו את המקום הכי נכון עבורכם.
  4. כמות מוזמנים- עליכם לבקש מכל צד את רשימת האורחים הראשונית ולערוך אפילו בעצמכם רשימה שכזו. מספר האורחים שצפוי להגיע הוא פרט מאוד חשוב בעת תכנון החתונה והוא יעזור לכם לבחור ביתר קלות את המקום שיתאים לכם.
  5. נשאר לכם רק לקבוע את התקציב שלכם לכל זה ולצאת לדרך.

איך בוחרים את חליפת החתן הנכונה?

כשבחורים את חליפת החתן יש להתייחס לכמה קטגוריות-

  • אחד הדברים הכי חשובים שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא במה סוג האירוע שלכם. אם בחרתם להתחתן בערב, אתם יכולים לבחור כל חליפת חתן ואם בחרתם להתחתן בצהריים, צריך לדאוג שלחתן לא יהיה חם מדי ושהחליפה תהיה מותאמת.
  • גזרה- חליפות החתן מתחלקות לשני עולמות: הגזרה הקלאסית וגזרת הסקיני. בשביל שתוכלו לבחור בין שתי הגזרות, כדאי לכם להתייעץ עם יועצי המכירות שנמצאים בחנות. בדרך כלל, הם ימליצו לכם לבחור בגזרת הסקיני במידה ואתם בעלי מבנה גוף צר, ואם אתם מלאים וחסונים כדאי לכם לבחור דווקא בגזרה הקלאסית.

האם עונה היא קריטריון לבחירת חליפת חתן?

אחד הקריטריונים החשובים ביותר לבחירה של חליפת חתן הוא העונה שבה נערכת החתונה. אם החלטתם להתחתן בקיץ, כדאי לכם לבחור חליפה עם גוונים יותר בהירים ולבדוק שהיא עשויה מבדים עדינים וגם דקים, על מנת שתוכלו באמת לרקוד וליהנות מבלי למות מחום בתוך החליפה. לעומת זאת, אם בחרתם להתחתן בחורף, כדאי לכם לבחור בגוונים כהים ויותר עמוקים. אם צפוי מזג אוויר קר מאוד כדאי גם לדאוג לז'קט יותר עבה ומחמם.

מאמרים נוספים

גלילה למעלה
שלום, צריכים עזרה?